dzi¶ w warszawie na maczka

Data: 2010-04-09 10:51:40
Autor: Jarecki [KenLee]
dzi¶ w warszawie na maczka
Użytkownik " warsiawiak" napisał

Można się spierać, wyzywać, ale qrwa demolowanie komu¶ sprzętu to już skrajne
chamstwo.

*** Mozna? No to spierdalaj chuju! Fajnie?

 Czy następnym razem mam kogo¶ takiego lekko potr±cić żeby go
zatrzymać ?

*** Musisz byc czujny, motocyklisci sa jak karaluchy- rozdepczesz jednego a za plecami pojawia sie caly legion. Nawet sa takie naklejki "Patrz w lusterka- motocyklisci sa wszedzie" - nawet w samochodach, autobusach i na chodnikach. Ukryci. A wtedy sam wiesz- znajda ciebie, twoja zone, twoja matke... I nie zaplaca.

Napisałem to po to, że do tej pory nigdy nie byłem wrogo do nikogo nastawiony
na drodze, a teraz to chyba będę miał dłuuuuuuugo negatywne nastawienie do
motocyklistów.

*** Zrob sobie lepiej rachunek sumienia, co zaszlo na tym rondzie i co bardziej podnosi cisnienie: ujebane lustro, czy proba zabicia kogos zakonczona pyszczeniem zza kierownicy, zamiast podniesionej reki?

Sorry chłopaki ... jeden tolerancyjny wobec motocyklistów
kierowca mniej :(

*** He, he tolerancyjny! To juz lepiej, ze teraz bedziesz osrany ze strachu o calosc auta, bo tolerancyjnosc w poprzednim wydaniu, jakos tak Kalim zalatywala i obiektom twojej empatii nie przydawala zadnych korzysci.
Pozdr
Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

dzi¶ w warszawie na maczka