dzienne ledy...

Data: 2011-02-22 23:15:30
Autor: szufla
dzienne ledy...
Może zoszczedzą mi na żywotności xenonów:-)
Ja wstawilem w przeciwmgielne cos takiego:
http://www.dealextreme.com/p/h3-5w-460-lumen-6500k-102x3528-smd-led-car-white-light-bulb-pair-dc-12v-51690
tylko trzeba zmierzyc czy wejdzie do klosza, homologacji zarowek raczej nikt nie bedzie sprawdzal.

sz.

Data: 2011-02-22 23:23:57
Autor: Alexy
dzienne ledy...
Użytkownik "szufla" <prr@prr.pr> napisał w wiadomości news:ik1cc8$le3$1inews.gazeta.pl...

[...]

Żebyś się nie zdziwił jak dostaniesz mandat za używanie świateł przeciwmgielnych bez uzasadnienia.
Natomiast te wieśniackie LED-y zapewne posiadają homologację i można je używać legalnie.
Ponadto weź pod uwagę, że światła do jazdy dziennej muszą być umieszczone na odpowiedniej wysokości oraz w odpowiednim rozstawie.
Nie wiem czy przeciwmgielne nie są zbyt nisko.

Data: 2011-02-22 23:35:31
Autor: szufla
dzienne ledy...
Nie wiem czy przeciwmgielne nie są zbyt nisko.

No wlasnie wiekszosc ma takie kupne zamontowane na wysokosci zderzaka, bo sie przygladalem.
Wydaje mi sie, ze policja troche ochlonela w temacie swiatel  i generalnie nie robia jakichs problemow. Sam wiele razy albo nie zaplilem w ogole albo jezdzilem na pozycyjnych, mowie o jezdzie w miescie.
Oczywiscie jesli dostane mandat to poinformuje :)

sz.

Data: 2011-02-22 23:33:59
Autor: Alexy
dzienne ledy...
Użytkownik "szufla" <prr@prr.pr> napisał w wiadomości news:ik1dhi$pe3$1inews.gazeta.pl...

[...]

Bo akurat nie natrafiłeś na rozgarniętego funkcjonariusza :)

dzienne ledy...