dziękuję firmie whirlpool

Data: 2011-09-22 06:02:33
Autor: s_13
dziękuję firmie whirlpool
producentowi zmywarki do zabudowy... za ostre jak brzytwa brzegi blach
konstrukcyjnych, za wkręty mocujące te blachy na imbus (potrzebne aż
trzy rozmiary), za nie dające się ponownie użyć opaski na rurkach
gumowych, za plastikowe kolanko na wężu wodnym łamiące się przy
wysuwaniu zmywarki z szafki, za rekomendację tabletek pewnego
producenta, które wśród fachowców są zabójstwem dla pompy
cyrkulacyjnej i za samą, drogą jak cholera, pompę, chociaż za radą
fachowców kupiłem zamiennik, tańszy i odporny na te tabletki...
dziękuję, dziękuję, dziękuję... pozwoliłem sobie zmodernizować trochę
wasz produkt... wkręty dałem na krzyżak, opaski dałem zwykłe
"trytytki", wąż kupiłem polski, a tabletki używam, ale innego
producenta, bo wam jak psom nie wierzę...

pozdrawiam cieplutko
s_13

Data: 2011-09-22 15:47:01
Autor: szerszen
dziękuję firmie whirlpool

co prawda nie zamierzam kupować nic tej firmy, ale tak z ciekawości mógłbyś napisać ile czasu przepracowała ta zmywarka do awarii

Data: 2011-09-23 00:10:34
Autor: s_13
dziękuję firmie whirlpool
co prawda nie zamierzam kupowa nic tej firmy, ale tak z ciekawo ci m g by
napisa ile czasu przepracowa a ta zmywarka do awarii

3 lata, ale w tym czasie 2 razy musiałem tę pompę wyjmowac (to akurat
jest dosyć łatwe) i czyścić z osadu... a wystarczyło te kanały przy
turbince zrobić owalne, bez "kantów" gdzie osad się zatrzymuje... na
szczęście producent zamiennika bardziej inteligentny jest...:-)

pozdrawiam
s_13

Data: 2011-10-01 10:11:02
Autor: Arekmet
dziękuję firmie whirlpool

Użytkownik "s_13" <s_13@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1b01f060-e489-4918-871b-067743db2924@fe21g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Jakich tabletech nie polecają fachowcy ? mam nową zmywarkę Amica

Data: 2011-10-14 00:19:50
Autor: s_13
dziękuję firmie whirlpool
Jakich tabletech nie polecają fachowcy ? mam nową zmywarkę Amica

to zależy od fachowca, jeden będzie polecał, bo żyje z napraw, drugi
odradzał, bo ma sumienie...:-)
a generalnie każde tabletki są do dupy, bo zawierają piasek, który
zabija silnik w 3 lata...

pozdrawiam
s_13

Data: 2011-10-14 08:22:09
Autor: ZbyszekZ
dziękuję firmie whirlpool
W dniu piątek, 14 października 2011, 09:19:50 UTC+2 użytkownik s_13 napisał:
> [...]

odradzał, bo ma sumienie...:-)
a generalnie każde tabletki są do dupy, bo zawierają piasek, który

Nie mów tego głośno bo moja zmywarka usłyszy a od 6 lat nic innego niż tabletki (fefnaście w jednym) używam.

--
ZZ@private

Data: 2011-09-22 23:35:37
Autor: Veronika
dziękuję firmie whirlpool

Użytkownik "s_13" <s_13@interia.pl> napisał w wiadomości news:c0e97da5-bb43-41ff-89ac-95be422a2801l6g2000yqi.googlegroups.com...

za rekomendację tabletek pewnego
producenta, które wśród fachowców są zabójstwem dla pompy
cyrkulacyjnej

Bo sie tabletek nie kupuje.
Tylko zel, sol i nablyszczacz, albo proszek, sol i nablyszczacz.

Data: 2011-09-23 00:07:12
Autor: s_13
dziękuję firmie whirlpool
On 22 Wrz, 23:35, "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> wrote:
Użytkownik "s_13" <s...@interia.pl> napisał w wiadomościnews:c0e97da5-bb43-41ff-89ac-95be422a2801l6g2000yqi.googlegroups.com...

