dzielenie dysku

Data: 2011-03-01 09:51:55
Autor: Smok Eustachy
dzielenie dysku
Dnia Tue, 01 Mar 2011 08:34:05 +0100, zbigniew napisał(a):

Proszę praktyków o radę. Kupiłem dysk 500 gb i będę stawiał system. Jak
prawidłowo podzielić dysk na partycje żeby mieć porządek i funcjonalne
działanie.
Zawszę robię kopie systemu więc na jednej partycji będzie sam system i
chciałbym też zostawić miejsce ( partycje na kopie systemu). Ile miejsca
na programy i dane? Bardzo proszę o wszelkie rady, moje doświadczenie
jest małe ,ale chęć nauki duża :) Zbigniew

100 Mega na /boot 100 giga na /usr na / 10 giga reszta /home Nie dziel na nic bo to bez sensu.

dzielenie dysku