dziewczyna w trampkach [kino][waw]

Data: 2013-09-20 16:07:01
Autor: Titus Atomicus
dziewczyna w trampkach [kino][waw]
Witam,
W poniedzialek, w ramach tanich poniedzialkow w kinie Luna znowu mozna bedzie zobaczyc film 'Dziewczyna w trampkach'
O rowerowych marzeniach nastolatki w Arabii Saudyskiej...
--
TA

Data: 2013-09-28 14:04:05
Autor: Titus Atomicus
dziewczyna w trampkach [kino][waw]
In article <Titus_Atomicus-18238E.16070120092013@news.atman.pl>,

Witam,
W poniedzialek, w ramach tanich poniedzialkow w kinie Luna znowu mozna bedzie zobaczyc film 'Dziewczyna w trampkach'
O rowerowych marzeniach nastolatki w Arabii Saudyskiej...

O, jeszcze jedna szansa:
http://www.kinowtrampkach.pl/?p=1031&lang=pl
Kino Iluzjon, jutro, niedziela, g.12:00, bilety po 10zl.
--
TA

Data: 2013-09-28 14:09:40
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Sat, 28 Sep 2013 14:04:05 +0200, Titus_Atomicus napisał(a):

O, jeszcze jedna szansa: http://www.kinowtrampkach.pl/?p=1031&lang=pl
Kino Iluzjon, jutro, niedziela, g.12:00, bilety po 10zl.
Dzisiaj widziałem w kiosku jak dodatek do jakieś gazety. --
piecia aka dracorp

Data: 2013-09-28 18:14:04
Autor: Titus Atomicus
dziewczyna w trampkach [kino][waw]
In article <l26nv3$383$1@dont-email.me>,
 piecia aka dracorp <imie.nazwisko@wp.eu> wrote:

Dnia Sat, 28 Sep 2013 14:04:05 +0200, Titus_Atomicus napisał(a):

> O, jeszcze jedna szansa: http://www.kinowtrampkach.pl/?p=1031&lang=pl
> Kino Iluzjon, jutro, niedziela, g.12:00, bilety po 10zl.
Dzisiaj widzia?m w kiosku jak dodatek do jakiieje? gazety.

No, ok. Ale imho co kino to kino...
--
TA

Data: 2013-09-28 19:19:46
Autor: piecia aka dracorp
dziewczyna w trampkach [kino][waw]
Dnia Sat, 28 Sep 2013 18:14:04 +0200, Titus_Atomicus napisał(a):

No, ok. Ale imho co kino to kino...
Jak najbardziej tylko nie kaĹĽdy ma kino studyjne pod nosem. U mnie niby jest ale dopiero od paĹşdziernika siÄ™ zacznÄ… DKFy a i wtedy nie zawsze coĹ› ciekawego poleci.

A sam film warto obejrzeć nie tylko dla wątku rowerowego. --
piecia aka dracorp

dziewczyna w trampkach [kino][waw]