dziwny problem z modemem Aero2

Data: 2012-04-07 12:41:43
Autor: Grześ
dziwny problem z modemem Aero2
witam. Kupiłem niedawno modem ZTE K3565-Z żeby korzystać z sieci Aero2. Modem
z sieci Vodafone, ale ze zdjętą blokadą. Problem jest następujący: gdy włożę
go bezpośrednio do gniazda USB mojego stacjonarnego PC to nie może znaleźć
sygnału Aero2, jak podłączę go poprzez dołączony przedłużacz bądź hub-usb to
sygnał Aero2 znajduje. Przetestowałem go też w laptopie i tutaj sygnał odbiera
bezpośrednio i nie trzeba kombinować, tylko w desktopach takie szopki są. Czym
to jest spowodowane?

pozdr
Grześ

Data: 2012-04-07 13:59:28
Autor: DooMiniK
On 07/04/2012 13:41, Grześ  wrote:
[...]

Może kwestia sygnału (komputer gdzieś upchnięty do szafki metalowej
tworzącej prawie że klatę faradaya?

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-04-07 17:18:50
Autor: Rafal Lukawski
On 2012-04-07 14:41, Grześ  wrote:
[...]

hmm.. zasięgiem? ;) ustaw modem w takiej samej pozycji jak w przypadku notebooka lub hub'a USB. takie mini-modemki mają antene w sobie, a ta musi jakoś komunikować się ze światem.

pozdr
Grześ

Data: 2012-04-10 21:16:11
Autor: Jan
On 7 Kwi, 14:41, "Grześ " <athlo...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
[...]

Polecam kupić antenę 11dbi, kosztuje z wysyłką ok. 35 PLN. Jak już Pan
ją będzie miał niech pan włączy diagnostykę/siłę sygnału i porusza nią
a wtedy siła sygnału będzie się wachać, coś podobnego jak antena
pokojowa i telewizor - trzeba "złapać" dobrą pozycję.
Ile czasu Pan czekał na kartę SIM z Aero, ja kiedyś czytałem ich
regulamin i jakie są kolejki i odechciało mi się neta od nich....
Pozdrawiam.

Data: 2012-04-11 17:58:34
Autor: radar
W dniu 2012-04-11 06:16, Jan pisze:
regulamin i jakie są kolejki i odechciało mi się neta od nich....

Ale od maja będzie pół mega i już będzie można "poszaleć" ;)

--
radar

Data: 2012-04-11 18:18:59
Autor: qwerty
Użytkownik "radar"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jm49n6$a0a$1@news.dialog.net.pl...
W dniu 2012-04-11 06:16, Jan pisze:
regulamin i jakie są kolejki i odechciało mi się neta od nich....

Ale od maja będzie pół mega i już będzie można "poszaleć" ;)

Poszaleć to można w łóżku...
Ja muszę się męczyć na: http://www.speedtest.net/result/1888420426.png
Chciałbym mieć większy upload.

Data: 2012-04-11 17:39:47
Autor: m4rkiz
"qwerty" <qwerty01@poczta.fm> wrote in message news:jm4ata$pni$1inews.gazeta.pl...
[...]

jest za darmo, mozesz go wpakowac do kieszeni i zabrac gdzie chcesz?

Data: 2012-04-11 18:58:01
Autor: qwerty
Użytkownik "m4rkiz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jm4c4k$2q0$1@dont-email.me...
jest za darmo, mozesz go wpakowac do kieszeni i zabrac gdzie chcesz?

Dla twojej wiadomości - mam aero2. Robi za zapasowe łącze. Jednak oglądanie youtube to męczarnia. Nie mówiąc o zdalnym pulpicie...

Data: 2012-04-11 23:18:51
Autor: Animka
W dniu 2012-04-11 18:58, qwerty pisze:
UĹźytkownik "m4rkiz"  napisał w wiadomości grup
jest za darmo, mozesz go wpakowac do kieszeni i zabrac gdzie chcesz?

Dla twojej wiadomości - mam aero2. Robi za zapasowe łącze. Jednak oglądanie
youtube to męczarnia. Nie mówiąc o zdalnym pulpicie...

Masz tę kartę w telefonie czy modemie?

Włożyłam z tym podklejonym (nalepką) adapterem (kupionym na Allegro) do telefonu LG GT505 i nie zadziałało. Potem mi się przypomniało, ze przecie z telefon ma simlocka na Orange no i się zastanawiam czy opłaca się zdjąć simlocka z tego telefonu czy nie. Fakt, że teraz jest sporo punktów dostepowych Wifi, w domu tez mam oprócz Lanu, ale czasem ta karta sim Aero może się przydać.

