dziwny telefon z US

Data: 2010-03-17 23:25:13
Autor: Marek
dziwny telefon z US
Kilka dni temu ojciec odebrał dziwny telefon.
Dzwoni Pani, pyta o mnie i mówi, że jest z urzędu skarbowego i potrzeby
jest mój.. numer dowodu osobisteog i pesel. Zapytana, gdzie oddzwonić
mówi,ze ona sama zadzwoni. Po przegl±dnięciu listy rozmów przychodzacych
wnioskuję że pani dzwoniła z telefonu komórkowego (6xxxxxx). Na drugi dzień powtórka. Pani przyci¶nieta nieco prosi, by oddzwonć na
numer xxxx (stacjonarny) i podaje swoje nazwisko.
Dzwonę do urzędu skarbowego- nikt o takim nazwisku tam nie pracuje...
Telefon stacjonarny tez nie nalezy do US.

Zlekceważyłbym  ten telefon, ale...
1. Kto¶ zna mój tel. stacjonarny 2. Kto¶ zna moje imię i nazwisko, choć w ksi±żce tel. jest ojciec.

Zastanawiam się kto to może być. W US mam DG, dostali mój NIP 1 z dowodem i
peselem, wiec te dane maj±. My¶łaęłm że to może kto¶ z UKS /ZUS (kontrola
się szykuje ???) ale oni chyba by te dane mieli....

Co o tym s±dzić ? NIe zamierzam nic podawać telefonicznie, ale zastanawiam
się co ktos kombinuje i co z tym zrobić.

Data: 2010-03-16 23:46:59
Autor: Ranger
dziwny telefon z US
Marek pisze:
[...]

zapytaj dla pewno¶ci w których bankach będzie wzięty kredyt (kredyty) i do jakiego ofe cię zapisz±.
A i pewnie weĽmiesz 3 telefony na abonament :)

Data: 2010-03-17 23:52:51
Autor: Marek
dziwny telefon z US
zapytaj dla pewno¶ci w których bankach będzie wzięty kredyt (kredyty) i do jakiego ofe cię zapisz±.
Do tych czynno¶ci wystarcz± dane j/w i mój "podpis" ??? Bez ksera
stosownych dokumentów ??? A powaznie: zastanawiam się czy to może być rzecywi¶cie która¶ z
"szacownych" instytucji.

A i pewnie weĽmiesz 3 telefony na abonament :)
:) :) :)

PS. Numer pesel (dowolny ;))i numer dowodu to im zawsze moge wygenerować np
7602141593x a x wyliczyć :) Kazdy system weryfikuj±cy formalnie poprawno¶c
numeru to przyjmie :)

Data: 2010-03-17 08:31:53
Autor: Maddy
dziwny telefon z US
W dniu 17-03-2010 23:25, Marek pisze:

Zastanawiam się kto to może być. W US mam DG

Nie masz jej w US. Masz ją tam, gdzie prowadziosz a zarejestrowałeś się w urzędzie miasta/gminy.

Ale że masz DG to wiele wyjaśnia.

, dostali mĂłj NIP 1 z dowodem i
peselem, wiec te dane majÄ….

Ty popatrz lepiej co masz na wpisie do ewidencji.

Hint: kopię wpisu do ewidencji dowolnego przedsiębiorcy może dostać każdy człowiek z ulicy, musi tylko zapłacić jakieś 25 zł i ma Twoje dane. No może poza nr dowodu osobistego.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-03-17 08:57:28
Autor: Wojciech Bancer
dziwny telefon z US
On 2010-03-17, Maddy <maddy@esi.com.pl> wrote:

[...]

Hint: kopię wpisu do ewidencji dowolnego przedsiębiorcy może dostać każdy człowiek z ulicy, musi tylko zapłacić jakie¶ 25 zł i ma Twoje dane. No może poza nr dowodu osobistego.

W niektórych miastach to sobie można w internecie obejrzeć (np. Poznań).

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2010-03-17 10:01:15
Autor: Liwiusz
dziwny telefon z US
On 2010-03-17, Maddy <maddy@esi.com.pl> wrote:

[...]

[...]

   W Warszawie też, ale będzie to tylko imię, nazwisko, adres, PKD. Danych "numerycznych" nie ma.

--
Liwiusz

Data: 2010-03-17 20:34:33
Autor: crazy bejbi
dziwny telefon z US
Wojciech Bancer pisze:

W niektórych miastach to sobie można w internecie obejrzeć (np. Poznań).

W Częstochowie też ...

Wojtek

--
              ****** www.sklepzczesciami.pl ******
amortyzatory, sprzęgło, rozrz±d, sprężyny zawieszenia, żarówki H4, H7

Data: 2010-03-17 09:46:55
Autor: Liwiusz
dziwny telefon z US
Maddy pisze:

Hint: kopię wpisu do ewidencji dowolnego przedsiębiorcy może dostać każdy człowiek z ulicy, musi tylko zapłacić jakieś 25 zł i ma Twoje

17zł.

--
Liwiusz

dziwny telefon z US