dziwne dławienie na benzynie (objawy w poscie), dodatek do paliwa oczyszczający wtryskiwacze, jaki?

Data: 2010-06-17 13:40:11
Autor: bratPit[pr]
dziwne dławienie na benzynie (objawy w poscie), dodatek do paliwa oczyszczający wtryskiwacze, jaki?
mam opla astre na gazie. na benzynie mi go lekko dławi, szczegolnie
podczas przyspieszania - nie chodzi płynnie.

fajnie tylko nie napisałeś która generacja Astry, z jakim silnikiem, jaka instalacja,

brat

dziwne dławienie na benzynie (objawy w poscie), dodatek do paliwa oczyszczający wtryskiwacze, jaki?