dziwna konfiguracja

Data: 2009-07-07 07:49:01
Autor: BartekK
dziwna konfiguracja
p47 pisze:
Kupiłem wczoraj fabrycznie nowy zestaw komp.  Zawiesza się, jest niestabilny, nie mozna wgrac OS ani sterowników czy innych programów.
Zwróciłem uwagę, ze ma on bardzo dziwną (przynajmniej dla mnie) konfigurację, a mianowicie przy starcie pokazywany jako PriMaster jest naped DVD, a jako 3rd Master dysk twardy.
Czy jest jakies uzasadnienie takiego skonfigurowania, czy, jak podejrzewam, to usterka bedąca powodem tej nieprawidłowej pracy PC-ta?
Jak ten komputer leciał 400km, to może odpadło mu jakieś chłodzenie lub wpadła któraś wtyczka gdzieś w wentylator? Mam nadzieję że zaplombowanego pudła nie kupiłeś?

--
| Bartlomiej Kuzniewski

dziwna konfiguracja