dziwna skrzynia - safrane ph2

Data: 2009-08-17 08:34:04
Autor: Lukasz W.
dziwna skrzynia - safrane ph2

zamontowano silnika który by to rozpędził do 300km/h, poza tym auto
już się nie obiża przy ponad 140km/h)

hmm, to Safrane obniża się po przekroczeniu pewnej prędkości??
zawsze myślałem że ten wozik ma normalne tradycyjne zawieszenie a nie hydraulikę...

pozdr

L.W

Data: 2009-08-17 07:47:28
Autor: Michał
Lukasz W. <wujko_NO_SPAM_@interia.pl> napisał(a):

> [...]

zawsze myślałem że ten wozik ma normalne tradycyjne zawieszenie a nie hydraulikę...

wersja pierwsza 92..96, 140 albo 120.
ale to zawieszenie to nie było hydro - podobno :) tylko wszystko w amortyzatorach, jakieś czujniki, wysokość i tłumienie.

chyba 140 - bo 120 to było "szybka jazda dużo kosztuje" :)

tak mi po głowie chodzi czy to nie skrzynia od dizla pozdrawiam.

Data: 2009-08-17 09:17:26
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 17 Aug 2009 08:34:04 +0200, Lukasz W. napisał(a):

hmm, to Safrane obniża się po przekroczeniu pewnej prędkości??
zawsze myślałem że ten wozik ma normalne tradycyjne zawieszenie a nie hydraulikę...

Większość ma normalne. Wypasione wersje miały normalne zawieszenie plus
pneumatykę plus regulację sztywności amortyzatorów.
Pneumatyka jest koszmarnie droga w serwisowaniu (jeden amortyzator to koszt
około 3000 zł plus wymiana), dlatego większość użytkowników wymienia
amortyzatory na normalne (przewidziane jako operacja serwisowa)
Pneumatyka daje  regulację prześwitu, ale nie automatyczną - trzeba wcisnąć
guzik.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-08-17 17:53:34
Autor: news-gazeta
Waldek Godel pisze:
[...]

Biturbo przy predkosci powyzej 120km/h obnizalo sie w kierunku ziemi... cos okolo 1cm...

Pozdrawiam - Darek.

dziwna skrzynia - safrane ph2