dzierżawa nieruchomości

Data: 2009-04-24 06:13:01
Autor: polaczek78
dzierżawa nieruchomości
Mam pytanie - szukam informacji dotyczących dzierżawy nieruchomości -
tzn ktoś chce ode mnie wydzierżawić budynek i ziemię - nigdy wcześniej
nie dzierżawiłem - nie wiem ile można zarządać pieniążków jak to
załatwić prawnie etc. - czy ktoś by mi pomógł uzyskać informacje, albo
wskazał gdzie można je uzyskać? - jakieś odpowiedniejsze forum na ten
temat
pozdrawiam
w razie czego opiszę szczegóły....

Data: 2009-04-25 05:52:44

[...]