dziura w jezdni i cd

Data: 2013-10-03 23:34:46
Autor: uciu
dziura w jezdni i cd
Witam, dziś słuchając płytki CD wjechałem w dziure w jezdni...
Od tego momentu radio przestało grać i czytać płytki - po włożeniu plytki mieli ale po chwili ją wyrzuca i pokazuje no disk

Łatwo to naprawic czy szukac nowego napedu???

Pacjent mazda 5

pozdro

Data: 2013-10-04 08:40:31
Autor: Maurycy Poszepszyński
dziura w jezdni i cd
Dnia 2013-10-04 08:34, Użytkownik - uciu  napisał::
[...]

Złóż skargę u zarządcy drogi i żądaj wynagrodzenia szkody - proste.

Data: 2013-10-04 08:46:36
Autor: Czesław Wiśniak
dziura w jezdni i cd

Złóż skargę u zarządcy drogi i żądaj wynagrodzenia szkody - proste.

LOL :)

Data: 2013-10-04 09:00:22
Autor: Budzik
dziura w jezdni i cd
Osobnik posiadający mail czewi@nima.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Złóż skargę u zarządcy drogi i żądaj wynagrodzenia szkody - proste.

LOL :)
Wbrew pozorom nic w tym smiesznego nie ma.
Tylko (podobno) najlepiej wrócic na miejsce i zgłosić na policję zeby przyjechali i obfotografowali dziurę.
 --
Pozdrawia... Budzik
"Wiarą można manipulować. Tylko

Data: 2013-10-04 11:10:11
Autor: radekp@konto.pl
dziura w jezdni i cd
Fri, 4 Oct 2013 09:00:22 +0000 (UTC), w <04102013.468CE3BE@budzik61.poznan.pl>,
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

Tylko (podobno) najlepiej wrócic na miejsce i zgłosić na policję zeby przyjechali i obfotografowali dziurę.

Tak, ale przy uszkodzeniach opon/felg/zawieszenia, ale wątpię by to zadziałało
przy napędzie CD. Zawieszenie wytrzymało, a napęd (który powinien być
wstrząsoodporny) się popsuł? Nikt nie uwierzy.

Data: 2013-10-04 12:38:07
Autor: Andrzej Lawa
dziura w jezdni i cd
W dniu 04.10.2013 11:10, radekp@konto.pl pisze:

Tak, ale przy uszkodzeniach opon/felg/zawieszenia, ale wątpię by to zadziałało
przy napędzie CD. Zawieszenie wytrzymało, a napęd (który powinien być
wstrząsoodporny) się popsuł? Nikt nie uwierzy.

Wg mnie dziura, która mogłaby spowodować uszkodzenie sprawnego samochodowego czytnika CD musiałaby co najmniej urwać koło...

Data: 2013-10-04 03:48:36
Autor: uciu
dziura w jezdni i cd

Wg mnie dziura, która mogłaby spowodować uszkodzenie sprawnego samochodowego czytnika CD musiałaby co najmniej urwać koło...

Czytnik wczesniej działał, nic sie nie zacinało, nie przeskakiwało - był w pełni sprawny, a wiec Twoje założenie jest błędne...

Data: 2013-10-04 12:51:07
Autor: Czesław Wiśniak
dziura w jezdni i cd
Czytnik wczesniej działał, nic sie nie zacinało, nie przeskakiwało - był w pełni sprawny, a wiec Twoje >założenie jest błędne...

Pozostaje ci naprawić sprzęt albo kupić nowy.

Data: 2013-10-04 14:51:18
Autor: Andrzej Lawa
dziura w jezdni i cd
W dniu 04.10.2013 12:48, uciu pisze:

[...]

Mam uwierzyć na słowo komuś, kto nawet zawijać wierszy nie potrafi?

Data: 2013-10-04 06:20:28
Autor: uciu
dziura w jezdni i cd

Mam uwierzyć na słowo komuś, kto nawet zawijać wierszy nie potrafi?

na moim monitorze nic nie połamało, wszystło jest w jednej linijce...

wiec o co chodzi?

dla Ciebie dawać co 3 słowa enter?

Data: 2013-10-05 20:01:22
Autor: Andrzej Lawa
dziura w jezdni i cd
W dniu 04.10.2013 15:20, uciu pisze:

Mam uwierzyć na słowo komuś, kto nawet zawijać wierszy nie potrafi?

na moim monitorze nic nie połamało, wszystło jest w jednej linijce...

W tym sęk.

wiec o co chodzi?

O to chodzi, że piszesz jak ostatnia fleja.

dla Ciebie dawać co 3 słowa enter?

