dziekowanie na drodze

Data: 2009-09-02 07:21:27
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
dziekowanie na drodze
Sie ma. Wlasnie wrocilem z Polandii do Ladkowa i rozmawiajac z kumplem
dowiedzialem sie, ze motocyklisci w Polsce dziekuja prawa reka -
prawda to?

Upieralem sie, ze to teoretycznie bez sensu, ale moj rozmowca
twierdzil, ze opiera sie na autopsji.

Dziekujecie prawa, lewa reka? Awaryjnymi / lewym-prawym jesli nie ma,
noga?

Z ciekawosci,
Marcepan

Data: 2009-09-02 16:31:51
Autor: gildor
dziekowanie na drodze
frank.castle0407@googlemail.com pisze:
[...]

ja mógłbym pokazać dupę w podziękowaniu, ale to strasznie długo by trwało zanim zdejmę dres i wtedy podziękowałbym nie tej osobie.

nie masz nic lepszego do roboty? podziękuj prawą ręką typowi na lewym pasie. pewnie będzie mu miło... jak uda mi się zauważyć.

--
gildor
wdowiec... motocyklowo

Data: 2009-09-02 08:20:50
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
dziekowanie na drodze

nie masz nic lepszego do roboty? podziękuj praw± ręk± typowi na lewym
pasie. pewnie będzie mu miło... jak uda mi się zauważyć.

Mam, ale jest to inne cos do roboty jest nudne, wiec wole pisac tu.

Aha i a propos - ja jezdze po lewej, Wy i on jezdzicie po prawej, wiec
na pewno jego prawa to jego prawo. Glownie chodzi mi o to, ze zdjecie
prawej z gazu to slaby pomysl. No ale sie upieral, wiec obiecalem
sobie, ze zbadam temat.

Myslalem o tym, ze chodzi o fakt, ze koles nie bedzie widzial, ale nie
moge sobie wyobrazic sytuacji, w ktorej podnoszac LEWA reke do gory
kierowca nie zobaczy tego gestu.

W ladku jak najbardziej macha sie lewa, badz tez kiwa glowa - jak
Piotr Kompa napisal. Dlatego zglupialem, wychodzi ze ziomek zadaje sie
nie z tymi motocyklarzami co trzeba.

Data: 2009-09-02 17:36:49
Autor: gildor
dziekowanie na drodze
[...]

jad±c ¶rodkowym pasem trzypasmowej drogi, niewielkie ma to znaczenie, nieprawdaż?

Glownie chodzi mi o to, ze zdjecie
prawej z gazu to slaby pomysl. No ale sie upieral, wiec obiecalem
sobie, ze zbadam temat.

a co za różnica? jad±c kanionem i widz±c, ze mi typ z prawej celowo miejsce robi, nie podziękuję mu lew±, bo bym j± musiał wystawić zbyt wysoko w pozdrowieniu hail hitler, a to jest zabronione. jeszcze mi kto¶ zdjęcie zrobi i we Fakcie pokaże. odrywaj±c jedynie dłoń od manetki i przesuwaj±c wolno acz spokojnie w kierunku od motocykla, typ zauważy.

Myslalem o tym, ze chodzi o fakt, ze koles nie bedzie widzial, ale nie
moge sobie wyobrazic sytuacji, w ktorej podnoszac LEWA reke do gory
kierowca nie zobaczy tego gestu.

tylko po co? szczególnie w kanionie. po co? jeszcze Ci urwiom.

W ladku jak najbardziej macha sie lewa, badz tez kiwa glowa - jak
Piotr Kompa napisal. Dlatego zglupialem, wychodzi ze ziomek zadaje sie
nie z tymi motocyklarzami co trzeba.

bosz... a nie montuj± se czasem takich łapek do klaskania na kaskach? wiesz, pociaga sie za sznureczek a te klaszcz±.

--
gildor
wdowiec... motocyklowo

Data: 2009-09-02 08:39:39
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
dziekowanie na drodze
co to kanion?

Data: 2009-09-02 17:42:24
Autor: gildor
dziekowanie na drodze
frank.castle0407@googlemail.com pisze:
co to kanion?

hyhyhy, pas dla motocyklistów w korku ;)

--
gildor
wdowiec... motocyklowo

Data: 2009-09-02 09:04:51
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
dziekowanie na drodze
On Sep 2, 4:42 pm, gildor <gil...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
frank.castle0...@googlemail.com pisze:

> co to kanion?

hyhyhy, pas dla motocyklistów w korku ;)

--
gildor
wdowiec... motocyklowo

A. No to w tej sytuacji kiwam glowa.

Dobra zadam pytanie inaczej - czy jesli dziekujecie REKA przez
UNIESIENIE jej to ZWYCZAJOWO jest to prawa, czy lewa? :)

Data: 2009-09-02 18:19:16
Autor: gildor
dziekowanie na drodze
frank.castle0407@googlemail.com pisze:
On Sep 2, 4:42 pm, gildor <gil...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
frank.castle0...@googlemail.com pisze:
co to kanion?
hyhyhy, pas dla motocyklistĂłw w korku ;)

A. No to w tej sytuacji kiwam glowa.

hehe, odjeĹĽdĹĽajÄ…c od typa w kierunku jego ruchu, np na R1 ;) bankowo zauwaĹĽy ;)

Dobra zadam pytanie inaczej - czy jesli dziekujecie REKA przez
UNIESIENIE jej to ZWYCZAJOWO jest to prawa, czy lewa? :)

a ja Ci tłumaczę, że jest to ta, którą lepiej zobaczy "darczyńca", a mi będzie wygodniej. ergo, zależy od sytuacji.

