dzienniki intymne

Data: 2013-10-07 18:37:44
Autor: mi¶ z okienka
dzienniki intymne
--
Mogłabym całe życie przeflirtować z piętnastoma naraz (łóżko to raczej haracz za
uciechy natury towarzysko-intelektualnej)

http://ksiazki.wp.pl/gid,16042731,page,6,tytul,Tajemnicze-dzienniki-intymne-Osieckiej-ujawnione-Po-latach-trafiaja-w-rece-czytelnikow,galeria.html

Data: 2013-10-08 12:37:11
Autor: stchebel
dzienniki intymne
W dniu poniedziałek, 7 paĽdziernika 2013 18:37:44 UTC+2 użytkownik mi¶ z okienka napisał:
--

Mogłabym całe życie przeflirtować z piętnastoma naraz

A ty bidoku ino na ręcznym..

Data: 2013-10-08 23:00:13
Autor: mi¶ z okienka
dzienniki intymne

Użytkownik <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:6d84a8cd-36c6-41bf-bd93-7451ed992d3egooglegroups.com...
W dniu poniedziałek, 7 paĽdziernika 2013 18:37:44 UTC+2 użytkownik mi¶ z okienka napisał:
--

Mogłabym całe życie przeflirtować z piętnastoma naraz

A ty bidoku ino na ręcznym..

  w jej przedziale nie siedziałem

Data: 2013-10-08 13:10:57
Autor: Trybun
dzienniki intymne
W dniu 2013-10-07 18:37, mi¶ z okienka pisze:
Mogłabym całe życie przeflirtować z piętnastoma naraz (łóżko to raczej haracz za
uciechy natury towarzysko-intelektualnej)

No i..? Podziwiasz j± za taki styl bycia, ganisz, czy może jeszcze co¶ innego? Tak niektórym z was ciężko dołożyć do linka parę słów komentarza?

Data: 2013-10-08 14:35:48
Autor: Wiesiaczek
dzienniki intymne
W dniu 08.10.2013 13:10, Trybun pisze:
W dniu 2013-10-07 18:37, miĹ› z okienka pisze:
Mogłabym całe życie przeflirtować z piętnastoma naraz (łóżko to raczej
haracz za
uciechy natury towarzysko-intelektualnej)

No i..? Podziwiasz jÄ… za taki styl bycia, ganisz, czy moĹĽe jeszcze coĹ›
innego? Tak niektórym z was ciężko dołożyć do linka parę słów komentarza?

Za dużo wymagasz. W tym celu trzeba jeszcze mieć coś do powiedzenia :)

--
Wiesiaczek (dziĹ› z DC)

"Ja pijÄ™ tylko przy dwĂłch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2013-10-08 21:32:09
Autor: miĹ› z okienka
dzienniki intymne

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości

| Za dużo wymagasz. W tym celu trzeba jeszcze mieć coś do powiedzenia :)

Słusznie Wiesiaczku. W takich sprawach najwiecej mogą mieć do powiedzenia twoi
koledzy ze Służby Bezpieczeństwa. Postaw któremu flachę, to ci pokaże
odpowiednie akta na temat Osieckiej (zdjęcia też tam mogą być!).

Data: 2013-10-10 18:17:15
Autor: Trybun
dzienniki intymne
W dniu 2013-10-08 14:35, Wiesiaczek pisze:

No i..? Podziwiasz jÄ… za taki styl bycia, ganisz, czy moĹĽe jeszcze coĹ›
innego? Tak niektórym z was ciężko dołożyć do linka parę słów komentarza?

Za dużo wymagasz. W tym celu trzeba jeszcze mieć coś do powiedzenia :)

Niestety,, ale chyba masz racjÄ™..

Data: 2013-10-08 21:25:18
Autor: mi¶ z okienka
dzienniki intymne

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomo¶ci news:l30pj6$fvg$3node1.news.atman.pl...

| No i..? Podziwiasz j± za taki styl bycia, ganisz, czy może jeszcze co¶
| innego?

Wiesiaczek ma rację Trybunie, za bardzo wymagasz od innych ocen czyjego¶ prywatnego życia. Po to podałem link, żeby kazdy mógł sobie wyrobić własne zdanie (jeżeli tego nie potrafisz, to mnie nie pytaj).

 Tak niektórym z was ciężko dołożyć do linka parę słów komentarza?

Nie jeste¶my na komisariacie MO, żebym takie historie komentował przed tob±.

Data: 2013-10-10 18:17:20
Autor: Trybun
dzienniki intymne
W dniu 2013-10-08 21:25, mi¶ z okienka pisze:

> [...]

prywatnego życia. Po to podałem link, żeby kazdy mógł sobie wyrobić własne
zdanie (jeżeli tego nie potrafisz, to mnie nie pytaj).

Nie pytam o Wiesiaczka, od ciebie oczekuje komentarza, tak żebym miał się do czego¶ ustosunkowywać.

  Tak niektórym z was ciężko dołożyć do linka parę słów komentarza?

Nie jeste¶my na komisariacie MO, żebym takie historie komentował przed tob±.

To co ty tu robisz na grupie dyskusyjnej?

Data: 2013-10-10 22:00:27
Autor: mi¶ z okienka
dzienniki intymne

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomo¶ci news:l36juh$dpt$1node2.news.atman.pl...
|W dniu 2013-10-08 21:25, mi¶ z okienka pisze:
| > |

| Nie pytam o Wiesiaczka, od ciebie oczekuje komentarza, tak żebym miał
| się do czego¶ ustosunkowywać.

| > |

| To co ty tu robisz na grupie dyskusyjnej?

Na komisariatach MO też nie komentowałem takich historii.

Data: 2013-10-13 10:25:32
Autor: Trybun
dzienniki intymne
W dniu 2013-10-10 22:00, mi¶ z okienka pisze:

| To co ty tu robisz na grupie dyskusyjnej?

Na komisariatach MO też nie komentowałem takich historii.

Nie pytam o komisariat. Wiem że często tam bywałe¶ , ale w tej kwestii jest to zupełnie bez znaczenia.

Data: 2013-10-13 19:49:48
Autor: mi¶ z okienka
dzienniki intymne

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomo¶ci news:l3dlhq$9bb$1node2.news.atman.pl...
|W dniu 2013-10-10 22:00, mi¶ z okienka pisze:
| > |
| > |

| Nie pytam o komisariat.

      to o co?