Jeśli nie potrafisz do tego zachęcić swojego czytnika - owszem.

I nie dla mnie tylko dla przestrzegania technicznych standardów.

Data: 2013-10-04 15:00:22
Autor: Budzik
dziura w jezdni i cd
Osobnik posiadający mail alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Sprawa conajmniej dyskusyjna.
Ale chyba nie do przesądzenia na grupie :)

--
Pozdrawia... Budzik
którzy nie mają już nic do stracenia. "  Janis Joplin

Data: 2013-10-04 12:58:09
Autor: J.F
dziura w jezdni i cd
Użytkownik  napisał w wiadomości grup
> [...]

przy napędzie CD. Zawieszenie wytrzymało, a napęd (który powinien być
wstrząsoodporny) się popsuł? Nikt nie uwierzy.

Jesli uszkodzenia w srodku wskazuja na mozliwosc powstania po uderzeniu, za to trudno je zrobic z zewnatrz, a obudowa jeszcze fabrycznie zaplombowana ?

Zlozyc wniosek nie zaszkodzi.
Nawet jesli na 90% odmowia ... to zostaje 10% :-)

J.

Data: 2013-10-05 20:50:59
Autor: Sebastian Biały
dziura w jezdni i cd
On 2013-10-04 11:00, Budzik wrote:
Tylko (podobno) najlepiej wrócic na miejsce i zgłosić na policję zeby
przyjechali i obfotografowali dziurę.

W moim wypadku straciłem oponę i zatrzymałem się czekając na patrol. Patrol dziurkę (krater żeby być dokładniejszym) cyknął, oponę obejrzał, felgę pomacał, spisał notatkę. Kosztowało mnie to 2h czekania. Napisałem pismo do zarządcy drogi. Poczekalem z miesiąc i dostałem pismo żebym spadal na drzewo (do sądu), a OC nie mają. Spore miasto na Śląsku i "tylko wyrok sądu może nas zmusić ...".

To tyle w temacie zwrotu za cd.

Data: 2013-10-05 21:00:40
Autor: Budzik
dziura w jezdni i cd
Osobnik posiadający mail heby@poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Ale przeciez nikt nie mówi, że nie beda próbowac rznąć głupa i sie wywinąć od zapłaty.

--
Pozdrawia... Budzik
"...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

Data: 2013-10-06 10:37:09
Autor: Sebastian Biały
dziura w jezdni i cd
On 2013-10-05 23:00, Budzik wrote:
Ale przeciez nikt nie mówi, że nie beda próbowac rznąć głupa i sie wywinąć
od zapłaty.

Tam było więcej ciekawostek. Np najpierw wykłuciłem się za ile opon mają mi oddać. Bo w/g mnie za dwie na tej samej osi. "Zwaracamy tylko za jedną" A więc jest nadzieja! Zwaracają, można powalczyć o dwie! "A jakie zwracacie, takie same?" "Noooo, ekwiwalentne" O, to fajnie, przynajmniej stranty nie będę.

A h... dostaje pismo że nikt poza sadem ich do tego nie zmusi. Jak więc widać rżnięcie głupa było wielopoziomowe.

Data: 2013-10-05 22:47:16
Autor: J.F.
dziura w jezdni i cd
Dnia Sat, 05 Oct 2013 20:50:59 +0200, Sebastian Biały napisał(a):
On 2013-10-04 11:00, Budzik wrote:
[...]

Ale w czym problem ? Do adwokata.

A OC ... wydaje sie nieuzasadnione ...

J.

Data: 2013-10-06 10:33:15
Autor: Sebastian Biały
dziura w jezdni i cd
On 2013-10-05 22:47, J.F. wrote:
spadal na drzewo (do sądu), a OC nie mają. Spore miasto na Śląsku i
"tylko wyrok sądu może nas zmusić ...".
To tyle w temacie zwrotu za cd.
Ale w czym problem ? Do adwokata.

Adwokat weźmie połowę opony? Czy już pracują za darmo?

Data: 2013-10-06 10:39:38
Autor: Cavallino
dziura w jezdni i cd

Użytkownik "Sebastian Biały" <heby@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l2r78b$b95$1@node2.news.atman.pl...
On 2013-10-05 22:47, J.F. wrote:
[...]

Drogowcy zapłacą zasądzone koszta adwokata po wyroku.

Data: 2013-10-06 10:49:00
Autor: Sebastian Biały
dziura w jezdni i cd
On 2013-10-06 10:39, Cavallino wrote:
Ale w czym problem ? Do adwokata.
Adwokat weźmie połowę opony? Czy już pracują za darmo?
Drogowcy zapłacą zasądzone koszta adwokata po wyroku.

