Data: 2009-09-27 17:02:38 | |
Autor: Cavallino | |
dziwna polityka cyfry | |
Użytkownik "Maciek" <pablo8791@op.pl> napisał w wiadomości news:
Wiec wychodzi, ze lepiej jest mi zerwac umowe i zawrzec nowa jako swiezy klient?!?!?! W punkcie cyfry doradzili mi zeby doprowadzic stara umowe do konca i w miedzyczasie wziac nowy tuner gratis na kogos z rodziny... Chore Od zawsze tak jest, nie wiem skąd zdziwienie. W komórkach również. |
|
Data: 2009-09-28 10:30:18 | |
Autor: Robert_J | |
dziwna polityka cyfry | |
Od zawsze tak jest, nie wiem skąd zdziwienie. Od zawsze może nie, ale od dawna :-). Mnie osobiście dziwi absurdalność tej sytuacji... Jestem dokładnie w takiej sytuacji jak Maciek, 30.09 kończy mi się umowa. I zamiast zaproponować warunki chociaż takie jak nowemu klientowi to chcą mi dać jakieś 30 % przez kilka miesięcy ;-). A umowa na półtora roku... Natomiast jako nowy dostanę 50% bodajże na 10 miesięcy :-). W komórkach również. Niestety też to ćwiczyłem ;-). Wariant identycznie kretyński... Żeby było śmiesznie tak dzieję się też w bankach. Pracownicy zakładają fikcyjne konta całej rodzinie i znajomym (często tylko na 3 miesiące) żeby tylko był wynik ;-). Niedługo poziom absurdu w naszym kraju osiągnie PRL-owski ;-))) |
|
Data: 2009-09-28 21:00:14 | |
Autor: zeeltom | |
dziwna polityka cyfry | |
Użytkownik "Robert_J" <rob_33@wp.pl> napisał w wiadomości news:h9ps7d$csr$1inews.gazeta.pl... W TPSA, to samo. Chciałem przedłużyć umowę na następne dwa lata (DSL), to ponieśli mi opłatę z ok. 250 na 300 miesięcznie.Od zawsze tak jest, nie wiem skąd zdziwienie. A innej alternatywy nie mam. No cóż... monopol, to monopol... nie mylić ze spirytusem ;) |
|