dziękuję firmie whirlpool

Data: 2011-09-22 15:47:01
Autor: szerszen
dziękuję firmie whirlpool

Użytkownik "s_13" <s_13@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:c0e97da5-bb43-41ff-89ac-95be422a2801@l6g2000yqi.googlegroups.com...

co prawda nie zamierzam kupować nic tej firmy, ale tak z ciekawości mógłbyś napisać ile czasu przepracowała ta zmywarka do awarii

Data: 2011-09-23 00:10:34
Autor: s_13
dziękuję firmie whirlpool
co prawda nie zamierzam kupowa nic tej firmy, ale tak z ciekawo ci m g by
napisa ile czasu przepracowa a ta zmywarka do awarii

3 lata, ale w tym czasie 2 razy musiałem tę pompę wyjmowac (to akurat
jest dosyć łatwe) i czyścić z osadu... a wystarczyło te kanały przy
turbince zrobić owalne, bez "kantów" gdzie osad się zatrzymuje... na
szczęście producent zamiennika bardziej inteligentny jest...:-)

pozdrawiam
s_13

Data: 2011-10-01 10:11:02
Autor: Arekmet
dziękuję firmie whirlpool

Użytkownik "s_13" <s_13@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1b01f060-e489-4918-871b-067743db2924@fe21g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Jakich tabletech nie polecają fachowcy ? mam nową zmywarkę Amica

Data: 2011-10-14 00:19:50
Autor: s_13
dziękuję firmie whirlpool
Jakich tabletech nie polecają fachowcy ? mam nową zmywarkę Amica

to zależy od fachowca, jeden będzie polecał, bo żyje z napraw, drugi
odradzał, bo ma sumienie...:-)
a generalnie każde tabletki są do dupy, bo zawierają piasek, który
zabija silnik w 3 lata...

pozdrawiam
s_13

Data: 2011-10-14 08:22:09
Autor: ZbyszekZ
dziękuję firmie whirlpool
W dniu piątek, 14 października 2011, 09:19:50 UTC+2 użytkownik s_13 napisał:
> [...]

odradzał, bo ma sumienie...:-)
a generalnie każde tabletki są do dupy, bo zawierają piasek, który

Nie mów tego głośno bo moja zmywarka usłyszy a od 6 lat nic innego niż tabletki (fefnaście w jednym) używam.

--
ZZ@private

dziękuję firmie whirlpool