dzierżawa pola s±siadowi za darmo- da się?

Data: 2009-11-17 13:07:42
Autor: Michał
dzierżawa pola s±siadowi za darmo- da się?
witam,
posta anulowałem, bo podpis z noda denerwował:)

Czy mogę w jaki¶ sposób zrezygnować z pobierania opłaty od s±siada za
użytkowanie mojego kawałka ziemi?
Nic tam nie ro¶nie, nie uprawiam nic itp, a s±siad by co¶ tam sobie zasiał.
Czy jest konieczne, żebym pobierał za to jak±¶ opłatę?\

Doczytałem o kwocie wolnej od podatku, czyli do 5tysięcy je¶li bym musiał jako¶ spisać umowę, że niby co¶ tam za to dostaję, to nie trzeba płacić podatku, jak to się ma do tego,że normalnie pracuję na cały etat więc każde np 100zł już powoduje i tak przekroczenie rocznie tych 5 tysięcy? dobrze rozumuję?
Je¶li to jest niezależne, to czy muszę taki wynajem zgłaszać w pitach itp?
Pozdrawiam
Michał

dzierżawa pola s±siadowi za darmo- da się?