dziwne wrażenie

Data: 2018-11-08 22:22:29
Autor: PiteR
dziwne wrażenie
W zakrętach jakby się jechało kombajnem. Przód ciężki, wielkie koła a tył malutkie. Sedan przednionapędowy.

Zbieżność, różne opony, rożne zużycie bieżnika, oklapłe spreżyny z przodu, ciśnienie w kołach za małe?

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2018-11-08 23:49:39
Autor: LordBluzg(R)
dziwne wrażenie
W dniu 2018-11-08 o 23:22, PiteR pisze:
W zakrętach jakby się jechało kombajnem. Przód ciężki, wielkie koła a
tył malutkie. Sedan przednionapędowy.

Zbieżność, różne opony, rożne zużycie bieżnika, oklapłe spreżyny z
przodu, ciśnienie w kołach za małe?

Ty pewnie jesteś z tych, co przyklejają kartki za szybą "Sprzedam"...no dobra, "Sprzedam +48666666666. Mam taką kartkę i doklejam. Na mojej pisze "Za ile? +48666666667"

--
LordBluzg(R)
?Sukces WOŚP klęską PiS?

Data: 2018-11-15 17:59:59
Autor: Budzik
dziwne wrażenie
UĹźytkownik LordBluzgÂŽ mkawran@poczta.onet.pl ...

Ty pewnie jesteś z tych, co przyklejają kartki za szybą
"Sprzedam"...no dobra, "Sprzedam +48666666666. Mam taką kartkę i
doklejam. Na mojej pisze "Za ile? +48666666667"

Czyli nie tylko mnie to dziwi / wkurwia...? ufff :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

Data: 2018-11-15 23:04:24
Autor: kk
dziwne wrażenie
W dniu 2018-11-15 o 18:59, Budzik pisze:
Użytkownik LordBluzg(R) mkawran@poczta.onet.pl ...

[...]

Jakbyś chciał kupić to nie zadzWoniłbyś czy o co chodzi?

Data: 2018-11-10 01:43:25
Autor: Tomasz Pyra
dziwne wrażenie
Dnia Thu, 08 Nov 2018 22:22:29 GMT, PiteR napisał(a):

W zakrętach jakby się jechało kombajnem. Przód ciężki, wielkie koła a tył malutkie. Sedan przednionapędowy.

Zbieżność, różne opony, rożne zużycie bieżnika, oklapłe spreżyny z przodu, ciśnienie w kołach za małe?

Chyba musiałbyś jeszcze wyjaśnić jak się jeździ kombajnem.
Zwłaszcza że jedyny którego kiedyś oglądałem to miał tylną oś skrętną, więc
jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić :)

Data: 2018-11-10 10:24:43
Autor: PiteR
dziwne wrażenie
na  ** p.m.s **  Tomasz Pyra pisze tak:

[...]

To chyba jest już wynalezione i nazywa się nadsterowność.
Być może przywykłem do zyżytych opon z przodu i teraz na nowych
źle mi się jeździ.

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2018-11-11 13:16:23
Autor: Adam
dziwne wrażenie
W dniu 2018-11-10 o 11:24, PiteR pisze:
na  ** p.m.s **  Tomasz Pyra pisze tak:

[...]

Początek Twojej wypowiedzi sugerował raczej podsterowność.

--
Pozdrawiam.

Adam

dziwne wrażenie