dziwna sprawa z Koreą

Data: 2013-04-03 13:32:42
Autor: Aleksander
dziwna sprawa z Koreą
 Do tej pory wmawiano nam we wszystkich mediach, że ta Korea północna, komunistyczna to takie złe państwo, taki, terror, reżim, a południowa Korea , kapitalistyczna jest super, ludziom się dobrze żyje , och i ach. A tu nagle widzę jak media podają, że ci źli komuniści zamknęli nawet granice i nie wpuszczają robotników południowo koreańskich do siebie do pracy. No to nie rozumiem, jak to?  robotnicy z tego świetnego państwa, Korei południowej jeżdżą do pracy do komunistów?  dlaczego skoro im tam tak dobrze ???, lepszy system i władza?    Coś mi się zdaje że  amerykanie i media piorą nam mózgi , i wmawiają nienawiść do komunistów koreańskich, tak jak oszukiwali z Husajnem, że ma broń chemiczną, ... jak nam co niektórzy wmawiają zamach, a nie chcą pogodzić się z prawdą o wypadku i głupocie.
Alx

Data: 2013-04-03 12:58:55
Autor: Wiesiaczek
dziwna sprawa z Koreą
On Wed, 03 Apr 2013 13:32:42 +0200, Aleksander wrote:

Do tej pory wmawiano nam we wszystkich mediach, ¿e ta Korea pó³nocna,
komunistyczna to takie zÂłe paĂąstwo, taki, terror, reÂżim, a poÂłudniowa
Korea , kapitalistyczna jest super, ludziom siĂŞ dobrze Âżyje , och i ach.
A tu nagle widzê jak media podaj±, ¿e ci Œli komuni¶ci zamknêli nawet
granice i nie wpuszczajÂą robotnikĂłw poÂłudniowo koreaĂąskich do siebie do
pracy. No to nie rozumiem, jak to?  robotnicy z tego Âświetnego paĂąstwa,
Korei poÂłudniowej jeÂżd¿¹ do pracy do komunistĂłw?  dlaczego skoro im tam
tak dobrze ???, lepszy system i wÂładza?    CoÂś mi siĂŞ zdaje Âże amerykanie i media piorÂą nam mĂłzgi , i wmawiajÂą nienawiœÌ do komunistĂłw
koreaĂąskich, tak jak oszukiwali z Husajnem, Âże ma broĂą chemicznÂą, ...
jak nam co niektĂłrzy wmawiajÂą zamach, a nie chcÂą pogodziĂŚ siĂŞ z prawdÂą o
wypadku i gÂłupocie.
Alx

No właśnie, dziwna sprawa.
Miała być bieda a na załączonym filmie jakoś tego nie widać:
http://www.tinyurl.pl?hEkKzvll

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2013-04-03 14:36:37
Autor: pulsar
dziwna sprawa z Koreą
W dniu 2013-04-03 13:32, Aleksander pisze:

[...]

Pranie praniu nierówne... każdy orze jak może...
Ale a'prpos, widziałeś wyniki wielowiekowego
prania, podczas konklawe, w ostatnie święta ?
Smutne, ale prawdziwe - tylu kretynów...

Data: 2013-04-03 14:53:52
Autor: xan
dziwna sprawa z Koreą
W dniu 03.04.2013 13:32, Aleksander pisze:
[...]

Chcesz błysnąć a nie wyszło ci.

W tej strefie pracowali "robotnicy" z północy, firmy były z południa, które zaryzykowały inwestycje w tym rejonie. Kasę (dewizy) lwią część dostawała KRLD. Celem stworzenia tej strefy było zbliżenie krajów.

Poczytaj dokładnie o tej strefie.

Data: 2013-04-03 16:01:11
Autor: Bogdan Idzikowski
dziwna sprawa z Koreą

Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości news:kjh8p0$td6$1news.icm.edu.pl...
[...]

Przeczytać to on może ale czy zrozumie?

ubawiony

Data: 2013-04-03 16:08:09
Autor: jr
dziwna sprawa z Koreą

[...]

Zblizenie?
Celem bylo ratowanie komuszego budzetu i ewentualne testowanie modelu chinskiego.

Data: 2013-04-03 16:13:31
Autor: jr
dziwna sprawa z Koreą

Użytkownik "Aleksander" <powazny@tlen.pl> napisał w wiadomości news:515c1362$0$26710$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A gdziezes ty znowu widzial tych 'robotnikow'?

  dlaczego skoro im tam tak dobrze ???, lepszy
system i władza?    Coś mi się zdaje że  amerykanie i media piorą nam mózgi

Tobie piora mozg? Niby z czego?

