dzierzawa opmieszczenia od Wspolnoty mieszkaniowej

Data: 2009-08-06 16:04:55
Autor: bud
dzierzawa opmieszczenia od Wspolnoty mieszkaniowej
Witam,

Sytuacja jest nastepujaca:
Wsponota podpisala z moim sasiadem umowe na dzierzawe 29 lat z mozliwoscia przdluzenia pomieszczenia piwnicznego.

Kolega chcialby mi to pomieszczenie "sprzedac" (tzn. musialbym mu zaplacic aby korzytsac z pomieszczenia).

Jak moge legalnie uregulowac te kwestie?
Czy moge podpisac umowe z kolega i jesli tak to jaka?

a moze powinienem zwrocic sie do wspolnoty i inaczej to zalatwic - ale znow pytanie jak.

i na koniec pytanie: gdzie szukac odpowiedzi w prawie (kodeks?) na moje pytania i ogolnie na temat dzierzawy pomieszczen od Wspolnoty mieszkaniowej.

dzieki
Przem

dzierzawa opmieszczenia od Wspolnoty mieszkaniowej