Tak mówi teoria. A praktyka wyglądal tak że przypadkowy mecenas zażądał 100zł z góry za poradę prawną dotyczącą tego przypadku po usłyszeniu o co chodzi. Dalej nie szukałem. Komplet opon 400zł, wyprowadziłem się również nieco dalej od tego śmiesznego miasta gdzie w nocy latarnie nie świecą a prezydenci atakują sami siebie :P

Data: 2013-10-06 11:50:13
Autor: J.F.
dziura w jezdni i cd
Dnia Sun, 06 Oct 2013 10:49:00 +0200, Sebastian Biały napisał(a):
On 2013-10-06 10:39, Cavallino wrote:
[...]

No widzisz, a trzeba bylo wyciagnac te 100zl i pogadac jakby to zrobic
zeby miasto zaplacilo 4000.

J.

Data: 2013-10-06 13:19:46
Autor: Cavallino
dziura w jezdni i cd

Użytkownik "Sebastian Biały" <heby@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l2r85t$c9n$1@node2.news.atman.pl...
On 2013-10-06 10:39, Cavallino wrote:
[...]

Trzeba było szukać jakiegoś normalniejszego.

Data: 2013-10-06 13:26:51
Autor: Sebastian Biały
dziura w jezdni i cd
On 2013-10-06 13:19, Cavallino wrote:
Tak mówi teoria. A praktyka wyglądal tak że przypadkowy mecenas
zażądał 100zł z góry za poradę prawną dotyczącą tego przypadku po
usłyszeniu o co chodzi.
Trzeba było szukać jakiegoś normalniejszego.

I tu dochodzimy do sedna: nie stac mnie na szukanie. Nie stać mnie na chodzenie po sądach. Nie stać mnie na drukowanie dziesiątek pism. A przede wszystkim nie stac mnie na utratę szarych komórek w kontakcie z wymiarem czegośtam. Obliczyłem to sobie. Nie ma sensu.

Miasto doskonale rozumie co oznacza "państwo prawa": "przecież wszystko zgodnie z prawem a pan jesteś pieniacz".

Data: 2013-10-06 13:48:02
Autor: Cavallino
dziura w jezdni i cd

Użytkownik "Sebastian Biały" <heby@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l2rhe0$486$1@node1.news.atman.pl...
On 2013-10-06 13:19, Cavallino wrote:
[...]

I po to prawnik aby on chodził.
Niestety, jak nie masz DAS to poszukać prawnika musisz, ale zawsze możesz telefonicznie spytać czy w Twoim przypadku poprowadzą sprawę za koszty zastępstwa.
Mnie udało się takiego znaleźć w kwadrans, szukając w necie, więc nie jest to chyba aż tak duży nakład czasowy.

Data: 2013-10-06 13:52:24
Autor: Liwiusz
dziura w jezdni i cd
W dniu 2013-10-06 13:48, Cavallino pisze:
możesz telefonicznie spytać czy w Twoim przypadku poprowadzą sprawę za
koszty zastępstwa.

Za 60zł? Powodzenia :)

--
Liwiusz

Data: 2013-10-06 20:30:29
Autor: tibam
dziura w jezdni i cd

, wyprowadziłem się
również nieco dalej od tego śmiesznego miasta gdzie w nocy latarnie nie świecą a prezydenci atakują sami siebie :P

nie wiem czemu ale od początku wiedziałem, że chodzi o Mysłowice...

CD zepsuło się właśnie w tej wsi.... wiec kwestia odszkodowania odpada...

w 2010 jak kopali wszędzie kanalizacje rozwaliłem 2 koła (felgi + opony) na jednej z dziur..

policja wpierw wmawiała mi, że za szybko jechałem - jakby pan jechał wolniej to by pan dziurę zauważył....

potem zarząd dróg wysłał mnie na drzewo - czyt do firmy, która kopała kanalizacje i źle dziurę zasypała

były 2 odwołania ale bezskutecznie

MYSŁOWICE - spalić, zaorac i przyłączyć do czegoś innego....

uciu

Data: 2013-10-06 21:00:30
Autor: Budzik
dziura w jezdni i cd
Osobnik posiadający mail guseva@interia.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

były 2 odwołania ale bezskutecznie

w sądzie?

