dzielenie dysku

Data: 2011-03-01 16:53:49
Autor: zlotowinfo
dzielenie dysku
Użytkownik "zbigniew" <zbigniew@wx.pl> napisał w wiadomości news:iki7he$23t$1news.onet.pl...
Proszę praktyków o radę. Kupiłem dysk 500 gb i będę stawiał system.
Jak prawidłowo podzielić dysk na partycje żeby mieć porządek i funcjonalne działanie.
Zawszę robię kopie systemu więc na jednej partycji będzie sam system i chciałbym też zostawić miejsce ( partycje na kopie systemu).
Ile miejsca na programy i dane? Bardzo proszę o wszelkie rady, moje doświadczenie jest małe ,ale chęć nauki duża :)
Zbigniew

1. system: 25GB - win7/vista, 10GB - winxp
2. dokumenty: 1-10GB
3. gry: 20-40GB
4. media: reszta (ew. 2x media jeśli tak wygodniej)

przeniesione foldery:
moje dokumenty na 2
pulpit na 4

Data: 2011-03-01 22:40:48
Autor: Padre
dzielenie dysku

[...]

Dołożył bym 5GB dla systemu, cześć programów lubi sobie tymczasowo wypakowywać coś do C: , czasem trzeba wypakować jakieś iso z płyty DL to dla własnej wygody przydaje sie z 10GB wolnego na C: a do 20GB Windows7 z dodatkami rośnie dość szybko. Pewnie że można konfigurować foldery tymczasowe na największych partycjach ale czasem warto mieć w zanadrzu szybsze wyjście.

Data: 2011-03-01 22:53:29
Autor: zlotowinfo
dzielenie dysku
Użytkownik "Padre" <Padre@no.net> napisał w wiadomości news:ikjp51$qqs$1news.onet.pl...

[...]