, i wmawiają nienawiść do komunistów koreańskich, tak jak oszukiwali z Husajnem, że ma broń chemiczną,

A czym wytrul Kurdow chemiczny Ali? Jogurtem amerykanskim?

Data: 2013-04-08 22:30:15
Autor: Trybun
dziwna sprawa z Koreą
W dniu 2013-04-03 16:13, jr pisze:

A czym wytrul Kurdow chemiczny Ali? Jogurtem amerykanskim?

Jak na razie nikt jeszcze nie przebił jankesów w tym co robili w Wietnamie. Hitler potrafił zgładzić człowieka, jankesi całe pokolenia. Mało tego, działanie zastosowanej "broni" najprawdopodobniej nigdy się nie skończy, bo ingeruje w kod genetyczny człowieka. Program o tym widziałem niedawno na kanale BBC, nagrany przez Amerykanina, weterana tamtej wojny.

Data: 2013-04-08 23:57:18
Autor: jr
dziwna sprawa z Koreą

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości
[...]

Hmm.. To przez tych jankesow Wietnam jest ostatnim zadupiem na dumnej planecie zwanej Ziemia?
Myslisz komuchu, ze Wietnamczycy sa gorszym gatunkiem niz Tajwanczycy, Japonczycy, Koreanczycy... Co dzis sprzedaje czerwony Wietnam procz dziadowania
na targowiskach wolnego swiata?

Data: 2013-04-09 01:05:53
Autor: Gonzalez
dziwna sprawa z Koreą
W dniu 2013-04-08 23:57, jr pisze:

[...]

A co dziś sprzedaje ta twoja wymarzona "wolna" Polska? Co Portugalia, Hiszpania, Grecja, Cypr, Włochy, Słowenia, Irlandia? Poza wyprzedawaniem państwowych zakładów?

Data: 2013-04-09 09:46:22
Autor: Trybun
dziwna sprawa z Koreą
[...]

Hmm - to przez jankesów w 2221 roku mały  Wang w Hanoi urodzi się upośledzony, bez znaku pytania na końcu zdania. W imię czego zrobiono to jego przodkom, jemu  i jego potencjalnemu potomstwu? W imię imperialnych podbojów mocarstwa, które niejaki Jacek popiera i przyjmuje ze zrozumieniem wszystko to co ono robi.

Data: 2013-04-09 22:37:32
Autor: jr
dziwna sprawa z Koreą

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kk0h77$fme$1node2.news.atman.pl...
[...]

To Jankesi wybieraja sie do Hanoi?

 urodzi się
upośledzony

Miejmy nadzieje, ze do tego czasu wietnamski komunizm upadnie.

[...]

Dlaczego mam popierac czerwony imperializm, ktory napadl na Wietnam w XX wieku?

Data: 2013-04-12 12:41:33
Autor: Trybun
dziwna sprawa z Koreą
W dniu 2013-04-09 22:37, jr pisze:

[...]

Potrafisz się w ogóle odnieść do tego co ja napisałem w poprzednim poście? Bo zamiast odpowiedzieć zaczynasz sam zadawać pytania wcale nie związane z moją wiadomością.

Data: 2013-04-12 15:47:40
Autor: jr
dziwna sprawa z Koreą

| Potrafisz się w ogóle odnieść do tego co ja napisałem w poprzednim
| poście?

W poprzednim poscie zapytales o przodkow malego Wanga z Hanoi, ktory urodzi sie
za dwiescie lat. Nie jestem prorokiem, wiec nie wiem, z jakich powodow ma byc
uposledzony on, tudziez jego krewni.

 Bo zamiast odpowiedzieć zaczynasz sam zadawać pytania wcale nie
| związane z moją wiadomością.

Dlaczego nie zwiazane? Nigdy nie popieralem ludobojstwa Viet Kongu, Czerwonych
Khmerow, Czerwonych Kimow i temu podobnych bandytow, przed ktorymi Amerykanie
bronili ludnosc Azji Wschodniej dokad bylo to mozliwe.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Wietkong#Obraz_wojny
http://pl.wikipedia.org/wiki/Hu%E1%BA%BF
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wojna_korea%C5%84ska#Przebieg_wojny

W dzisiejszej Korei sytuacja sie powtarza i to ty stajesz po stronie agresorow.

Data: 2013-04-13 08:57:34
Autor: Trybun
dziwna sprawa z Koreą
W dniu 2013-04-12 15:47, jr pisze:

> [...]

za dwiescie lat. Nie jestem prorokiem, wiec nie wiem, z jakich powodow ma byc

W wyniku zastosowania wobec jego pradziadków "broni" biologicznej przez bandytów których niejaki Jacek B. z Śląska rozgrzesza..

> [...]

bronili ludnosc Azji Wschodniej dokad bylo to mozliwe.

W dzisiejszej Korei sytuacja sie powtarza i to ty stajesz po stronie agresorow.

Jak to nie popierasz i przyjmujesz ze zrozumieniem jankeskiego ludobójstwa wobec Wietnamczyków? Oni kogoś w Azji bronili? Tylko swoich imperialnych interesów.

Data: 2013-04-13 21:38:17
Autor: jr
dziwna sprawa z Koreą

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kkavsp$akd$3node1.news.atman.pl...
> [...]
| > |

| W wyniku zastosowania wobec jego pradziadków "broni" biologicznej przez
| bandytów których niejaki Jacek B. z Śląska rozgrzesza..

Nigdy nie rozgrzeszalem Viet Kongu.

Data: 2013-04-13 21:41:57
Autor: jr
dziwna sprawa z Koreą

| > |

> [...]
| bandytów których niejaki Jacek B. z Śląska rozgrzesza..

| Jak to nie popierasz i przyjmujesz ze zrozumieniem jankeskiego

Czemu wyciales moje linki? Tam jest napisane kto byl i jest ludobojca:

Data: 2013-04-12 13:48:00
Autor: xan
dziwna sprawa z Koreą
W dniu 08.04.2013 22:30, Trybun pisze:
W dniu 2013-04-03 16:13, jr pisze:

A czym wytrul Kurdow chemiczny Ali? Jogurtem amerykanskim?

Jak na razie nikt jeszcze nie przebił jankesów w tym co robili w
Wietnamie.

A co robił CCCP w Afganistanie ? Ich też nikt nie przebił w mordowaniu.

Data: 2013-04-12 14:43:18
Autor: Trybun
dziwna sprawa z Koreą
W dniu 2013-04-12 13:48, xan pisze:
[...]

Naprawdę chcesz wiedzieć? - Na prośbę rządu Afgańskiego pomagał utrzymać porządek, a na dotatek budował zakłady pracy,szkoły i bloki mieszkalne. Tak sowiet wszedł do Afganistanu żeby budować a nie niszczyć jak jankesi do Wietnamu. Chyba nie chcesz porównywać jankeskich bombowych nalotów dywanowych w Wietnamie do sporadycznych potyczek sowietów z rebeliantami w Afganistanie.?

Data: 2013-04-12 14:56:46
Autor: xan
dziwna sprawa z Koreą
W dniu 12.04.2013 14:43, Trybun pisze:
[...]

Ja pierdole, ty faktycznie w to wierzysz, a myślałem ze jaja sobie robisz.

polecam :http://pl.wikipedia.org/wiki/Radziecka_interwencja_w_Afganistanie

ale to chyba i tak nic nie zmieni w twoim rozumowaniu

Data: 2013-04-12 15:04:59
Autor: Bogdan Idzikowski
dziwna sprawa z Koreą

Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości news:kk90af$fco$1news.icm.edu.pl...
[...]

To jest zindoktrynowany komuch. Takie głupoty pisze, że od dawna mam go w sitku!

stypendysta ZUS

Data: 2013-04-12 16:06:47
Autor: stevep
dziwna sprawa z Koreą
Dnia 12-04-2013 o 15:04:59 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

[...]

Żałuj dużo tracisz, to taki peespowski Kim Dzong Il.
--
stevep

Data: 2013-04-12 15:37:32
Autor: Trybun
dziwna sprawa z Koreą
W dniu 2013-04-12 14:56, xan pisze:
[...]

Jaszcze raz powtarzam - z jakiej paki porównujesz sporadyczne potyczki sowieta z jankeskim ludobójstwem?. Jankeski samolot B52 nie służy do niszczenia precyzyjnie celów wojskowych, a do niszczenia miast i ludzi, z drugiej strony wykaż choć jeden nalot ruskich ciężkich bombowców w Afganistanie. Że ze względu na powagę sytuacji nie będę szczegółowo  wnikał w jankeskie ataki bronią biologiczną.. Jakoś tydzień temu w BBC leciał film nagrany przez amerykańskiego weterana z Wietnamu, dość powiedzieć że za jakiś czas nawet po użyciu "broni" atomowej ludzie w końcu będą się rodzić zdrowi. Po tym co zastosowano w Wietnamie - NIGDY.. A ty mi tu z tekścikiem dla niezorientowanych imbecylów -  z Wiki. Ty powołujący się na zapis w Wiki zarzucasz mi niewiedzę..Ty się powołujesz na rozumowanie??

Data: 2013-04-12 15:41:56
Autor: xan
dziwna sprawa z Koreą
W dniu 12.04.2013 15:37, Trybun pisze:
[...]

Pokaż mi wiarygodne źródła swoich rewelacji na temat dobroci sowietów w afganie ?

Data: 2013-04-13 08:59:24
Autor: Trybun
dziwna sprawa z Koreą
W dniu 2013-04-12 15:41, xan pisze:

[...]

Dobroć to nie jest właściwe słowo wobec wejścia obcych wojsk na teren danego kraju. Przeważnie zawsze leje się krew z tego powodu, Polska akurat jest tu wyjatkiem z tym wejściem jankesów, choć jeszcze z tego tytułu różne rzeczy mogą wyniknąć. Ale do tematu - wiarygodne informacje  były na na bieżąco pokazywane na przestrzeni czasu w mediach, nie widziałeś migawek z wysadzania "sowieckich" bloków przez talibów w Kabulu, Nie słyszałeś o spalaniu szkół zbudowanych przez sowietów w Kandaharze?

Data: 2013-04-13 22:30:01
Autor: jr
dziwna sprawa z Koreą

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kkavsp$akd$4node1.news.atman.pl...

| Dobroć to nie jest właściwe słowo wobec wejścia obcych wojsk

.... a juz szczegolnie komunistycznych wojsk:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Radziecka_interwencja_w_Afganistanie#Zbrodnie_wojenne

Data: 2013-04-12 17:44:13
Autor: jr
dziwna sprawa z Koreą

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kk92np$lah$1node2.news.atman.pl...

| Jaszcze raz powtarzam - z jakiej paki porównujesz sporadyczne potyczki
| sowieta z jankeskim ludobójstwem?. Jankeski samolot B52 nie służy do
| niszczenia precyzyjnie celów wojskowych, a do niszczenia miast i ludzi,

Ktore to miasto zbombardowaly B52?
B52 wytrawialo napalmem dzungle naszpikowana szwadronami Viet Kongu i sowieckiego GRU. Raz przez pomylke spalili wioske My Lai, o innych takich przypadkach nawet w komuszej prasie nie pisali. Miejscowosci z terenow dzialan Viet Kongu armia wietnamska ewakuowala do ogrodzonych zasiekami miejsc. Wiesz dlaczego? O czerwonym terrorze w Wietnamie czytaj tu:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wietkong#Obraz_wojny
http://pl.wikipedia.org/wiki/Hu%E1%BA%BF

W ciagu 24 dni swojej obecnosci w Hue komunisci zniszczyli historyczna stolice Wietnamu, wymordowali 4000 jej mieszkancow (glownie inteligencja, duchowni, nauczyciele, urzednicy, policjanci), ok. 5000 uprowadzili w nieznane (zapewne do bambusowych lagrow na Polnocy). Takiego tempa nawet Pol Pot nie potrafil z siebie wykrzesac!

Data: 2013-04-13 09:01:01
Autor: Trybun
dziwna sprawa z Koreą
W dniu 2013-04-12 17:44, jr pisze:
> [...]

bambusowych lagrow na Polnocy). Takiego tempa nawet Pol Pot nie potrafil z

Jacek, naprawdę nie wiem czy udajesz głupka, czy faktycznie nie masz żadnej wiedzy na ten temat? Jeżeli nie wiesz faktycznie to nie będę ci wymieniał bombardowanych miast, bo naloty były na prawie wszystkie większe.. A sam sobie poszukaj w necie historii zatopienia polskiego statku handlowego Józef Konrad który stał  na redzie w Hajfongu przez bomby jankesów.

W odpowiedzi na twój tekst - była wojna, a w takich przypadkach są ofiary. Gdyby nie jankesi to ofoar tej wojny byłoby o wiieeele wieeele mniej.

Data: 2013-04-13 22:36:26
Autor: jr
dziwna sprawa z Koreą

> [...]
| żadnej wiedzy na ten temat? Jeżeli nie wiesz faktycznie to nie będę ci
| wymieniał bombardowanych miast, bo naloty były na prawie wszystkie

Naloty byly na panstwo Ho Szi Mina, ktore zaatakowalo Wietnam (operacja Tet,
okupacja Hue).
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wietkong#Obraz_wojny
http://pl.wikipedia.org/wiki/Hu%E1%BA%BF
Bombardowali takze poludniowowietnamska dzungle bedaca schronieniem dla
czerwonych szwadronow smierci.

 A sam sobie poszukaj w necie historii zatopienia polskiego
| statku handlowego Józef Konrad który stał  na redzie w Hajfongu przez
| bomby jankesów.

Nie bylo Polski w tym czasie. W tym czasie polskie ziemie byly albo wcielone do ZSRS, albo pod okupacja ZSRS, a polski rzad przebywal nadal na emigracji. Statki handlowe komunistycznych panstw przewozily bron dla terrorystow z Viet Kongu, wiec mogly byc celem ataku.

| W odpowiedzi na twój tekst - była wojna, a w takich przypadkach są
| ofiary. Gdyby nie jankesi to ofoar tej wojny byłoby o wiieeele wieeele

Gdyby nie jankesi, sieeedzialbys teraz w czerwnonym lagrze (w baraku albo na
wiezy).

Data: 2013-04-12 16:03:51
Autor: stevep
dziwna sprawa z Koreą
Dnia 12-04-2013 o 14:56:46 xan <info@activsoft.pl> napisał(a):

[...]

Jeszcze nie wszystkie dinozaury wyginęły.
--
stevep

Data: 2013-04-12 15:24:07
Autor: jr
dziwna sprawa z Koreą

Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości news:kk8s9h$694$4news.icm.edu.pl...

| A co robił CCCP w Afganistanie ? Ich też nikt nie przebił w mordowaniu.

Po co sie z nim licytujesz?
Amerykanie zbombardowali przez pomylke wioske My Lai, Viet Kong masakrowal cale miasta i wsie, strzelali w potylice z powodu byle donosu, podejrzanych kontaktow (amerykanski zegarek na rece) lub za samo pochodzenie. Na przyklad pacyfikacja zabytkowego Hue - historycznej stolicy Wietnamu:

W ciągu 24 dni komunistycznej okupacji (luty - marzec 1968), specjalne grupy Wietkongu na podstawie wcześniej sporządzonych list, aresztowały i zamordowały kilka tysięcy osób, głównie południowowietnamską inteligencję, policjantów, urzędników państwowych, duchownych i kilku obywateli RFN, Francji i Stanów Zjednoczonych.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wietkong#Obraz_wojny

Tragiczny skutek miała ofensywa Tet w 1968 r. Miasto zostało zdobyte przez komunistyczną Wietnamską Armię Ludową i Vi?t C?ng 31 stycznia 1968 r. Następnie w ciągu 24 dni okupacji specjalne grupy Vi?t C?ngu dokonały masowych aresztowań i egzekucji ludzi uznanych za wrogów komunizmu: południowowietnamskich urzędników, policjantów,nauczycieli, intelektualistów. Zabito także wielu duchownych i kilku cudzoziemców. Łącznie komuniści zamordowali w Hu? 3 000-4 500 osób (liczbę zgionionych oszacowano na 5000). Masowe groby ofiar tej masakry zaczęto odkrywać kilka miesięcy później. Do 26 lutego 1968 r. miasto zostało odbite przez siły USA i ARW odbite, lecz w wyniku ciężkich walk i bombardowań było kompletnie zniszczone.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Hu%E1%BA%BF

Data: 2013-04-13 09:01:30
Autor: Trybun
dziwna sprawa z Koreą
W dniu 2013-04-12 15:24, jr pisze:

Po co sie z nim licytujesz?
Amerykanie zbombardowali przez pomylke wioske My Lai,

No właśnie, jak można się licytować z gołymi faktami, i wiesz co - chyba nie na takiego sojusznika w obronie złej sprawy czekał "xan". Tym My Lai zrobiłeś mu prawdziwie niedźwiedzią przysługę.. :-D

Data: 2013-04-13 22:35:11
Autor: jr
dziwna sprawa z Koreą

| No właśnie, jak można się licytować z gołymi faktami

To nie licytacja, to proba bilansu. Fakty sa nastepujace:
1) Masakra kilkuset cywilow w My Lai byla zbrodnia wojenna w wykonaniu kilku degeneratow, ktora doczekala sie potepienia. Byli tez zolnierze, ktorzy ratowali ludzi przed degeneratami i dokumentowali ich zbrodnie.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Masakra_w_M%E1%BB%B9_Lai
2) Pacyfikacja miasta Hue, wymordowanie lub uprowadzenie blisko 10 tys cywilow bylo zaplanowanym ludobojstwem w wykonaniu komunistycznego aparatu bezpieczenstwa. Gdyby nie powrot Amerykanow po 24 dniach, ofiar moglo byc znacznie wiecej.

Data: 2013-04-12 13:45:47
Autor: xan
dziwna sprawa z Koreą
[...]

To jak tak jest tak super, to teraz nam powiedz, dlaczego nie pozwalają swoim obywatelom wyjechać ?

Data: 2013-04-12 14:44:00
Autor: Trybun
dziwna sprawa z Koreą
W dniu 2013-04-12 13:45, xan pisze:

To jak tak jest tak super, to teraz nam powiedz, dlaczego nie pozwalają swoim obywatelom wyjechać ?

Znowu pieprzysz jak mały Kaziu po dużym piwie, panie kolego... Skąd te wieści? Osobiście spotykałem sporo ludzi z tego kraju chociażby na Węgrzech.

Data: 2013-04-12 15:03:40
Autor: xan
dziwna sprawa z Koreą
W dniu 12.04.2013 14:44, Trybun pisze:
[...]

http://northkorea.pl/2012/02/nie-strzelac-do-uciekinierow-przy-granicy-z-chinami/

http://wyborcza.pl/1,76842,8932921,Korea_zabija_w_Chinach.html

tu masz pełno artykułów

http://frazeo.pl/search.jsp?query=&offset=0&limit=10&findSim=true&docids=1138551&postSortByDate=false&last_period=0&date_hour_from=2011011100&date_hour_to=2011011123&dtit=P%C3%B3%C5%82nocnokorea%C5%84scy%20pogranicznicy%20strzelaj%C4%85%20do%20uciekinier%C3%B3w&dummystring=%C4%85%C4%84%C4%87%C4%86%C4%99%C4%98%C5%82%C5%81%C5%84%C5%83%C3%B3%C3%93%C5%9B%C5%9A%C5%BA%C5%B9%C5%BC%C5%BB

Data: 2013-04-12 15:37:49
Autor: Trybun
dziwna sprawa z Koreą
W dniu 2013-04-12 15:03, xan pisze:

tu masz pełno artykułów

Litości!!

Data: 2013-04-12 17:47:06
Autor: jr
dziwna sprawa z Koreą

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kk92np$lah$2node2.news.atman.pl...

| Litości!!

Ty nie jecz, tylko biegaj do sadu po te swoje pol miliona poki jeszcze czas.

Data: 2013-04-13 09:01:48
Autor: Trybun
dziwna sprawa z Koreą
W dniu 2013-04-12 17:47, jr pisze:
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości

| Litości!!

Ty nie jecz, tylko biegaj do sadu po te swoje pol miliona poki jeszcze czas.

Teraz zaczynam się zastanawiać kim jest Jacek Biały - szaleniec czy pospolity głuptak..

Data: 2013-04-13 09:58:22
Autor: Przemysław M.
dziwna sprawa z Koreą
Dnia Sat, 13 Apr 2013 09:01:48 +0200, Trybun napisał(a):

> [...]

Teraz zaczynam się zastanawiać kim jest Jacek Biały - szaleniec czy pospolity głuptak..

Wszyscy oprócz ciebie to głupki. Tylko ty komunistyczny geniusz! Jeszcze
nie w Korei północnej?!!

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2013-04-13 21:13:49
Autor: jr
dziwna sprawa z Koreą

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kkavsp$akd$1node1.news.atman.pl...
> [...]
| > |
| > |

| Teraz zaczynam się zastanawiać kim jest Jacek Biały

No przeciez pisales, ze dwal lata temu PKO BP 'wyzarl' co ok. 500 tys z konta. Wiec od serca radze co robic.

dziwna sprawa z Koreą