dziwny dzwiek przy uruchamianiu silnika

Data: 2010-02-09 19:43:42
Autor: Zbyszek
dziwny dzwiek przy uruchamianiu silnika

Ja też stawiam na brudne klemy lub brak
dobrej masy .
Zbyszek

Data: 2010-02-09 22:06:21
Autor: Krzysiek Kielczewski
dziwny dzwiek przy uruchamianiu silnika
On 2010-02-09, Zbyszek <zbyszek9@poczta.onet.pl> wrote:

Ja teÂż stawiam na brudne klemy lub brak
dobrej masy .

Jakby nie miał połączenia to by nie kręcił.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-02-09 22:40:15
Autor: kogutek
On 2010-02-09, Zbyszek <zbyszek9@poczta.onet.pl> wrote:

> Ja teÂż stawiam na brudne klemy lub brak
> dobrej masy .

Jakby nie miaĹ&#65533; poĹ&#65533;Ä&#65533;czenia to by nie krÄ&#65533;ciĹ&#65533;.

Krzysiek KieĹ&#65533;czewski
Mało widziałeś. Był sobie samochód. Teraz kredens na niego mówią. Miał dwa
połączenia elektryczne masy silnika z karoserią. Jedno to był masowy przewód
miedziany. Ładny gruby. A drugi to była linka ssania. Jak się urywała masa to
cały prąd płynął przez linkę ssania. Do czerwoności jak spirala się rozjarzała.
Kręcił trochę gorzej ale odpalał na lince ssania. --

Data: 2010-02-09 23:00:12
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2010-02-09, kogutek <kogutek44@op.pl> wrote:
On 2010-02-09, Zbyszek <zbyszek9@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

cały prąd płynął przez linkę ssania. Do czerwoności jak spirala się rozjarzała.
Kręcił trochę gorzej ale odpalał na lince ssania.

Przeczytanie kawałka "rozrusznik kreci calkiem niezle" Cię przerosło, co?

Krzysiek Kiełczewski

dziwny dzwiek przy uruchamianiu silnika