dzi¶ w warszawie na maczka

Data: 2010-04-08 18:42:50
Autor: gildor
dzi¶ w warszawie na maczka
  warsiawiak pisze:
Panowie ja rozumiem, że ciepło i słoneczko ¶wieci, ale niektórym chyba
przygrzało. Dzi¶ ok. 17 na Maczka w Warszawie sympatyczny motocyklista był
łaskaw rozpieprzyć mi lewe lusterko. Specjalnie i z pełn± premedytacj± waln±ł
rękawic± w lusterko. Jedyny powód to słowna utarczka na wcze¶niejszym rondzie,
mieli¶my różne zdania na temat, czy ja powinienem najpierw zjechać z ronda,
czy on przejechać ...

a gdzie w okolicy Maczka jest rondo? strasznie długi kawałek musieli¶cie się ¶cinać słownie, bo w tych okolicach rondo to chyba na TT z Broniewskiego jest najbliższe. ale to reguluj± ¶wiatła raczej.

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Data: 2010-04-08 23:44:43
Autor: de Fresz
dziĹ› w warszawie na maczka
On 2010-04-08 18:42:50 +0200, gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> said:

 a gdzie w okolicy Maczka jest rondo? strasznie długi kawałek musieli¶cie się ¶cinać słownie, bo w tych okolicach rondo to chyba na TT z Broniewskiego jest najbliższe. ale to reguluj± ¶wiatła raczej.

Na skrzyżowaniu Maczka z TT (je¶li to można nazwać skrzyżowaniem) jest co¶ w rodzaju ronda ze ¶wiatłami.

de Fresz

Data: 2010-04-09 15:30:54
Autor: gildor
dzi¶ w warszawie na maczka
de Fresz pisze:
On 2010-04-08 18:42:50 +0200, gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> said:

[...]

nie jestem pewien, czy to jest rondo. ale może być. fakt.

Data: 2010-04-10 01:14:28
Autor: de Fresz
dziĹ› w warszawie na maczka
On 2010-04-09 15:30:54 +0200, gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> said:

[...]

Nazywa się: Rondo Ofiar Zbrodni Katyńskiej, ale jako że jeżdżę tamtędy prawie codziennie do tyrki, to nie pamiętam czy stoi tam stosowny znak.

de Fresz

dzi¶ w warszawie na maczka