dzisiaj popchalem sasiadke...

Data: 2010-02-06 14:56:39
Autor: Bydlę
P_ablo wrote:
> niepozadanego dla producentow opon i gumiarzy wynalazku?!

???

Nie ma znaczenia, czy wymieniasz całoroczne, czy zimowe/letnie.

Tak, czy owak - musisz kupić nowe.
Więc na czym ma polegać spisek?
Na tym, że zarabiają tak samo, bez względu na metodę?

--
Bydlę

Data: 2010-02-07 12:39:38
Autor: P_ablo
dzisiaj popchalem sasiadke...
Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości news:hkjsg4$9ej$1cougar.axelspringer.pl...

???
Nie ma znaczenia, czy wymieniasz całoroczne, czy zimowe/letnie.

Calorocznych wlasnie nie zmieniasz...

Tak, czy owak - musisz kupić nowe.
Więc na czym ma polegać spisek?
Na tym, że zarabiają tak samo, bez względu na metodę?

Tylko gumiarze zarabiaja lepiej, opony trzeba zmienic, kola wywazyc itd. Argument odpada jesli masz dodatkowe zimowe felgi...  Oooo - a moze to spisek producentow felg ?! Po przeczytaniu tej publikacji stawiam raczej na Greenpeace czy innych zielonych:

http://skocz.pl/dbrcx

.... zuzycie paliwa jest o cale 5% wyzsze na calorocznych. W koncu, podobno ktos nam tylko wmawia, ze zimowe opony sa lepsze...

--
Picasso

Data: 2010-02-07 22:24:35
Autor: Bydlę
P_ablo wrote:
> Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości

> Calorocznych wlasnie nie zmieniasz

Pomyśl raz jeszcze: całoroczne wg ciebie się nigdy nie zużywają?
Dlaczego tak ci się wydaje?

> Tylko gumiarze zarabiaja lep

Masz na myśli warsztaty?
Żówno mają do pwoiedzenia jeśli chodzi o politykę firm produkujących opony.

To teraz dawaj te szokujące njusy o niezniszczalnych całorocznych...
--
Bydlę

Data: 2010-02-07 23:07:53
Autor: P_ablo
Użytkownik "Bydlę" <bydle@bydle.com> napisał w wiadomości news:hknb40$58j$2cougar.axelspringer.pl...

To teraz dawaj te szokujące njusy o niezniszczalnych całorocznych...

Nie czaisz moich intencji... ale ja wiem - mam pokretny i malo zrozumialy tok myslenia.

Sa tacy na grupie, ktorzy wietrza teorie spiskowa w stosowaniu zimowek. Twierdza, iz producenci gum/samochodow maja w tym jakis niebotyczny interes. Przy tym staraja sie udowodnic, ze to pic na wode i caloroczne a czasami (o zgrozo) letnie sa tak samo skuteczne...

Po pierwszych sporych opadach sniegu widzialem w rowach sporo samochodow. To pewnie te chojraki co cala zime kulaja na letnich a istotniejsza jest ich umiejetnosc wykonania kolyski niz lamele w biezniku!

--
Picasso

dzisiaj popchalem sasiadke...