dzi¶ w warszawie na maczka

Data: 2010-04-08 18:53:27
Autor: Jacot
dzi¶ w warszawie na maczka
" warsiawiak" <warsiawiak-jeden@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

motocyklistów. Sorry chłopaki ... jeden tolerancyjny wobec motocyklistów
kierowca mniej :(

Jakbym mial sie nastawic negatywnie do ludzkosci z powodu wszystkich
napotkanych na drodze kutafonow czy debili to  by mie dawno choroba
wrzodowa zabila.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2010-04-08 19:09:17
Autor: JK
dzi¶ w warszawie na maczka
Użytkownik "Jacot" <jacot@meostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ic2sr5pf3c4lfbdg8aecjal29i23fe3igt4ax.com...

Jakbym mial sie nastawic negatywnie do ludzkosci z powodu wszystkich
napotkanych na drodze kutafonow czy debili to  by mie dawno choroba
wrzodowa zabila.

Chyba kolego nie umiesz czytać lub celowo nie chcesz umieć.
Autor ewidentnie miał na my¶li nie wszystkich debili tylko debili DEMOLUJˇCYCH komu¶ sprzęty.

I popieram go w cało¶ci.
Gdybym jechał za nim na swoich 2oo to z pewno¶ci± pomógłbym ustalić mu te niewidoczne blachy.
Tacy klienci nie zasługuj± na nazywanie się motocyklistami. Tak samo jak na jak±kolwiek solidarno¶ć.
To przez nich wła¶nie na skrzyżowaniach zajeżdżaj± nam drogę.

Pozdrawiam - JK.

Data: 2010-04-08 19:24:45
Autor: gildor
dzi¶ w warszawie na maczka
JK pisze:
[...]

szkoda, bo demoluj±cy debil jest niebezpieczny dla auta, a debil na drodze jest niebezpieczny dla mojego zdrowia.

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Data: 2010-04-08 21:08:34
Autor: JK
dzi¶ w warszawie na maczka
Użytkownik "gildor" <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hpl3gv$ttt$2news.onet.pl...

szkoda, bo demoluj±cy debil jest niebezpieczny dla auta, a debil na drodze jest niebezpieczny dla mojego zdrowia.

Demoluj±cy (czytaj "niepanuj±cy nad sob±") debil jest niebezpieczny dla wszystkich !!!

Pozdrawiam - JK

Data: 2010-04-08 13:01:49
Autor: gildor
dzi¶ w warszawie na maczka
On 8 Kwi, 21:08, "JK" <pbijknos...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "gildor" <gil...@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶cinews:hpl3gv$ttt$2news.onet.pl...

> [...]
> jest niebezpieczny dla mojego zdrowia.

Demoluj±cy (czytaj "niepanuj±cy nad sob±") debil jest niebezpieczny dla

ty¶ się chyba wczoraj urodził. urywanie lusterek to wszak niemal
trendy jest w¶ród podkolumnowej gawiedzi. chopie.

- gildor

Data: 2010-04-08 21:30:46
Autor: Kuczu
dziĹ› w warszawie na maczka
W dniu 2010-04-08 21:08, JK pisze:

DemolujÄ…cy (czytaj "niepanujÄ…cy nad sobÄ…") debil jest niebezpieczny dla
wszystkich !!!

Tak jest ! Pozamykac wszystkich, motury im zabrac. Wszystkim !

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-04-08 21:37:13
Autor: zenzen
dzi¶ w warszawie na maczka
Demoluj±cy (czytaj "niepanuj±cy nad sob±") debil jest niebezpieczny dla

zapuzno, to był ten:

http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,7744487,Wielkopolska__Tragiczny_wypadek__Motocykl_przewrocil.html

i juz nikomu nic nie zrobi

Marzena

Data: 2010-04-08 21:44:53
Autor: Kuczu
dziĹ› w warszawie na maczka
W dniu 2010-04-08 21:37, zenzen pisze:

zapuzno,

Nie ma takiego slowa w jezyku polskim

  to byĹ‚ ten:

http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,7744487,Wielkopolska__Tragiczny_wypadek__Motocykl_przewrocil.html

Wow. Warszawa lezy w Wielkopolsce ? Na geografie tez nie chodzilas. Pewnie wypadala zaraz po j. polskim. Albo przed.

i juz nikomu nic nie zrobi

bedzie straszyl po nocach.

