dziura na Moscie Swietokrzyskim [WAW]

Data: 2011-08-18 14:19:30
Autor: Titus Atomicus
dziura na Moscie Swietokrzyskim [WAW]
Witam,
Kiedys (rok, moze dwa temu) wspominalem tutaj o tej dziurze, znaczy niezabezpieczonej szczelinie dylatacyjnej na zachodnim wjezdzie na Most Swietokrzyskim.
Przeciez to rame urywa, jak sie przejezdza.
Ja tam przejezdzam raz do roku, ale dziwne ze nikomu poza mna to nie przeszkadza...

TA

Data: 2011-08-18 12:40:16
Autor: magda
dziura na Moscie Swietokrzyskim [WAW]
Przeciez to rame urywa, jak sie przejezdza.
Ja tam przejezdzam raz do roku, ale dziwne ze nikomu poza mna to nie przeszkadza...

TA

Ja tam przejedzam codziennie od kilku lat i jeszcze mi nic nie urwalo.

m.

Data: 2011-08-18 15:03:11
Autor: Titus Atomicus
dziura na Moscie Swietokrzyskim [WAW]
In article <j2j17f$oht$1@inews.gazeta.pl>,
 "magda" <bebe1@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

> Przeciez to rame urywa, jak sie przejezdza.
> Ja tam przejezdzam raz do roku, ale dziwne ze nikomu poza mna to nie > przeszkadza...

Ja tam przejedzam codziennie od kilku lat i jeszcze mi nic nie urwalo.

Ale wiesz o ktorej dziurze pisze, i jak masz rower (znaczy z amortyzacja czy bez)?

TA

Data: 2011-08-18 13:58:02
Autor: magda
dziura na Moscie Swietokrzyskim [WAW]
Ale wiesz o ktorej dziurze pisze, i jak masz rower (znaczy z amortyzacja czy bez)?

TA

Wiem, o ktorej dziurze piszesz, czasem ktos zyczliwy wklada tam deske i wtedy jest przyjemniej.
Jezdze starym trekkingiem bez amotyzacji i naprawde uwazam, podobnie jak kolega Kosu, ze ta szczelina to niewielki problem na liscie warszawskich bolaczek sciezkowo rowerowych.
Ja tam sie ciesze, ze ta sciezka w ogole tam jest, bo moja dalsza droga do pracy prowadzi (od kiedy zamkneli Swietokrzyska) Al. Jerozolimskimi z bus-
pasem przez rondo Dmowskiego az do Pl. Zawiszy, i to jest dopiero dla mnie harkor. pozdr,
magda

Data: 2011-08-18 14:07:42
Autor: Olgierd
Dnia Thu, 18 Aug 2011 13:58:02 +0000, magda napisał(a):

Jezdze starym trekkingiem bez amotyzacji i naprawde uwazam, podobnie jak
kolega Kosu, ze ta szczelina to niewielki problem na liscie warszawskich
bolaczek sciezkowo rowerowych.

Zaraz zostaniesz dodana do KF by TA! ;-) --
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-08-18 20:17:05
Autor: Magda
dziura na Moscie Swietokrzyskim [WAW]

Zaraz zostaniesz dodana do KF by TA! ;-)

--

Masz racje ;)
Koncze dyskusje i odcinam sie.

ciach ciach ciach

Data: 2011-08-19 15:11:05
Autor: Titus Atomicus
dziura na Moscie Swietokrzyskim [WAW]
In article <j2jkv9$nql$1@inews.gazeta.pl>,
 "Magda" <magdach1@spamprecz.o2.pl> wrote:

> Zaraz zostaniesz dodana do KF by TA! ;-)
>
> -- Masz racje ;)
Koncze dyskusje i odcinam sie.
EOT

ciach ciach ciach

Ale o co chodzi?

TA

Data: 2011-08-18 16:28:20
Autor: Titus Atomicus
dziura na Moscie Swietokrzyskim [WAW]
In article <j2j5pa$9mk$1@inews.gazeta.pl>,
> [...]

Jezdze starym trekkingiem bez amotyzacji i naprawde uwazam, podobnie jak kolega Kosu, ze ta szczelina to niewielki problem na liscie warszawskich bolaczek sciezkowo rowerowych.
A jakie sa te inne balaczki?

[...]
Ale masz na mysli stan nawierzchni czy przeszkadza ci cos innego?

I jeszcze jedno - ta dziura w moscie ma to do siebie, ze nie sposob jej wyminac - to przeciez szczelina przez cala szerokosc DDR (na jezdni dla samochodow jest chyba prawidlowo zabezpieczona).

