dziura na Moscie Swietokrzyskim [WAW]

Data: 2011-08-18 12:40:16
Autor: magda
dziura na Moscie Swietokrzyskim [WAW]
Przeciez to rame urywa, jak sie przejezdza.
Ja tam przejezdzam raz do roku, ale dziwne ze nikomu poza mna to nie przeszkadza...

TA

Ja tam przejedzam codziennie od kilku lat i jeszcze mi nic nie urwalo.

m.

Data: 2011-08-18 15:03:11
Autor: Titus Atomicus
dziura na Moscie Swietokrzyskim [WAW]
In article <j2j17f$oht$1@inews.gazeta.pl>,
 "magda" <bebe1@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

> Przeciez to rame urywa, jak sie przejezdza.
> Ja tam przejezdzam raz do roku, ale dziwne ze nikomu poza mna to nie > przeszkadza...

Ja tam przejedzam codziennie od kilku lat i jeszcze mi nic nie urwalo.

Ale wiesz o ktorej dziurze pisze, i jak masz rower (znaczy z amortyzacja czy bez)?

TA

Data: 2011-08-18 13:58:02
Autor: magda
dziura na Moscie Swietokrzyskim [WAW]
Ale wiesz o ktorej dziurze pisze, i jak masz rower (znaczy z amortyzacja czy bez)?

TA

Wiem, o ktorej dziurze piszesz, czasem ktos zyczliwy wklada tam deske i wtedy jest przyjemniej.
Jezdze starym trekkingiem bez amotyzacji i naprawde uwazam, podobnie jak kolega Kosu, ze ta szczelina to niewielki problem na liscie warszawskich bolaczek sciezkowo rowerowych.
Ja tam sie ciesze, ze ta sciezka w ogole tam jest, bo moja dalsza droga do pracy prowadzi (od kiedy zamkneli Swietokrzyska) Al. Jerozolimskimi z bus-
pasem przez rondo Dmowskiego az do Pl. Zawiszy, i to jest dopiero dla mnie harkor. pozdr,
magda

Data: 2011-08-18 14:07:42
Autor: Olgierd
Dnia Thu, 18 Aug 2011 13:58:02 +0000, magda napisał(a):

Jezdze starym trekkingiem bez amotyzacji i naprawde uwazam, podobnie jak
kolega Kosu, ze ta szczelina to niewielki problem na liscie warszawskich
bolaczek sciezkowo rowerowych.

Zaraz zostaniesz dodana do KF by TA! ;-) --
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2011-08-18 20:17:05
Autor: Magda
dziura na Moscie Swietokrzyskim [WAW]

Zaraz zostaniesz dodana do KF by TA! ;-)

--

Masz racje ;)
Koncze dyskusje i odcinam sie.

ciach ciach ciach

Data: 2011-08-19 15:11:05
Autor: Titus Atomicus
dziura na Moscie Swietokrzyskim [WAW]
In article <j2jkv9$nql$1@inews.gazeta.pl>,
 "Magda" <magdach1@spamprecz.o2.pl> wrote:

> Zaraz zostaniesz dodana do KF by TA! ;-)
>
> -- Masz racje ;)
Koncze dyskusje i odcinam sie.
EOT

ciach ciach ciach

Ale o co chodzi?

TA

Data: 2011-08-18 16:28:20
Autor: Titus Atomicus
dziura na Moscie Swietokrzyskim [WAW]
In article <j2j5pa$9mk$1@inews.gazeta.pl>,
> [...]

Jezdze starym trekkingiem bez amotyzacji i naprawde uwazam, podobnie jak kolega Kosu, ze ta szczelina to niewielki problem na liscie warszawskich bolaczek sciezkowo rowerowych.
A jakie sa te inne balaczki?

[...]
Ale masz na mysli stan nawierzchni czy przeszkadza ci cos innego?

I jeszcze jedno - ta dziura w moscie ma to do siebie, ze nie sposob jej wyminac - to przeciez szczelina przez cala szerokosc DDR (na jezdni dla samochodow jest chyba prawidlowo zabezpieczona).

TA

dziura na Moscie Swietokrzyskim [WAW]