Marzena

Dzordz.

Data: 2010-04-08 22:35:54
Autor: zenzen
dzi¶ w warszawie na maczka
Wow. Warszawa lezy w Wielkopolsce ? Na geografie tez nie chodzilas.

ja t± trasem robie 2 2,5 i to zgdnie z przepisami to i on zrobil

jk

Data: 2010-04-08 22:47:14
Autor: Don Pedro
dzi¶ w warszawie na maczka
zenzen pisze:
Wow. Warszawa lezy w Wielkopolsce ? Na geografie tez nie chodzilas.

ja t± trasem robie 2 2,5 i to zgdnie z przepisami to i on zrobil

Z jakimi przepisami?

http://mapa.targeo.pl/1_warszawa,maczka,2_2071339,#targeo-top

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-04-09 09:48:48
Autor: Jacot
dzi¶ w warszawie na maczka
"zenzen" <zenzen69zenzen@wp.pl> wrote:

ja t± trasem robie 2 2,5 i to zgdnie z przepisami to i on zrobil

tę trasę, t± tras±, deklinacja. Kiedys 3 klasa podstawowki, teraz pewnie 3 rok polonistyki.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2010-04-09 10:23:12
Autor: marider
dzi? w warszawie na maczka [OT]
Jacot pisze:
"zenzen" <zenzen69zenzen@wp.pl> wrote:

ja t± trasem robie 2 2,5 i to zgdnie z przepisami to i on zrobil

tę trasę, t± tras±, deklinacja. Kiedys 3 klasa podstawowki, teraz pewnie 3 rok polonistyki.

Hehehe, a to Ci sie udalo :) "Pokolenie Danonkow" górom! ;0]

Pzdr
PS: w matematyce i fizyce tez poziom na leb leci z roku na rok, Unia Panie.. ;)
--
marider
Wsciekla (ex) R1 + dodatki

Data: 2010-04-09 10:18:44
Autor: Jasio
dzi? w warszawie na maczka [OT]
Użytkownik "marider" <marider@CUT_go2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hpmo5e$8f9$1inews.gazeta.pl...
Jacot pisze:
[...]

A czemu "Danonków"?

--
Jasio
vx etz

Data: 2010-04-09 11:27:00
Autor: KJ Siła Słów
dzi? w warszawie na maczka [OT]
Jasio pisze:

A czemu "Danonków"?

Taka aluzja do konsystencji intelektu.

Kiedy¶ sie mówiło "twaróg umysłowy" ale widziałe¶ nastolatka który wie co to twaróg (tego nie reklamuja w telewizji) ?

KJ

Data: 2010-04-10 16:22:08
Autor: marider
dzi? w warszawie na maczka [OT]
KJ Siła Słów pisze:
Jasio pisze:

[...]

Mialem na mysli stare powiedzenie "Wysoki jak brzoza, durny jak koza" ;)
Generalnie - jest i tak coraz gorzej.

Pzdr
--
marider
Wsciekla (ex) R1 + dodatki

Data: 2010-04-09 08:56:59
Autor: szerszen
dzi¶ w warszawie na maczka

Użytkownik "zenzen" <zenzen69zenzen@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:hplb9c$30g$1@news.onet.pl...

zapuzno, to był ten:

kolina smutny trollu, az tu cie przywialo?

Data: 2010-04-09 13:24:08
Autor: OGONek~
dzi¶ w warszawie na maczka
Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hpmj3p$t3$1news.task.gda.pl...

Użytkownik "zenzen" <zenzen69zenzen@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:hplb9c$30g$1@news.onet.pl...

zapuzno, to był ten:

kolina smutny trollu, az tu cie przywialo?

Oooo i kolege co to twierdzi ze nie chce do motocyklistów doplacac na autostradach i ze te paskarskie oplaty s± słuszne tez tu przywiało :-)

--
OGONek~

Data: 2010-04-09 13:37:24
Autor: szerszen
dzi¶ w warszawie na maczka

Użytkownik "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:hpn2op$8hc$1@pippin.nask.net.pl...

