dziwne zdarzenie na drodze

Data: 2009-11-29 20:46:59
Autor: kml
dziwne zdarzenie na drodze

Użytkownik "Mateusz" <mateusz.chmurzynski@gmail.com> napisał w wiadomości news:4e717a90-1df4-4cad-9b44-dabc06a31f74e27g2000yqd.googlegroups.com...

Jedyne dobre słowo jakie usłyszałem, to od policjantki - dziękuję.
Wiem wiem, to był obowiązek, ale zawsze człowiek się lepiej poczuje
jak usłyszy coś miłego.

Historia mocna ale bardzo miło jest mi przeczytać, że są ludzie co potrafią się zachować jak trzeba a nie tylko jechać dalej i udawać, że nic nie widzieli. Bez względu na tę głupią p...ę która go trafiła lusterkiem, tępą policję i całokształ sytuacji możesz być naprawdę dumny z siebie bo _uratowałeś_człowiekowi_życie. Brawo.

kml
Last update 15/11/2009 test Tacx Satori po ponad 100h jazdy.

dziwne zdarzenie na drodze