--
animka

Data: 2012-04-11 23:27:23
Autor: m4rkiz
"qwerty" <qwerty01@poczta.fm> wrote in message news:jm4d6f$ouu$1inews.gazeta.pl...
[...]

zdaje sobie sprawe, protestuje tylko przeciwko porownywaniu 'tira' z 'rowerem' ;)

Data: 2012-04-14 20:38:41
Autor: Jan
On 12 Kwi, 00:27, "m4rkiz" <m4r...@mail.od.wujka.na.g.com> wrote:
"qwerty" <qwert...@poczta.fm> wrote in message

> [...]
> youtube to męczarnia. Nie mówiąc o zdalnym pulpicie...

zdaje sobie sprawe, protestuje tylko przeciwko porownywaniu 'tira' z 'rowerem'
;)

Zachęciliście mnie chyba do nabycia karty SIM do aero, wprawdzie będę
chyba jakieś PDF-y wypełniał, ale pokonam lenistwo. Ale, ale
wyczytałem, że:

"21.12.2014r. - Data Wygaśnięcia Bezpłatnego Dostępu do Internetu -
dzień w którym upływa 36-miesięczny okres Bezpłatnego Dostępu do
Internetu dla 900MHz."
Więc, co będzie po tej dacie...? Jakieś Aero3...? :) W technologii LTE
z prędkością kosmiczną....?
Pozdrawiam.

Data: 2012-04-15 17:04:41
Autor: qwerty
Użytkownik "Jan"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:27f68ee4-6427-4daf-a7fe-54fc65350787@z38g2000vbu.googlegroups.com...
Zachęciliście mnie chyba do nabycia karty SIM do aero, wprawdzie będę
chyba jakieś PDF-y wypełniał, ale pokonam lenistwo. Ale, ale
wyczytałem, że:

http://jdtech.pl/2012/03/aero2-1000-dni-do-konca-darmowego-internetu.html

"Gwoli ścisłości oczywiście trzeba tutaj przypomnieć, że mowa tutaj o darmowym internecie dostępnym w ramach sieci dostępowej Aero2 w technologii UMTS na częstotliwości 900 MHz. Prędzej czy później zostanie także uruchomiona równolegle taka sama usługa w ramach sieci LTE 2,6 GHz, w ramach której bezpłatny internet będzie świadczony przez kolejne 3 lata od momentu, gdy zasięg tej ciągle w zasadzie nieistniejącej sieci, obejmie 50% ludności Polski. Stać się to musi nie później, niż do końca 2014 roku. Oznacza to, że w optymalnej sytuacji bezpłatnym dostępem do Internetu będziemy cieszyć się nawet do końca 2017 roku."

Data: 2012-04-17 05:57:53
Autor: Jan

> [...]

sytuacji bezpłatnym dostępem do Internetu będziemy cieszyć się nawet do końca

No to super, dzięki za informacje. Jeśli ten szybszy Internet będzie
działał na tych dotychczasowych kartach SIM to będzie milusio i nie
trzeba będzie się trudzić ponownie z wypełnianiem, kserowaniem,
wysyłaniem itd. Ja nie mam drukarki, będę musiał jej poszukać gdzieś w
pobliżu.
Btw. zanim wkleiłeś info, też pomyślałem że LTE mogą dać do używania
wkrótce-niebawem, gdyż wyczytałem na ich stronie:

http://www.aero2.pl/oaero2.html

Pozdrawiam.

Data: 2012-04-17 05:58:37
Autor: Jan

Data: 2012-04-18 06:28:29
Autor: Jan
On 17 Kwi, 14:58, Jan <kwl...@gmail.com> wrote:
> [...]

Btw. zanim wkleiłeś info, też pomyślałem że LTE mogą dać do używania
wkrótce-niebawem, gdyż wyczytałem na ich stronie:

No i dzięki WAM, karta SIM zamówiona. Zapłaciłem, wydrukowałem,
podpisałem, skserowałem, jutro wysyłałam do nich - do Warszawy. Za
jakiś miesiąc ją dostanę więc powinna być - zgodnie z tym co
napisaliście - prędkość 512 kb....
Ps. chodzi mi po głowie zamówić na pozostałych dorosłych domowników
takie karty SIM, ale musiałbym zainwestować w dodatkowe modemy to raz,
a dwa soft od Microsoftu (Win XP SP3) nie obsłuży mi chyba tego....?
Ps2. Za kilka miesięcy/kilka lat standard LTE powinien być powszechnie
obowiązujący więc może wtedy jakość korzystania się poprawi.....?
Pozdrawiam.

Data: 2012-05-02 20:14:18
Autor: m4rkiz
"Jan" <kwlsk5@gmail.com> wrote in message news:bf9be7ee-baef-46b7-8e24-1e662a7d15d6h9g2000yqe.googlegroups.com...
Ps. chodzi mi po głowie zamówić na pozostałych dorosłych domowników
takie karty SIM, ale musiałbym zainwestować w dodatkowe modemy to raz,
a dwa soft od Microsoftu (Win XP SP3) nie obsłuży mi chyba tego....?

dlaczego tak sadzisz?