--
gildor
wdowiec... motocyklowo

Data: 2009-09-02 11:26:29
Autor: Morris
dziekowanie na drodze

a ja Ci tłumaczę, że jest to ta, któr± lepiej zobaczy "darczyńca", a mi
będzie wygodniej. ergo, zależy od sytuacji.

Aha luz.

Czyli zdaza Ci sie zdjac zupelnie reke z manetki gazu.

O to mi chodzilo

Data: 2009-09-03 08:24:18
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
dziekowanie na drodze
Morris napisał(a):

Czyli zdaza Ci sie zdjac zupelnie reke z manetki gazu.

ej, zaraz, w autach gaz jest pod prawom nogom, co ma do tego reka?

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-09-03 11:27:56
Autor: szerszen
dziekowanie na drodze

Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <kn@qumak.spaaaaam.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h7nnek$hhf$3mx1.internetia.pl...

ej, zaraz, w autach gaz jest pod prawom nogom, co ma do tego reka?

no jak to co?

"ppanie wladzo, ssstoje ssssobie ssspokojnie na ulicy, a fffftedy ten typ, nadepnal mi na reke"

Data: 2009-09-03 08:23:36
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
dziekowanie na drodze
frank.castle0407@googlemail.com napisał(a):
Dobra zadam pytanie inaczej - czy jesli dziekujecie REKA przez
UNIESIENIE jej to ZWYCZAJOWO jest to prawa, czy lewa? :)

ale stojac przodem czy tylem? i wzgledem kogo ma byc ta prawosc czy lewosc?

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-09-03 00:22:29
Autor: Morris
dziekowanie na drodze
On 3 Sep, 07:23, Kamil Nowak 'Amil' <k...@qumak.spaaaaam.pl> wrote:
frank.castle0...@googlemail.com napisał(a):

> Dobra zadam pytanie inaczej - czy jesli dziekujecie REKA przez
> UNIESIENIE jej to ZWYCZAJOWO jest to prawa, czy lewa? :)

ale stojac przodem czy tylem? i wzgledem kogo ma byc ta prawosc czy lewosc?

Tak.

Data: 2009-09-05 00:29:10
Autor: cpt. Nemo
dziekowanie na drodze

Uzytkownik <frank.castle0407@googlemail.com> napisal w wiadomosci

Dobra zadam pytanie inaczej - czy jesli dziekujecie REKA przez
UNIESIENIE jej to ZWYCZAJOWO jest to prawa, czy lewa? :)

Raz prawa raz lewa, zalezy po ktorej stronie jest kierowca ktoremu
dziekuje. Za to pozdrawiam praktycznie zawsze lewa :)

pozdrawiam, Leszek

Data: 2009-09-03 08:23:01
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
dziekowanie na drodze
frank.castle0407@googlemail.com napisał(a):
co to kanion?

taka aprilia

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Data: 2009-09-02 17:18:34
Autor: Piotr Kompa
dziekowanie na drodze
frank.castle0407@googlemail.com wrote:
Sie ma. Wlasnie wrocilem z Polandii do Ladkowa i rozmawiajac z kumplem
dowiedzialem sie, ze motocyklisci w Polsce dziekuja prawa reka -
prawda to?

Kiedy w lewej trzymam komĂłrkÄ™ i gadam, to wtedy macham prawÄ… :D
Ja się spotkałem z machaniem lewą, ew. kiwaniem głową. Ale w Lądku chyba mają ruch odwrotnie, więc może kolega miał na myśli to "drugie prawo"?

--
Pozdrawiam,
Kompan.

"-Hi!" - lied the politician.

Data: 2009-09-02 21:53:29
Autor: Sir Piernik
dziekowanie na drodze
frank.castle0407@googlemail.com pisze:
....>8
> Dziekujecie prawa, lewa reka? Awaryjnymi / lewym-prawym jesli nie ma,

Dokladnie na te trzy sposoby - zaleznie od okolicznosci.
W korku gosciowi z lewej - lewa reka, gosciowi z prawej - prawa reka (lewa wciskajac na ten czas sprzeglo) a lewa/prawa na szosie (awaryjne sa do sygnalizowania awarii a nie podziekowan)!

Sir Piernik
  Betvelwe

Data: 2009-09-02 22:30:34
Autor: Karambol
dziekowanie na drodze

Uzytkownik "Sir Piernik" <dziadekpiernik@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:h7mi9a$v8b$2news.onet.pl...
frank.castle0407@googlemail.com pisze:
...>8
> Dziekujecie prawa, lewa reka? Awaryjnymi / lewym-prawym jesli nie ma,

Lewa hetero, prawa homo..czy jak to bylo z tymi kolczykami:D

--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E

Data: 2009-09-03 08:37:05
Autor: Spider A.J.
dziekowanie na drodze

"Karambol" <marcinmgr@wp.pl> wrote

> Dziekujecie prawa, lewa reka? Awaryjnymi / lewym-prawym jesli nie ma,
Lewa hetero, prawa homo..czy jak to bylo z tymi kolczykami:D

"E no,  nie robcie z nas pederastów"

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)