[poszukiwane] dziewczyny z UE Wrocław.

Data: 2009-04-20 15:20:41
Autor: Dominik Mirowski
[poszukiwane] dziewczyny z UE Wrocław.
Wiem, że trochę późno na takie poszukiwania, ale może się uda ;)

Poszukujemy 2 dziewczyn do teamu na Akademickie Mistrzostwa Polski w XC, które odbędą się w Przesiece 8-10.05.2009. Jeśli jesteś studentką \ doktorantką \ pracownikiem *Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu* lub którejś z fili zamiejscowych i chcesz reprezentować swoja uczelnię, proszę o niezwłoczny kontakt.

Dominik Mirowski
GG:1692469 / dm1981 na poczta.onet.pl

Lub bezpośrednio z koordynatorem wyjazdu na uczelni
mgr Jerzy Lichosik tel. 664141910

Data: 2009-04-20 15:21:20
Autor: Wojtek
Dominik Mirowski pisze:
[...]

O w morde! Niezły bajer, fiu fiu... Dominik, wiesz ;) ;) ;)

--
Pozdrawiam,
Wojtek

Dodaj cz do pota odpowiadając prywatnie

Data: 2009-04-20 22:29:24
Autor: click
Wojtek pisze:
Dominik Mirowski pisze:
[...]

no, tylko ze on jest przerazajaco powazny ;P
--
c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC
Cigarettes and coffee, man, that's a combination

Data: 2009-04-20 20:55:42
Autor: kosik
[poszukiwane] dziewczyny z UJ Kraków.

Użytkownik "Dominik Mirowski" <spam.trap@ipv4.pl> napisał w wiadomości news:gshsuf$9a$1atlantis.news.neostrada.pl...
Wiem, że trochę późno na takie poszukiwania, ale może się uda ;)

To ja się podepne :) Szukamy dziewczyn z Uniwersytetu Jagiellońskiego w tym samym celu i do startu w Małopolskiej Lidze Akademickiej.

Pozdrawiam
kosik

Data: 2009-04-21 00:35:43
Autor: Titus Atomicus
[poszukiwane] dziewczyny z UJ Kraków.
In article <gsighd$a75$1@news.onet.pl>,
 "kosik" <kosik77@interiabezsyfu.pl> wrote:

> [...]

To ja się podepne :) Szukamy dziewczyn z Uniwersytetu Jagiellońskiego w tym samym celu i do startu w Małopolskiej Lidze Akademickiej.

Musze wymyslec jakas lige...
:-(
TA

Data: 2009-04-21 08:43:38
Autor: Coaster
[poszukiwane] dziewczyny z UJ KrakĂłw.
[...]

Przeciez znasz i masz od dawna gotowa: http://tinyurl.com/crvkjg
;-)

--
PoZdR

"Don't try any other colors, red's the only one that works."

– Sheldon Brown, 1944-2008

Data: 2009-04-23 01:26:09
Autor: ia
[poszukiwane] dziewczyny z UE Wrocław.
hopaki, przeca tej grupy żadne laski nie czytają,
widzieliście kiedyś laskę np. naprawiającą rower?

pzdr
ia

[poszukiwane] dziewczyny z UE Wrocław.