dziwne zachowanie po przelozeniu sim

Data: 2009-06-15 23:04:51
Autor: ALEX Przekliniak
dziwne zachowanie po przelozeniu sim
Clox ni au koto ha itsumo tanosii

przelozylem karte sim simplusa
z sony ericssonna do noki ktora nie ma simlocka

probuje sie dodzwonic na ten sim w nokii ale pomimo ze sygnal idzie i
widac kto dzwoni to jak podniosle sluchawke w noki to odrazu sie
rozlacza a w telefonie z ktorego dzwonie slychac sygnal jak w
centralkach telefonicznych z lat 80tych

o co tu chodzi, jak sim jest w sony ericssonie to dodzwonic sie idzie
normalnie

Plus ogólnie jest do dupy. Też miałem takie kabarety.

--
ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów  ]:-D

Data: 2009-06-15 23:10:26
Autor: Czarek
W dniu 2009-06-15 23:04, ALEX Przekliniak napisał:

Plus ogólnie jest do dupy. Też miałem takie kabarety.

Jeżeli ten powód podajesz jako przyczynę Twojej opinii to nawet Ci nie współczuję.
Nie wiem komu AOC przeszkadzało, ogólnie było to fajne, że był stan konta na wyświetlaczu.

--
Cz.

Data: 2009-06-15 23:50:23
Autor: ALEX Przekliniak
dziwne zachowanie po przelozeniu sim
Czarek ni au koto ha itsumo tanosii

Plus ogólnie jest do dupy. Też miałem takie kabarety.

Jeżeli ten powód podajesz jako przyczynę Twojej opinii to nawet Ci nie
współczuję.

Nie musisz, Plusa rzuciłem w cholerę parę lat temu i jest tylko lepiej.

Nie wiem komu AOC przeszkadzało, ogólnie było to fajne, że był stan
konta na wyświetlaczu.

Często nieaktualny, ale był :-P