dzikie dudnienie w kombi

Data: 2010-10-05 10:39:08
Autor: MZ
dzikie dudnienie w kombi

Użytkownik "wowa" <wowa3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i8d6ds$gaa$1inews.gazeta.pl...
Witam
W obu moich kombi (Golf i Omega) występuje dziwne zjawisko akustyczne. Należy otworzyć tylko tylną szybę więcej niż 1/3 i jechać powyżej 80km/h.

Chyba w większości aut tego nie unikniesz. U mnie zaczyna przy 90 a przy 130 przestaje dudnić. Auto z segmentu Omegi. Ja mam prostą metodę, włączam klimę i zamykam okno :) Z obserwacji, częściowo pomaga zmiana szerokości otwarcia okna :) Inna metoda to jechać szybciej niż te 130, ale wtedy zaczynam odczuwać nadmiar "świeżego" powietrza w kabinie :)

mz

dzikie dudnienie w kombi