dzisiejszy demot

Data: 2011-08-14 19:59:33
Autor: nalesnik
dzisiejszy demot
http://demotywatory.pl/3372370/Rodzice
Ma siÄ™ raczej nijak do grupowego FAQ

Data: 2011-08-15 12:16:20
Autor: Arni
dzisiejszy demot
nalesnik pisze:
http://demotywatory.pl/3372370/Rodzice
Ma się raczej nijak do grupowego FAQ

bedzie miał ciag dalszy na youtube w kategorii "epitafium". Duzo takich.

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2011-08-15 16:35:42
Autor: PawelK vel Pablo
dzisiejszy demot
Dnia 227 roku bież±cego, Arni zeznał(a) jak następuje:

nalesnik pisze:
> http://demotywatory.pl/3372370/Rodzice
> Ma się raczej nijak do grupowego FAQ

bedzie miał ciag dalszy na youtube w kategorii "epitafium". Duzo
takich.

Wolałbym tego nie widzieć :-(

Jechałem ostatnio takim z 2005 roku, moc przeraża, bynajmniej mnie. Dodatkowo trzeba naprawdę go zmusić żeby skręcał, chodĽ teraz kolega
poszerzył trochę kierowniczki i ustawił zawieszenie i podobno jest
lepiej.

 --
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Data: 2011-08-15 19:05:07
Autor: Roman Niewiarowski
dzisiejszy demot
W dniu 2011-08-15 12:16, Arni pisze:

bedzie miał ciag dalszy na youtube w kategorii "epitafium". Duzo takich.

Zakladajac bardzo optymistycznie ze ten ktos dostal ten motur, a nie wymyslil demota jak milijon innych :)

pozdr
newrom
--
Estrella - do sprzedania
RD07 - dożywocie.

Data: 2011-08-15 18:46:09
Autor: masti
dzisiejszy demot
Dnia pięknego Sun, 14 Aug 2011 19:59:33 +0200 osobnik zwany nalesnik
wystukał:

http://demotywatory.pl/3372370/Rodzice Ma siÄ™ raczej nijak do grupowego

podnieciłeś się?

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-08-15 22:48:46
Autor: Sir Piernik
dzisiejszy demot
nalesnik pisze:
....>8
http://demotywatory.pl/3372370/Rodzice
Ma siÄ™ raczej nijak do grupowego FAQ

Przeciez to dopiero pierwsza polowa demota?
Za tydzien bedzie c.d. :(

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe