dziwna sprawa z Kore±

Data: 2013-04-12 13:45:47
Autor: xan
dziwna sprawa z Kore±
W dniu 03.04.2013 13:32, Aleksander pisze:
  Do tej pory wmawiano nam we wszystkich mediach, że ta Korea północna,
komunistyczna to takie złe państwo, taki, terror, reżim, a południowa Korea
, kapitalistyczna jest super, ludziom się dobrze żyje , och i ach. A tu
nagle widzę jak media podaj±, że ci Ľli komuni¶ci zamknęli nawet granice i
nie wpuszczaj± robotników południowo koreańskich do siebie do pracy. No to
nie rozumiem, jak to?  robotnicy z tego ¶wietnego państwa, Korei południowej
jeżdż± do pracy do komunistów?  dlaczego skoro im tam tak dobrze ???, lepszy
system i władza?    Co¶ mi się zdaje że  amerykanie i media pior± nam mózgi
, i wmawiaj± nienawi¶ć do komunistów koreańskich, tak jak oszukiwali z
Husajnem, że ma broń chemiczn±, ... jak nam co niektórzy wmawiaj± zamach, a
nie chc± pogodzić się z prawd± o wypadku i głupocie.
Alx

To jak tak jest tak super, to teraz nam powiedz, dlaczego nie pozwalaj± swoim obywatelom wyjechać ?

Data: 2013-04-12 14:44:00
Autor: Trybun
dziwna sprawa z Kore±
W dniu 2013-04-12 13:45, xan pisze:

To jak tak jest tak super, to teraz nam powiedz, dlaczego nie pozwalaj± swoim obywatelom wyjechać ?

Znowu pieprzysz jak mały Kaziu po dużym piwie, panie kolego... Sk±d te wie¶ci? Osobi¶cie spotykałem sporo ludzi z tego kraju chociażby na Węgrzech.

Data: 2013-04-12 15:03:40
Autor: xan
dziwna sprawa z Kore±
W dniu 12.04.2013 14:44, Trybun pisze:
[...]

http://northkorea.pl/2012/02/nie-strzelac-do-uciekinierow-przy-granicy-z-chinami/

http://wyborcza.pl/1,76842,8932921,Korea_zabija_w_Chinach.html

tu masz pełno artykułów

http://frazeo.pl/search.jsp?query=&offset=0&limit=10&findSim=true&docids=1138551&postSortByDate=false&last_period=0&date_hour_from=2011011100&date_hour_to=2011011123&dtit=P%C3%B3%C5%82nocnokorea%C5%84scy%20pogranicznicy%20strzelaj%C4%85%20do%20uciekinier%C3%B3w&dummystring=%C4%85%C4%84%C4%87%C4%86%C4%99%C4%98%C5%82%C5%81%C5%84%C5%83%C3%B3%C3%93%C5%9B%C5%9A%C5%BA%C5%B9%C5%BC%C5%BB

Data: 2013-04-12 15:37:49
Autor: Trybun
dziwna sprawa z Kore±
W dniu 2013-04-12 15:03, xan pisze:

tu masz pełno artykułów

Lito¶ci!!

Data: 2013-04-12 17:47:06
Autor: jr
dziwna sprawa z Kore±

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:kk92np$lah$2node2.news.atman.pl...

| Lito¶ci!!

Ty nie jecz, tylko biegaj do sadu po te swoje pol miliona poki jeszcze czas.

Data: 2013-04-13 09:01:48
Autor: Trybun
dziwna sprawa z Kore±
W dniu 2013-04-12 17:47, jr pisze:
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomo¶ci

| Lito¶ci!!

Ty nie jecz, tylko biegaj do sadu po te swoje pol miliona poki jeszcze czas.

Teraz zaczynam się zastanawiać kim jest Jacek Biały - szaleniec czy pospolity głuptak..

Data: 2013-04-13 09:58:22
Autor: Przemysław M.
dziwna sprawa z Kore±
Dnia Sat, 13 Apr 2013 09:01:48 +0200, Trybun napisał(a):

> [...]

Teraz zaczynam się zastanawiać kim jest Jacek Biały - szaleniec czy pospolity głuptak..

Wszyscy oprócz ciebie to głupki. Tylko ty komunistyczny geniusz! Jeszcze
nie w Korei północnej?!!

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Je¶li to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialno¶ć za ¶mierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za ¶mierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się ż±dz± zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2013-04-13 21:13:49
Autor: jr
dziwna sprawa z Kore±

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:kkavsp$akd$1node1.news.atman.pl...

| > |
| > |

| Teraz zaczynam się zastanawiać kim jest Jacek Biały

No przeciez pisales, ze dwal lata temu PKO BP 'wyzarl' co ok. 500 tys z konta. Wiec od serca radze co robic.

dziwna sprawa z Kore±