dziwne ceny nowych dziadowskich rowerow...

Data: 2012-09-18 23:25:12
Autor: abn140
dziwne ceny nowych dziadowskich rowerow...
Jest sobie taka koncepcja:
stary rower, damka, z 20 lat bedzie miec, ale zerowy (!) przebieg. "Cyce" na oponach, pedalach, i ... klockach hampli....
Lekki, wszystko jeszcze europa. Nawet na oponach Made in Germany...
No to se mysle - pare rzeczy sie wymieni i dawaj. siodlo - gratis - przekladka zelowego z mojego roweru, ja musialem wymienic.
sztyca pod siodlo - stara miala jakies dziwny system - 50 ziko
i teraz w planach:
opony - 100
manetka - ? 30-50,
byc moze trybka z tylu wymiana na jakies 6rz, bo jest 5, i nie wiem czy manetki jakies do tego sie dostanie. pewnie tak., w sumie moze 50 ? pln.
wspornik kierownicy regulowany - 50.
tak czy siak sie zrobi pewnie z 300, jak nie liczyc opon to 200, dojazd po tajle przesylki paliwo ble ble i bedzie pod 400.
tymczasem:
http://allegro.pl/rowery-rower-miejski-arkus-t1000-28-meski-treking-i2610649668.html
caly rower, czyli taaaka kupa czesci - 500...., yyyy ... , to jak to sie dzieje ? traca na tym? I teraz pytanie - nowe rowery po supermarketach sa do dostania za jeszcze mniej.
czy te czesci w nich to naprawde do niczego sie nie nadaja? rozplesc kola w damce, przelozyc srodek? mozna tam liczyc na jakies najtansze shimano z tylu w takim makrokeszu?
A moze tego z linku rozebrac?
Co to wogole jest? 5 stow za rower firmowany przez firme z Polski? Taki tani bo co? Dziadostwo? Traca na tym? po co? A moze tak ma byc tylko ogolnie robia nas marzami na rowerach jak chca?

Data: 2012-09-19 08:38:01
Autor: ToMasz
[...]

arkus na jeszień robi wyprzedażę, a weź pod uwagę że arkus jest gorszy od rometa a delta jeszcze gorsza. Choć niemam się do czego przyczepić poza piastami ze stali i hamulcami z plastiku.
poproś sprzedawce o numer produktu to się dowiesz ile ma cali koło i w którym roku został wyprodukowany.

I teraz pytanie - nowe rowery po supermarketach sa do dostania za jeszcze mniej.
nie rowery. produkty roweropodobne. szczególnie te z arkusa. szprychy w kołach pękają, jak zimny rower postawi się w domu obok kaloryfera. nie wolno stawać na pedałach bo się korby wygną. jak za mocno dokręcisz wspornik, to dusza przejdzie do sameg góry, powiększając średnice wspornika. dętki i opony smierdzą starymi sandałami, nie wiem ile% zawierają gumy.

czy te czesci w nich to naprawde do niczego sie nie nadaja? rozplesc kola w damce, przelozyc srodek? mozna tam liczyc na jakies najtansze shimano z tylu w takim makrokeszu?
A moze tego z linku rozebrac?
to co ma na sobie napis shimano jest pełnowartościowe.
Co to wogole jest? 5 stow za rower firmowany przez firme z Polski?

zależy jaki. ramblera 6 na deore TERAZ kupisz za 1300-1400zł Najtańszego rometa na kasecie 8biegów za 950zł. o krosach napewno też można wiele dobrego napisać, ale to nie moja działka.
ToMasz

Data: 2012-09-19 01:43:12
Autor: abn140
dziwne ceny nowych dziadowskich rowerow...

nie rowery. produkty roweropodobne. szczególnie te z arkusa. szprychy w kołach pękaj±, jak zimny rower postawi się w domu obok kaloryfera.. nie wolno stawać na pedałach bo się korby wygn±. jak za mocno dokręcisz wspornik, to dusza przejdzie do sameg góry, powiększaj±c ¶rednice wspornika. dętki i opony smierdz± starymi sandałami, nie wiem ile% zawieraj± gumy.

ok, kupno makrokesha na czesci to faktycznie blad - szczegolnie szukajac dawcy na aledrogo -- -- --
a co to jest:? http://allegro.pl/miejski-rower-raleigh-imperial-i2637264423.html
Mialbym tam blisko, w opisie jest prawdopodobnie blad. To krowa na 28''.
Co by sie dalo przelozyc do ramy starej damki? Przerzutka tyl, moze przod, cala kiera wraz z przydatkami? Detki, opony jako rezerwa, tam gdzie jezdzimy te sie nie nadaja tak samo jak stare.
pzdr. thx

dziwne ceny nowych dziadowskich rowerow...