dziwne toip eurobanku

Data: 2009-09-09 14:56:20
Autor: zlotowinfo
dziwne toip eurobanku
poszedłem dzi¶ do eurobanku z ojcem, a tu ciekawostka

wypłaty ze standardowego konta 3zł za każd± wypłatę
czyli lepiej mieć online i nie korzystać przez internet

w takim razie po co komu te standardowe? dla tych co nie spełni± warunków bezpłatno¶ci 4zł co miesi±c będzie uciekać, ale to i tak mniej bolesne niż kasowanie za każd± wypłatę 3zł

z reguły jest odwrotnie onlinowcy płac± za każd± pierdółę

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Data: 2009-09-09 16:37:42
Autor: Paweł
dziwne toip eurobanku
zlotowinfo wrote:

poszedłem dziś do eurobanku z ojcem, a tu ciekawostka

wypłaty ze standardowego konta 3zł za każdą wypłatę

ooo, dowcipnisie, klauzla zabroniona 1021 uokiku sie klania.

Data: 2009-09-09 19:16:54
Autor: tomek.
dziwne toip eurobanku

Użytkownik "Paweł" <root@[127.0.0.1]> napisał w wiadomości news:h88enu$h0b$1atlantis.news.neostrada.pl...
zlotowinfo wrote:

poszedłem dziś do eurobanku z ojcem, a tu ciekawostka

wypłaty ze standardowego konta 3zł za każdą wypłatę

ooo, dowcipnisie, klauzla zabroniona 1021 uokiku sie klania.

jezeli prowadzenie konta wynosi 0 zl to mozna pobierac oplate.

t.

Data: 2009-09-11 10:50:57
Autor: Paweł
dziwne toip eurobanku

zlotowinfo wrote:

[...]

jakie przepisy na to pozwalaja i czy w takim razie nie sa sprzeczne
z wyrokiem sokiku?

Data: 2009-09-11 02:19:22
Autor: krzysztofsf@wp.pl
dziwne toip eurobanku
On 11 Wrz, 10:50, Paweł <root@[127.0.0.1]> wrote:
tomek. wrote:

> [...]

> jezeli prowadzenie konta wynosi 0 zl to mozna pobierac oplate.

jakie przepisy na to pozwalaja i czy w takim razie nie sa sprzeczne

Byla taka sprawa ze dwa (? ) lata temu, gdzie doszlo do sprecyzowania,
ze jesli bank pobiera oplate za prowadzenie konta, to nie ma prawa
kasowac za wplaty, a jesli konto bezplatne, to moze wycenic wplaty
gotowki.

dziwne toip eurobanku