dziwny mail z PKO BP - uwaga

Data: 2010-01-18 13:09:15
Autor: m[...]
dziwny mail z PKO BP - uwaga
mamy konto w PKO BP. Takei normalne jedyny kontakt z netem taki ze na moj mail przychodza aktuale wyciagi (po kazdej operacji) a tu na konto zony przyszedl mail nastepujacej tresci:

Data: 2010-01-18 13:13:42
Autor: ąćęłńóśźż
dziwny mail z PKO BP - uwaga
Musisz wejść we Właściwości -> Szczegóły -> Źródło wiadomości i obejrzeć, jakie podejrzane linki tam są.
Skopiować cały tekst źródłowy wiadomości i wysłać do jakiegoś admina z pko bp.
JaC

-- -- -

Data: 2010-01-18 13:21:44
Autor: m[...]
dziwny mail z PKO BP - uwaga
ąćęłńóśźż wrote:

[...]

dzieki,

a w sieci pojawil sie juz artykul na ten temat:

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,7466077,Internetowi_oszusci_poluja_na_klientow_PKO_BP.html

m[...]

Data: 2010-01-18 13:24:32
Autor: monter.FM
dziwny mail z PKO BP - uwaga
mamy konto w PKO BP. Takei normalne jedyny kontakt z netem taki ze na moj mail przychodza aktuale wyciagi (po kazdej operacji) a tu na konto zony przyszedl mail nastepujacej tresci:

Na grupie pl.internet.mordplik o tym piszÄ…:
http://www.1001newsgroups.com/message.php?id=34343&group=pl.internet.mordplik
ZresztÄ… (UWAGA) robiÄ™ FUT...

--
http://monter.FM
Archiwum JW23, parodie, miksy muzyczne, polityczne, programowe...

Data: 2010-01-18 14:09:42
Autor: ikarek
dziwny mail z PKO BP - uwaga

U¿ytkownik "m[...]" <pantalon.Skasujto@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hj1j4j$m6u$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Z tak± pisowni±, to nie wró¿ê im wielu sukcesów - polski byæ
bardzo trudna jêzyk dla maly chiñski cz³owiek! ;)

Data: 2010-01-18 13:21:27
Autor: xbartx
dziwny mail z PKO BP - uwaga
Dnia Mon, 18 Jan 2010 14:09:42 +0100, ikarek napisał(a):

Z tak± pisowni±, to nie wró¿ê im wielu sukcesów - polski byæ bardzo
trudna jêzyk dla maly chiñski cz³owiek! ;)

Przyganiał kocioł garnkowi.

Data: 2010-01-18 14:27:07
Autor: deq
dziwny mail z PKO BP - uwaga
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:hj1n8n$j6h$4inews.gazeta.pl...
Dnia Mon, 18 Jan 2010 14:09:42 +0100, ikarek napisał(a):

Z tak± pisowni±, to nie wró¿ê im wielu sukcesów - polski byæ bardzo
trudna jêzyk dla maly chiñski cz³owiek! ;)

Przyganiał kocioł garnkowi.

mały chiński człowiek bać się kara śmierci a te wały to chyba ciągle domena ruskich, bułgarskich i czarnonigeryjskich gnid.

pozdrawiam

Data: 2010-01-19 10:30:16
Autor: kashmiri
dziwny mail z PKO BP - uwaga

"xbartx" <bart@hashzero.net> wrote in message news:hj1n8n$j6h$4inews.gazeta.pl...
Dnia Mon, 18 Jan 2010 14:09:42 +0100, ikarek napisał(a):

Z tak± pisowni±, to nie wró¿ê im wielu sukcesów - polski byæ bardzo
trudna jêzyk dla maly chiñski cz³owiek! ;)

Przyganiał kocioł garnkowi.

Zmień czytnik - u mnie wyświetla się prawidłowo.

k.

Data: 2010-01-19 07:54:03
Autor: xbartx
dziwny mail z PKO BP - uwaga
Dnia Tue, 19 Jan 2010 10:30:16 +0400, kashmiri napisał(a):

Zmień czytnik - u mnie wyświetla się prawidłowo.

Ja mam zmieniać czytnik dlatego, że ktoś mam swój niepoprawnie skonfigurowany? No ja Cię proszę ;)

Data: 2010-01-19 09:04:25
Autor: Clegan
dziwny mail z PKO BP - uwaga
On 19 Sty, 08:54, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
Dnia Tue, 19 Jan 2010 10:30:16 +0400, kashmiri napisa³(a):

> Zmieñ czytnik - u mnie wy¶wietla siê prawid³owo.

