dziwią mnie nieco solidne przygotowania do świąt tutejszych ateistów

Data: 2009-12-24 07:55:37
Autor: Mariusz Merta
dziwią mnie nieco solidne przygotowania do świąt tutejszych ateistów
pan boukun chwali sie bigosem...po co tyle zachodu na świeto
religijne, nie prościej kupić korniszonki
i wódeczkę... a tak tyle zachodu...po co marnować tyle wolnego czasu ?
podobnie pan luto, też się przechwala jak to on gotuje bigos...takie
marnowanie wolnego czasu, może warto odświeżyć kod leaonarda da vinci
zapijając gorbaczowem...
zaś maskotka niniejszej grupy tzva adonaj, obecnie woland ( do Wolanda
z "Mistrza i Małgorzaty" tak mu jak dżdżownicy do ankondy) wypomina
padlinę a sam kilka postów póżniej życzy kiełbachy i sam sobie
odpowiada już jako jadrys :-))))
faktycznie w wieczór wigilijny cuda się dzieją...choćby to, że ateiści
tyle zachodu sobie zadają, żeby ten "wolny czas" jakoś spędzić... jak
jeszcze zaczną po ludzku gadać to już wo ogóle będzie cud...
Mariusz Merta

Data: 2009-12-24 17:16:23
Autor: boukun

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:833cf06d-b64b-47e5-9635-696264b55209o28g2000yqh.googlegroups.com...
[...]
Jak jest okazja dobrze pojeść, to dlaczego nie... Ja to traktuję nie jako święta Narodzenia Boga Żydów, tylko jako okres zbliżającego się nowego roku, powiązane z choinką i prezentami pod choinkę...

boukun

dziwią mnie nieco solidne przygotowania do świąt tutejszych ateistów