dziwny telefon z US

Data: 2010-03-16 23:46:59
Autor: Ranger
dziwny telefon z US
Marek pisze:
Kilka dni temu ojciec odebrał dziwny telefon.
Dzwoni Pani, pyta o mnie i mówi, że jest z urzędu skarbowego i potrzeby
jest mój.. numer dowodu osobisteog i pesel. Zapytana, gdzie oddzwonić
mówi,ze ona sama zadzwoni. Po przeglądnięciu listy rozmów przychodzacych
wnioskuję że pani dzwoniła z telefonu komórkowego (6xxxxxx). Na drugi dzień powtórka. Pani przyciśnieta nieco prosi, by oddzwonć na
numer xxxx (stacjonarny) i podaje swoje nazwisko.
Dzwonę do urzędu skarbowego- nikt o takim nazwisku tam nie pracuje...
Telefon stacjonarny tez nie nalezy do US.

Zlekceważyłbym  ten telefon, ale...
1. Ktoś zna mój tel. stacjonarny 2. Ktoś zna moje imię i nazwisko, choć w książce tel. jest ojciec.

Zastanawiam się kto to może być. W US mam DG, dostali mój NIP 1 z dowodem i
peselem, wiec te dane mają. Myśłaęłm że to może ktoś z UKS /ZUS (kontrola
się szykuje ???) ale oni chyba by te dane mieli....

Co o tym sądzić ? NIe zamierzam nic podawać telefonicznie, ale zastanawiam
się co ktos kombinuje i co z tym zrobić.

zapytaj dla pewności w których bankach będzie wzięty kredyt (kredyty) i do jakiego ofe cię zapiszą.
A i pewnie weźmiesz 3 telefony na abonament :)

Data: 2010-03-17 23:52:51
Autor: Marek
dziwny telefon z US
zapytaj dla pewności w których bankach będzie wzięty kredyt (kredyty) i do jakiego ofe cię zapiszą.
Do tych czynności wystarczą dane j/w i mój "podpis" ??? Bez ksera
stosownych dokumentów ??? A powaznie: zastanawiam się czy to może być rzecywiście któraś z
"szacownych" instytucji.

A i pewnie weźmiesz 3 telefony na abonament :)
:) :) :)

PS. Numer pesel (dowolny ;))i numer dowodu to im zawsze moge wygenerować np
7602141593x a x wyliczyć :) Kazdy system weryfikujący formalnie poprawnośc
numeru to przyjmie :)

dziwny telefon z US