dziękuję firmie whirlpool

Data: 2011-09-22 23:35:37
Autor: Veronika
dziękuję firmie whirlpool

Użytkownik "s_13" <s_13@interia.pl> napisał w wiadomości news:c0e97da5-bb43-41ff-89ac-95be422a2801l6g2000yqi.googlegroups.com...

za rekomendację tabletek pewnego
producenta, które wśród fachowców są zabójstwem dla pompy
cyrkulacyjnej

Bo sie tabletek nie kupuje.
Tylko zel, sol i nablyszczacz, albo proszek, sol i nablyszczacz.

Data: 2011-09-23 00:07:12
Autor: s_13
dziękuję firmie whirlpool
On 22 Wrz, 23:35, "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> wrote:
Użytkownik "s_13" <s...@interia.pl> napisał w wiadomościnews:c0e97da5-bb43-41ff-89ac-95be422a2801l6g2000yqi.googlegroups.com...

> [...]
> cyrkulacyjnej

Bo sie tabletek nie kupuje.
Tylko zel, sol i nablyszczacz, albo proszek, sol i nablyszczacz.

i tylko mycie ręcznie... najlepiej w miednicy :-)
a na serio... używam tylko ekologicznych środków, a od ręki mam tylko
Frosch w tabletkach, inne cholernie drogie, wcale nie lepsze i
dostępne albo nie...

pozdrawiam
s_13

Data: 2011-09-23 09:51:05
Autor: Przesmiewca
dziękuję firmie whirlpool
"Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał(a):

Bo sie tabletek nie kupuje.

Dlaczego? Czy sklad proszku znaczaco rozni
sie od skladu tabletki? Pytam serio.

Data: 2011-09-23 10:46:33
Autor: wolim
dziękuję firmie whirlpool
W dniu 2011-09-23 09:51, Przesmiewca pisze:
"Veronika"<veronika_veronika@spam_op.pl>  napisał(a):

Bo sie tabletek nie kupuje.

Dlaczego? Czy sklad proszku znaczaco rozni
sie od skladu tabletki? Pytam serio.

Ponoć tabletki 3w1 są nic nie warte - i tak trzeba stosować sól dla ochrony zmywarki.
Ja kupuję czasami zwykłe tabletki zamiast proszku (zależy co akurat jest w promocji). Są wygodniejsze w stosowaniu, ale niestety raz na jakiś czas zdarza się, że się nie rozpuszczą...

A propos zmywarek Whirpool - w starym mieszkaniu miałem taką ponad 10 lat, ale wolnostojącą. Działała bez problemu. I nadal działa, choć od 3 lat wynajmuję to mieszkanie studentom, a wiadomo - studenci nie oszczędzą niczego :)

Pozdry,
MW

Data: 2011-09-23 04:51:59
Autor: ZbyszekZ
dziękuję firmie whirlpool
W dniu piątek, 23 września 2011, 10:46:33 UTC+2 użytkownik wolim napisał:
W dniu 2011-09-23 09:51, Przesmiewca pisze:

Pono� tabletki 3w1 s� nic nie warte - i tak trzeba stosowa� s�l dla ochrony zmywarki.

W ten sposób są nic nie warte.
Jak tabletki to tabletki i nic więcej, soli za dużo też być nie może.
Mój whirpool jedzie od 5 lat na "tych" tabletkach i nic się nie psuje (odpukać w nie malowane). Pralka ma z 8 lat i działa, miała jedną awarię po gwarancji (nawet nie pamiętam o co chodziło, jakiś drobiazg).

Ale tak to jest z tanim sprzętem, zależy od egzemplarza.

--
ZZ@private

Data: 2011-09-23 04:55:21
Autor: s_13
dziękuję firmie whirlpool
Ponoć tabletki 3w1 są nic nie warte - i tak trzeba stosować sól dla
ochrony zmywarki.

przy naprawie odkryłem w środku pojemniczek na dopływie wody
wypełniony granulkami, pewnie jakiś zmiękczacz wody, ciekawe na ile
cykli producent to zaplanował... potem pewnie awaria i na złom...:-)
BTW ogólnie jak na zmywarkę za mniej niż 1000 PLN sprawuje się dobrze,
myje, płucze suszy... nawet cicha jest i ma tyle funkcji, co potrzeba
(kilka przycisków na panelu)... więc jakbym nie zaglądał do środka, to
bym nie bluzgał tyle...

pozdrawiam
s_13

Data: 2011-09-23 12:31:51
Autor: Irokez
dziękuję firmie whirlpool
Użytkownik "wolim" <nospam@tu.pl> napisał w wiadomości news:j5hh16$tut$1usenet.news.interia.pl...

[...]

Nie ma co porównywać 10 letniegoi sprzętu do tego "ekologicznego" złomu co nam teraz serwują.
Też mam 13 letnią pralkę Whirpool i z awarii to pasek klinowy pękł (otworzyły się drzwiczki podczas prania i zablokowały bęben) oraz wyłącznik się zepsuł (styk się jeden z dwóch upalił, ale zmodernizowałem na stycznik bo był tańszy i załączam go tym wolnym).
Do czego się mogę przyczepić - niedemontowalny w prosty sposób pojemnik na proszki/płyny (ładowana od góry). Trzeba męskiej myśli technicznej i demontować zawias.

pozdro

--
Irokez

dziękuję firmie whirlpool