dziwny problem

Data: 2010-01-10 22:23:07
Autor: Feromon
dziwny problem

Uzytkownik "solvent" <solvent@onet.eu> napisal w wiadomosci news:hice2h$ttn$1news.onet.pl...
Z gory przypraszam za cross'owanie, ale nie wiem gdzie zadac to pytanko.

Zainstalowa?em ostatnio NetLimiter'a, który pokazuje mi ruch sieciowy.
Wszystko by?oby OK, gdyby nie fakt, z.e kiedy sciagam cokolwiek z
internetu (od s?uchania radia do s'cia;gania duzych plikow) proces o
nazwie 'ekrn.exe' dubluje caly ruch sieciowy, a wiec zamiast sciagac
10MB, faktycznie sciagam 20 (wg. netlimitera)

Wyczytalem, ze ekrn.exe jest czescia pakietu EsetSmartSecurity (pakiet
zakupi?em we wrzes'niu) - i wiekszosc problemow (w google) dotyczyla
wysokiego zuzycia CPU. U mnie nie ma problemu z CPU, natomiast jest
problem z podwajaniem ruchu sieciowego!

Czy ktos moze mi wyjasnic, co tak naprawde sie dzieje i czy moge temu
zapobiec?

A NetLimiter nie jest do OGRANICZANIA a ni pokazywania?

Feromon

dziwny problem