dziwny wyniki 3DMarka

Data: 2009-10-15 08:43:51
Autor: PC
dziwny wyniki 3DMarka
Robilem testy 3DMarkiem 06, wersja Basic i przy testach CPU pokazuje mi ok. 1 FPS. W zestawie mam E8600 na Asusie plus 9800GT. Czy taki wynik to normalka, czy ja mam cos tutaj skaszanione?

Zawsze tak wychodzi czy wyszło raz?

PC

Data: 2009-10-15 09:01:38
Autor: interia
dziwny wyniki 3DMarka

Użytkownik "PC" <p_c_h@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hb6gar$bgm$1news.task.gda.pl...
[...]

Zrobilem 3 testy, za kazdym razem wynik ten sam...
DawidP __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4508 (20091014) __________

dziwny wyniki 3DMarka