TA

Data: 2011-08-18 14:45:26
Autor: Kosu
On 2011-08-18 14:19, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
Witam,
[...]

Nie każdy to odczuwa. Może jeśli jeździsz tam szosówką, to bardziej
zauważasz takie elementy.
IMO jeśli ktoś dojechał do tego mostu i sobie niczego nie urwał, to
jedna szczelina więcej nie powinna być dużym problemem :)

Nie mniej rozwiązanie jest proste i oczywiste, więc w sumie miasto
mogłoby zaszaleć. Blacha droga nie jest.

pozdrawiam,
PK

Data: 2011-08-18 15:34:05
Autor: Titus Atomicus
dziura na Moscie Swietokrzyskim [WAW]
In article <4e4d0949$0$2489$65785112@news.neostrada.pl>,
 Kosu <665@epf.pl> wrote:

On 2011-08-18 14:19, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
> [...]

Nie każdy to odczuwa. Może jeśli jeździsz tam szosówką, to bardziej
Poprzednio bylem trekkingiem chyba. Bez amortyzacji.
Teraz holendrem.

IMO jeśli ktoś dojechał do tego mostu i sobie niczego nie urwał, to
jedna szczelina więcej nie powinna być dużym problemem :)
No, prosze cie.
To byla jedyna taka dziura z Mokotowa do Marek.
Widac - rowerzysci nie sa wybredni i wszystko im pasi.
Jakby cos takiego bylo na jezdni to samochodziarze zaraz podniesliby raban.

Nie mniej rozwiązanie jest proste i oczywiste, więc w sumie miasto
mogłoby zaszaleć. Blacha droga nie jest.

Ale skoro nikomu to nie przeszkadza to po co?

TA

Data: 2011-08-18 16:02:57
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki

On 2011-08-18 14:19, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
Witam,
[...]

Przeszkadza komuś skoro napisałeś. Ale napisz to samo do zarządcy tejże drogi/mostu. Jest większa szansa, że ktoś ruszy dupę i to poprawi.

Seco

Data: 2011-08-18 16:25:27
Autor: Titus Atomicus
dziura na Moscie Swietokrzyskim [WAW]
In article <j2j62n$adp$1@inews.gazeta.pl>,
 Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> wrote:

Przeszkadza komuś skoro napisałeś. Ale napisz to samo do zarządcy tejże drogi/mostu. Jest większa szansa, że ktoś ruszy dupę i to poprawi.

Ale widzisz - tak juz jest ze mi przeszkadzaja rzeczy ktore innym nie przeszkadzaja.
A to badz - dziury w Gagarina, wyrwikolki pod Urzedem Skarbowym, czy Kinie Luna, teraz te dylatacje - podaje pierwsze z brzegu przyklady.
A skoro nikomu poza mna to nie przeszkadza, to po co pisac?
Zreszta - ja tak na prawde pisze, ale nic dziwnego, ze odbiorcy tych wiadomosci nawet nie reaguje, skoro wszytsko wskazuje na to, ze sa to jedyne takie skargi.
TA

Data: 2011-08-18 17:23:13
Autor: kamil/Endurorider.pl

http://tiny.pl/h5prq

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-08-18 19:09:39
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
[...]

Pisać aby to co Tobie przeszkadza, naprawili.

Przeszkadzał kiedyś mi skrzynia z piachem na chodniku na moście grota, zima jechałem tam codziennie dwa razy. Skrzynia była za szeroka, przeszkadzała mi, być może tylko mi. Napisałem maila do firmy, której nazwa była na skrzyni. Po 2 dnich postawili węższą skrzynię :-)

Seco

Data: 2011-08-19 06:04:18
Autor: Ryszard Mikke
Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> napisał(a):

> [...]

Przeszkadzał kiedyś mi skrzynia z piachem na chodniku na moście grota, zima jechałem tam codziennie dwa razy. Skrzynia była za szeroka, przeszkadzała mi, być może tylko mi. Napisałem maila do firmy, której nazwa była na skrzyni. Po 2 dnich postawili węższą skrzynię :-)

Cholera, musze sie obudzic, musze sie obudzic!!!

--
rmikke

Data: 2011-08-18 19:55:15
Autor: Krzysztof Naworyta
dziura na Moscie Swietokrzyskim [WAW]
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):

(...)
[...]