Ja mam zmieniaæ czytnik dlatego, ¿e kto¶ mam swój niepoprawnie
skonfigurowany? No ja Ciê proszê ;)
Na pewno ? Google wy¶wietla prawid³owo tekst ikarka.

Data: 2010-01-19 18:36:20
Autor: Jacek Skowroński
dziwny mail z PKO BP - uwaga [OT]
PT Clegan scripsit:

> [...]
> skonfigurowany? No ja CiÄ™ proszÄ™ ;)  Na pewno ? Google wyÅ›wietla prawidÅ‚owo tekst ikarka.

Jednak to ikarek ma źle skonfigurowany czytnik. To, że niektóre inne czytniki
poprawiają ułomność jego czytnika niestety nie powoduje, że czytnik ikarka stał
się przez to mniej ułomny.

--
Jacek SkowroÅ„ski                                        http://jacek.alauda.pl

Data: 2010-01-20 16:48:06
Autor: kashmiri
dziwny mail z PKO BP - uwaga [OT]
Jacek Skowroński <jaskch@vp.pl> had the courage to write:
PT Clegan scripsit:

[...]

Na pewno ? Google wyświetla prawidłowo tekst ikarka.

Jednak to ikarek ma źle skonfigurowany czytnik. To, że niektóre inne
czytniki poprawiają ułomność jego czytnika niestety nie powoduje, że
czytnik ikarka stał się przez to mniej ułomny.

Od kiedy ISO-8859-2 jest nieprawidłowe?

k.

Data: 2010-01-20 13:54:25
Autor: Jacek Skowroński
dziwny mail z PKO BP - uwaga [OT]
PT kashmiri scripsit:

> [...]
> czytnik ikarka staÅ‚ siÄ™ przez to mniej uÅ‚omny.  Od kiedy ISO-8859-2 jest nieprawidÅ‚owe?

A gdzie niby w nagłówku wiadomości ikarka jest informacja, że pisze w
iso-8859-2?

--
Jacek SkowroÅ„ski                                        http://jacek.alauda.pl

Data: 2010-01-20 17:05:51
Autor: TZ
dziwny mail z PKO BP - uwaga [OT]
Cze¶æ Jacku!

W ¶rodê, 20 stycznia 2010, o godz. 13:54:25, napisa³e¶ na temat: "dziwny
mail z PKO BP - uwaga [OT]"
Jacek Skowroñski jaskch@vp.pl, news:20100120135425.076246b1alauda.localdomain

A gdzie niby w nag³ówku wiadomo¶ci ikarka jest informacja, ¿e pisze w
iso-8859-2?

Chcesz screen albo attach jego maila?

--
Hej!
TZ

- Na koñcu wsi pali³ siê po¿ar. -

Data: 2010-01-20 17:13:23
Autor: Slawek 'IDEall' Fydryk
dziwny mail z PKO BP - uwaga [OT]
"TZ" napisa³:

A gdzie niby w nag³ówku wiadomo¶ci ikarka jest informacja, ¿e pisze w
iso-8859-2?

Chcesz screen albo attach jego maila?

__Nag³ówek___
do tego nie potrzebny jest twój zrzut ekranu, czy za³±cznik. Widzimy to wszyscy, NIE ma deklaracji kodowania i to wszystko.

Data: 2010-01-21 02:11:29
Autor: ikarek
dziwny mail z PKO BP - uwaga [OT]
U¿ytkownik "Slawek 'IDEall' Fydryk" <sfydryk@gmail-com.invalid> napisa³ w
wiadomo¶ci news:hj7a4m$vvn$1.jkrSlawek.IDEall.Fydryk.com...
"TZ" napisa³:

[...]

Co¶ mi siê pomajta³o w Outlooku (sorry) - mam nadziejê,
¿e ju¿ jest dobrze :)

Data: 2010-01-21 09:10:54
Autor: Jacek Skowroński
dziwny mail z PKO BP - uwaga [OT]
PT ikarek scripsit:

Coś mi się pomajtało w Outlooku (sorry) - mam nadzieję,
że już jest dobrze :)

Teraz jest w porzÄ…dku.

--
Jacek SkowroÅ„ski                                        http://jacek.alauda.pl

Data: 2010-01-18 14:23:22
Autor: Starchu S.
dziwny mail z PKO BP - uwaga

"Szanowni Klienci,
/.../
ktos jeszczcze trafiony zostal takim mailem?

Ja dosta³em, przed godzin±.

Strachu S.

--

dziwny mail z PKO BP - uwaga