> [...]
> cyrkulacyjnej

Bo sie tabletek nie kupuje.
Tylko zel, sol i nablyszczacz, albo proszek, sol i nablyszczacz.

i tylko mycie ręcznie... najlepiej w miednicy :-)
a na serio... używam tylko ekologicznych środków, a od ręki mam tylko
Frosch w tabletkach, inne cholernie drogie, wcale nie lepsze i
dostępne albo nie...

pozdrawiam
s_13

Data: 2011-09-23 09:51:05
Autor: Przesmiewca
dziękuję firmie whirlpool
"Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał(a):

Bo sie tabletek nie kupuje.

Dlaczego? Czy sklad proszku znaczaco rozni
sie od skladu tabletki? Pytam serio.

Data: 2011-09-23 10:46:33
Autor: wolim
dziękuję firmie whirlpool
W dniu 2011-09-23 09:51, Przesmiewca pisze:
"Veronika"<veronika_veronika@spam_op.pl>  napisał(a):

Bo sie tabletek nie kupuje.

Dlaczego? Czy sklad proszku znaczaco rozni
sie od skladu tabletki? Pytam serio.

Ponoć tabletki 3w1 są nic nie warte - i tak trzeba stosować sól dla ochrony zmywarki.
Ja kupuję czasami zwykłe tabletki zamiast proszku (zależy co akurat jest w promocji). Są wygodniejsze w stosowaniu, ale niestety raz na jakiś czas zdarza się, że się nie rozpuszczą...

A propos zmywarek Whirpool - w starym mieszkaniu miałem taką ponad 10 lat, ale wolnostojącą. Działała bez problemu. I nadal działa, choć od 3 lat wynajmuję to mieszkanie studentom, a wiadomo - studenci nie oszczędzą niczego :)

Pozdry,
MW

Data: 2011-09-23 04:51:59
Autor: ZbyszekZ
dziękuję firmie whirlpool
W dniu piątek, 23 września 2011, 10:46:33 UTC+2 użytkownik wolim napisał:
W dniu 2011-09-23 09:51, Przesmiewca pisze:

Pono� tabletki 3w1 s� nic nie warte - i tak trzeba stosowa� s�l dla ochrony zmywarki.

W ten sposób są nic nie warte.
Jak tabletki to tabletki i nic więcej, soli za dużo też być nie może.
Mój whirpool jedzie od 5 lat na "tych" tabletkach i nic się nie psuje (odpukać w nie malowane). Pralka ma z 8 lat i działa, miała jedną awarię po gwarancji (nawet nie pamiętam o co chodziło, jakiś drobiazg).

Ale tak to jest z tanim sprzętem, zależy od egzemplarza.

--
ZZ@private

Data: 2011-09-23 04:55:21
Autor: s_13
dziękuję firmie whirlpool
Ponoć tabletki 3w1 są nic nie warte - i tak trzeba stosować sól dla
ochrony zmywarki.

przy naprawie odkryłem w środku pojemniczek na dopływie wody
wypełniony granulkami, pewnie jakiś zmiękczacz wody, ciekawe na ile
cykli producent to zaplanował... potem pewnie awaria i na złom...:-)
BTW ogólnie jak na zmywarkę za mniej niż 1000 PLN sprawuje się dobrze,
myje, płucze suszy... nawet cicha jest i ma tyle funkcji, co potrzeba
(kilka przycisków na panelu)... więc jakbym nie zaglądał do środka, to
bym nie bluzgał tyle...

pozdrawiam
s_13

Data: 2011-09-23 12:31:51
Autor: Irokez
dziękuję firmie whirlpool
Użytkownik "wolim" <nospam@tu.pl> napisał w wiadomości news:j5hh16$tut$1usenet.news.interia.pl...

[...]

Nie ma co porównywać 10 letniegoi sprzętu do tego "ekologicznego" złomu co nam teraz serwują.
Też mam 13 letnią pralkę Whirpool i z awarii to pasek klinowy pękł (otworzyły się drzwiczki podczas prania i zablokowały bęben) oraz wyłącznik się zepsuł (styk się jeden z dwóch upalił, ale zmodernizowałem na stycznik bo był tańszy i załączam go tym wolnym).
Do czego się mogę przyczepić - niedemontowalny w prosty sposób pojemnik na proszki/płyny (ładowana od góry). Trzeba męskiej myśli technicznej i demontować zawias.

pozdro

--
Irokez

dziękuję firmie whirlpool