dziwne zlacza (?)

Data: 2010-03-08 14:59:50
Autor: wirefree
dziwne zlacza (?)
ktos2 pisze:
Na Allegro znalazłem taki stary komputer Fujitsu
http://img09.allegroimg.pl/photos/oryginal/945/16/08/945160803_1
oprócz dziwni umiejscowionego zasilacza moją uwagę zwróciły jeszcze te porty na samym dolu oznaczone Netz.
Co to jest?

NETZ z jezyka Niemieckiego to Siec czyli sa to karty sieciowe.

Siem jezykow trzeba uczyc.

Data: 2010-03-08 16:04:31
Autor: ktos2
dziwne zlacza (?)
Użytkownik "wirefree" <mtspam@magicbox.pl> napisał w wiadomości news:hn2vsf$4b4$1news.onet.pl...
ktos2 pisze:
[...]

Dziękuje, tyle to sam się jestem w stanie domyślić, chodziło mi o rodzaj złącza/kart sieciowych, bo wygląda nietypowo. Co to za wtyczka?

Data: 2010-03-08 16:19:51
Autor: wirefree
dziwne zlacza (?)
ktos2 pisze:
[...]

Wyglada normalnie tylko zdjecie jest robione z gory i dlatego gorna czesc wtyczki jest zaslonieta.

dziwne zlacza (?)