<cyte>
64-letni emeryt, na osiedlu znany ze swojego chorobliwego zamiłowania do
porządku, został znaleziony martwy przez 19-letniego wnuka. Do tej pory nie
wiemy, kto zabił pana "Kancika"
</cyte>

(Fajbusiewicz na tropie)

--
KN

Data: 2011-08-21 20:19:30
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
dziura na Moscie Swietokrzyskim [WAW]
Bartosz 'Seco' Suchecki, Thu, 18 Aug 2011 16:02:57 +0200, pl.rec.rowery:
Ale napisz to samo do zarządcy tejże drogi/mostu.

TA miałby zrobić coś konkretnego? No weźźźźźź, Secoo... To jest poniżej
jego godności. Przede wszystkim, trzeba narzekać, a nie robić!

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-08-24 23:24:00
Autor: Coaster
Marek 'marcus075' Karweta wrote:
[...]

Rzucil kamieniem Ten-Ktory-Nigdy-Nie-Narzeka:
<https://groups.google.com/group/pl.rec.rowery/msg/a25cc6ccbe88a6ee?hl=pl&>
:-P

--
PoZdR
"A properly shaped leather saddle is an excellent choice

Data: 2011-08-18 18:03:40
Autor: Kosu
On 2011-08-18 15:34, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
No, prosze cie.
To byla jedyna taka dziura z Mokotowa do Marek.
Widac - rowerzysci nie sa wybredni i wszystko im pasi.
Jakby cos takiego bylo na jezdni to samochodziarze zaraz podniesliby raban.

Oj chyba naprawdę nie masz pojęcia z jakimi dziurami i problemami
zmagają się "samochodziarze" :). Jazda po Warszawie rowerem kilka lat
temu był prawdziwy luksus. Teraz jest gorzej przez nowe ścieżki, ale i
tak wolałbym rowerem niż autem.
Zresztą na jezdni chyba szczelina nie jest zakryta. Nigdy nie zwróciłem
uwagi.

pozdrawiam,
PK

Data: 2011-08-21 16:07:15
Autor: Tomek Banach
On 2011-08-18 18:03, Kosu wrote:
On 2011-08-18 15:34, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
No, prosze cie.
[...]

Dzisiaj jechalem jezdznia (btw w niedziele praca wre i po praskiej stronie musialem przez plotek skakac) sa takie zachodzace na siebie grzebienie - imo na waskich miejskich oponach bylby problem.

--
Tomek

Data: 2011-08-21 07:54:49
Autor: kaczor1
On 21 Sie, 16:07, Tomek Banach <banciur_bez_te...@banciur.org> wrote:
[...]

I są. Ale te grzebienie są ja jezdni. Na DDR ich niema.

Data: 2011-08-21 08:08:30
Autor: kaczor1
On 18 Sie, 15:34, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
In article <4e4d0949$0$2489$65785...@news.neostrada.pl>,

 Kosu <6...@epf.pl> wrote:

> [...]

> mogłoby zaszaleć. Blacha droga nie jest.

Ale skoro nikomu to nie przeszkadza to po co?

Poczym wnosisz, że nie przeszkadza?
Czy tylko po tym, że nikt nie piszę o tym na preclu?

Ja by nie przeszkadzało, to nikt by tych szczelin nie zapychał ziemią,
czy deskami.

Miesiąc temu złapałem tam dwa kapcie.
Nie wiem czy umyślnie,czy przez głupotę, ale ktoś wsadził deskę z
gwoździami.
Więc z tym poprawianiem sytuacji przez inicjatywy oddolne, to tak nie
do końca.
Jeśli Ci to jakoś poprawi samopoczucie to pismo poszło 25 lipca do
ZDM, a ten 28 lipca przesłał je
do zarządcy -  Trasa Świętokrzyska Sp. Z o.o. w likwidacji. Plac
inwalidów 10 01-552 Warszawa
(Adres jeśli komuś też przeszkadza)

Czy coś zrobią?
Zobaczymy.
Może nawet nie odpowiedzą, bo nie obowiązuje ich KPA. ale zawsze warto
spróbować.
Lepsze to, niż wciskanie tam desek.

Data: 2011-08-21 18:28:54
Autor: Titus Atomicus
dziura na Moscie Swietokrzyskim [WAW]
In article <283fa7da-18d0-471b-8aa4-b77fc16c543f@v7g2000vbk.googlegroups.com>,
 kaczor1 <roland.korczakowski@komax.net.pl> wrote:

> [...]

> TA

Poczym wnosisz, że nie przeszkadza?
Czy tylko po tym, że nikt nie piszę o tym na preclu?
Aha.
To jest jakas poszlaka, nieprawdaz?

[...]

Ano lepsze.
Wlasnie takiej reakcji oczekiwalem.