Oooo i kolege co to twierdzi ze nie chce do motocyklistów doplacac na autostradach i ze te paskarskie oplaty s± słuszne tez tu przywiało :-)

czytam ta gupe dosc czesto, tylko sie prawie nie odzywam, natomiast tobie polecam czytanie ze zrozumieniem i nie imputowanie komus slow, ktorych nie napisal

Data: 2010-04-09 13:58:01
Autor: OGONek~
dzi¶ w warszawie na maczka
Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hpn3hh$5mn$1news.task.gda.pl...

czytam ta gupe dosc czesto, tylko sie prawie nie odzywam, natomiast tobie polecam czytanie ze zrozumieniem i nie imputowanie komus slow, ktorych nie napisal

Jako¶ nie widziałem u Ciebie krytyki tej linii na pręgu.
Rozumiem że się z ni± zgadzasz? Czy nie?

--
OGONek~

Data: 2010-04-09 15:04:49
Autor: szerszen
dzi¶ w warszawie na maczka

Użytkownik "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:hpn4oa$9ms$1@pippin.nask.net.pl...

Jako¶ nie widziałem u Ciebie krytyki tej linii na pręgu.

jesli nie krytykuje to automatycznie sie zgadzam?

Rozumiem że się z ni± zgadzasz? Czy nie?

zgadzam sie z tym, ze obowiazku jazdy autostrada nie ma i ze jak ktos bedzie mial taniej, to zapewne ktos inny bedzie mial drozej, oraz zdecydowanie nie zgadzam sie z jakimikolwiek protestami w wawie

Data: 2010-04-08 21:16:56
Autor: kakmar
dzi¶ w warszawie na maczka
Dnia 08.04.2010 JK <pbijknospam@poczta.onet.pl> napisał/a:

Zwykle olewam ale teraz się uśmiałem, więc:

Chyba kolego nie umiesz czytaæ lub celowo nie chcesz umieæ.
Autor ewidentnie mia³ na my¶li nie wszystkich debili tylko debili DEMOLUJ¡CYCH komu¶ sprzêty.

Wiesz, fachowa literatura zna przypadki interpretacji, nadinterpretacji,
i zupełnego ochójenia.

I popieram go w ca³o¶ci.

ech.

Gdybym jecha³ za nim na swoich 2oo to z pewno¶ci± pomóg³bym ustaliæ mu te niewidoczne blachy.

Za dużo spidermana, batmana, czy czegośtampodobnego.

Tacy klienci nie zas³uguj± na nazywanie siê motocyklistami.

JesteĹ› moim Idolem, napisz koniecznie kto moĹĽe, i dlaczego.
Oczywiście z góry akceptuję opcję że będziesz wskazywał palcem.

Tak samo jak na jak±kolwiek solidarno¶æ.

Wypass, na drzwiach ponieśli go, razem, razem, kodowanie se ustaw.

To przez nich w³a¶nie na skrzy¿owaniach zaje¿d¿aj± nam drogê.

Tak, oczywiście, i przez plamy na słońcu, i że żona, szef, koledzy i
bardzo waĹĽny telefon. Jeszcze pincet innych waĹĽniejszych od uwagi na
drodze.

Pozdrawiam - JK.
Dobranoc.

PS: PoniekÄ…d przy okazji. Pozdrawiam Pana w czarnym CLS, dziĹ› o ~13:20,
na Bitwy Warszawskiej. Ja rozumiem: telefon, nawigacja, pokrętełko, mogą na tyle zająć, że to co na zewnątrz wydaje się nieważne. Ale żeby
lizać tapicerkę. W dodatku czarną a nie "w budyniu". Pozostaję pod
wraĹĽeniem do teraz. Tak wiem ĹĽe nie przeczyta.

PS2: Czy może ktoś polecić kamerę na kask? Taką żeby dało się z nią
normalnie jechać. Tak po mieście, dwieściepomieście ;-)

--
kakmaratgmaildotcom

dzi¶ w warszawie na maczka