dziwna sprawa z dvi z peceta do telewizora

Data: 2009-04-15 18:21:53
Autor: AK
dziwna sprawa z dvi z peceta do telewizora
Panowie, mam taka dziwna sprawe - mam stra karte Geforce 7600 GS, ktora sobie stoi w starym komputerze. Ten komputer byl/jest podlaczony kablem hdmi do telewizora (przez przejsciowke ati) i wszystko gralo. Byl obraz, dzwieku nie (bo ta karta nie obsluguje). Ale reinstalowalem system a przy okazji wyczyscilem wszystko w srodku. Polaczylem wszystko z powrotem i nie ma obrazu w telewizorze z komputera. Probowalem juz roznych kombinacji ale ogolnie jest tak, ze telewizor jest podlaczony do komputera - komputer startuje, na obydwu ekranach jest obraz startowy ale jak sie laduje windows to obraz z telewizora znika i czarna dziura straszy. W ustawieniach nvidia probowalem juz roznych ustawien - i dual i klon i czestotliwosc. Nic. Telewizor jest jest bez problemu wykrywany, sa opcje jaki ekran glowny i takie tam ale obrazu nie ma :(. Ktos sie spotkal juz z tym problemem?

AK

Data: 2009-04-16 02:08:58
Autor: Michal AKA Miki
dziwna sprawa z dvi z peceta do telewizora

Uzytkownik "AK" <kiesiewicz@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:gs553j$7o9$1inews.gazeta.pl...
[...]

To raczej nie wyglada na problem sprzetowy, tylko na problem ze zbyt wysoka rozdzielczoscia.
Na moje oko - raczej na grupe z windowsami (oczywiscie, jesli zmniejszenie rozdzielczosci nie pomoze)

Pozdrawiam
Michal

Data: 2009-04-16 10:50:34
Autor: PC
dziwna sprawa z dvi z peceta do telewizora
Przerabialem podobny temat i gdzies znalazlem wymuszanie wykrywania TV. Jednak w razie braku odbiornika nvidia przelacza sie na composit i dzieja sie cuda.

PC

dziwna sprawa z dvi z peceta do telewizora