--
Pozdrawia... Budzik
"Stanęliśmy na skraju przepaści,

Data: 2013-10-07 00:06:22
Autor: tibam
dziura w jezdni i cd

były 2 odwołania ale bezskutecznie

w sądzie?

nie, bo koszty sądowe, prawnik etc. wyszłyby drożej niż 2 koła zakupione na allegro... (coś koło 300-400zł)

uciu

Data: 2013-10-07 08:35:38
Autor: J.F.
dziura w jezdni i cd
Dnia Mon, 7 Oct 2013 00:06:22 +0200, tibam napisał(a):
były 2 odwołania ale bezskutecznie
w sądzie?
nie, bo koszty sądowe, prawnik etc. wyszłyby drożej niż 2 koła zakupione na allegro... (coś koło 300-400zł)

Koszta ponosi przegrywajacy.

Oczywiscie moze sie okazac ze sie przegra, albo sad uzna ze nalezy sie
pol kola a nie dwa .. i obciazy 75% kosztow.

J.

Data: 2013-10-07 18:36:22
Autor: Cavallino
dziura w jezdni i cd

Użytkownik "tibam" <guseva@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5251dede$0$2192$65785112@news.neostrada.pl...

były 2 odwołania ale bezskutecznie

w sądzie?

nie, bo koszty sądowe, prawnik etc. wyszłyby drożej niż 2 koła zakupione na allegro... (coś koło 300-400zł)

Nie wyszło by drożej, miałbyś za friko, no chyba żebyś przegrał.
Albo wziął jakiegoś dziwnego prawnika, który liczy dostać kilka tys za prostą sprawę.

Data: 2013-10-05 23:55:54
Autor: Tomasz Pyra
dziura w jezdni i cd
Dnia Sat, 05 Oct 2013 20:50:59 +0200, Sebastian Biały napisał(a):

"tylko wyrok sądu może nas zmusić ...".

Zakłądając że pewnie 3/4 ludzi którzy dostaną taką odpowiedź, spuszcza
głowę i odpuszcza, no to gdyby chcieli uczciwie wypłacać odszkodowania to
można by ich oskarżyć o niegospodarność ;)

Data: 2013-10-06 00:36:56
Autor: J.F.
dziura w jezdni i cd
Dnia Sat, 5 Oct 2013 23:55:54 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
[...]

Oplaty sadowe w jasnej sprawie, to tez niegospodarnosc.

J.

Data: 2013-10-06 01:22:58
Autor: Tomasz Pyra
dziura w jezdni i cd
Dnia Sun, 6 Oct 2013 00:36:56 +0200, J.F. napisał(a):

[...]

Jak ta 1/4 spraw miałaby się skończyć zapłaceniem podwójnie, no to nadal są
na plus.

Jakby nie było, to jak przychodzi do odszkodowań, to zapewne każdy spróuje
w pierwszym ruchu spuścić poszkodowanego na drzewo - może się uda i
odpuści.

Dlatego ubezpieczalnie w pierwszej wycenie proponują około połowę, a taki
zarządca drogi napisze mu żeby spadał.

Data: 2013-10-06 15:52:45
Autor: Marek Dyjor
dziura w jezdni i cd
Sebastian Biały wrote:
On 2013-10-04 11:00, Budzik wrote:
[...]

a to nei lepiej do włąsnego ubezpieczyciel iść i zarządać aby wystąpili z regresem.

Data: 2013-10-06 22:23:34
Autor: J.F.
dziura w jezdni i cd
Dnia Sun, 6 Oct 2013 15:52:45 +0200, Marek Dyjor napisał(a):
[...]

"rzadac" to se mozesz. Jedyne co uzyskasz to utrata znizek.

J.

Data: 2013-10-04 16:18:48
Autor: Maurycy Poszepszyński
dziura w jezdni i cd
Dnia 2013-10-04 08:46, Użytkownik - Czesław Wiśniak  napisał::

Złóż skargę u zarządcy drogi i żądaj wynagrodzenia szkody - proste.

LOL :)

No właśnie LOL.  :-)
ps.spaliłeś - liczyłem na burzliwą dyksuję ;-)

Data: 2013-10-04 10:36:36
Autor: lublex
dziura w jezdni i cd
Użytkownik "uciu" <adam.uttecht@gmail.com> napisał w wiadomości news:4bcaef7f-5ed6-4573-93b0-e83ba1a9aef4googlegroups.com...
[...]

Złóż skargę u producenta płytki i żądaj wynagrodzenia szkody - proste.

pozdr
lublex

Data: 2013-10-04 12:54:52
Autor: K
dziura w jezdni i cd
W dniu 04-10-2013 08:34, uciu pisze:
[...]

moze sie cos zwiesilo ;] odlacz akumulator na chwile, moze odzyje.

Data: 2013-10-04 13:00:12
Autor: tck
dziura w jezdni i cd

[...]

trzeba zmienic samochod;)