dzwon TIRa i Meganki na DK6

Data: 2010-07-08 14:07:50
Autor: Rafał
dzwon TIRa i Meganki na DK6
On 08.07.2010 13:36, Gabriel 'wilk' wrote:
http://www.tvn24.pl/0,1664114,0,1,tir-zabil-dziecko-i-ojca,wiadomosc.html
"Tragiczny wypadek na drodze krajowej nr 6 w Pogorzelicach (woj.
Pomorskie). W skutek uderzenia TIR-a w samochód osobowy, zginął kierowca
renault megane i dziecko...
...Pasażerka samochodu została odwieziona helikopterem ratunkowym do
Gdańska z licznymi złamaniami kończyn...
...Okoliczności zdarzenia wyjaśnia policja i prokurator. Wiadomo jednak,
że kierowca samochodu ciężarowego iveco był trzeźwy. Jak wyjaśniał,
wyjechał na przeciwległy pas ruchu, bo się zagapił. - Nie zdążył już nic
zrobić i doszło wówczas do czołowego zderzenia z osobowym renault... "

Wszystko fajnie ale skoro kierowca TIRa zjechal na pas w przeciwnym
kierunku to czemu meganka stoi na niewlasciwym dla siebie pasie(stoi na
lewym i to za podwojna linia ciagla) a TIR na wlasciwym czyli swoim
pasie - tak to wynika ze zdjecia? Jedyne co mi przychodzi do glowy to
albo blad pismaka w art. i to kierowca megi spowodowal dzwon albo chcial
ominac/objechac TIRa i zmienil pas tylko jakim cudem TIR jest na swoim
pasie i to caly zestaw? Moze ktos majakis pomysl zakladajac, ze zdjecie
jest poprawnie zamieszczone a nie odwrotnie(odbicie)?
pozdrawiam

Szok, sam mam małe dzieci, a niebawem wybieram się na wakacje, z roku na rok coraz bardziej boje się jeździć samochodem, szczególnie z całą rodziną. Co z tego że jadę ostrożnie i przepisowo, jak ktoś może we mnie trafić...
Chyba najgorsza wizja, jak część rodziny zginie. Próbuje sobie uzmysłowić co może czuć matka jak się już dowie co się stało...

Co do wypadku i układu pojazdów, może ta meganka się odbiła i wypadła na drugi pas, TIR może być już sprzątnięty na bok.

Data: 2010-07-08 12:34:13
Autor: Massai
dzwon TIRa i Meganki na DK6
Rafał wrote:

> [...]

Co do wypadku i układu pojazdów, może ta meganka się odbiła i wypadła
na drugi pas, TIR może być już sprzątnięty na bok.

Tydzień temu prawie widziałem wypadek...
Firmowa panda wyprzedziła mnie na trzeciego, jadąc wyraźnie powyżej 100
na ograniczeniu do 50. No, wyprzedzała wszystkich za koleją. Za nią
zresztą ciągnęła też jakaś S-ka z ciemnymi szybami...

Wyprzedziła jeszcze kilka samochodów, za jakieś 300 metrów był zakręt i
zobaczyłem ją jeszcze jak ciągnie lewym pasem na tym zakręcie.

Jak wjeżdżałem w zakręt zobaczyłem toczącą się alfę na włoskich
numerach, z urwanym lusterkiem, gość zjeżdżał na pobocze za zakrętem.

I 100 metrów dalej pandę na krawędzi rowu po lewej stronie, leżacą na
prawym boku, i zryte pobocze na odcinku ze 30-40 metrów.

Zatrzymaliśmy się, pierwsi przy niej byli Cyganie z tej S-klasy, jeden
o kulach...

Młody gośc z tira opowiadał jak było:
kobitka ciągnęła tym lewym pasem na zakręcie wyprzedzając tira, jak się
pojawiła ta alfa z naprzeciwka. Gość z alfy nie zdązył uciec na
pobocze, panda zaczepiła lusterkami, kierowniczka pandy się chyba
przestraszyła, skręciła w prawo i odbiła się od tylnych kół ciągnika -
miała dużo szczęścia, bo jakby wpadła między ciągnik a tylne koła
naczepy to byłoby nieciekawie.

W kazdym razie rzuciło ja na lewe pobocze, trawę i rów, a za rowem taki
wał był, odbiła się od niego, w efekcie stanęła na tym prawym boku,
"brzuchem" w kierunku rowu. Przód cały zmielony, ale babka w porządku,
dostała trochę poduchą, odpięła pasy i spadła na siedzienie pasażera.
 Nie szło jej za bardzo wyciągnąć, bo babka była trochę w szoku, szyba
przednia cała, a nie mozna było postawić samochodu na koła, bo by się
wywrócił na drugi bok do rowu...
Policja stała chyba kawałek dalej, bo przyjechali w minutę, stwierdzili
że nie ma co jej wyciągać, wezwali karetkę i strażaków, ja gadałem z
babką, w sumie ze 20 minut zeszło zanim ją wydłubali.

Aż dziw że ta panda to taki bezpieczny samochodzik. W sumie jak ja
wyciągnęli, to potłuczona i podrapana - ale nic więcej. Szczęście w
nieszczęściu miała. A jechała naprawdę szybko.

Gość z alfy też pewnie niezbyt zadowolony. --
Pozdro
Massai

Data: 2010-07-08 14:39:25
Autor: Artur Miller
dzwon TIRa i Meganki na DK6

Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał w wiadomości news:i14gk5$pn3$1news.onet.pl...
[...]

Aż dziw że ta panda to taki bezpieczny samochodzik. W sumie jak ja
wyciągnęli, to potłuczona i podrapana - ale nic więcej. Szczęście w
nieszczęściu miała. A jechała naprawdę szybko.

a trzeba było ją do lasu i jeszcze wpdol spuścic zeby nie zapomniała za szybko tej lekcji ...

@

Data: 2010-07-08 15:21:14
Autor: krzysiek82
dzwon TIRa i Meganki na DK6
Artur Miller pisze:
a trzeba było ją do lasu i jeszcze wpdol spuścic zeby nie zapomniała za szybko tej lekcji ...

właśnie takich skurw... jak ta pizd....a z pandy nie lubie, powinna na miejscu wpierd...l dostać.

--
krzysiek82

Data: 2010-07-08 18:31:16
Autor: Tomasz Pyra
dzwon TIRa i Meganki na DK6
Artur Miller pisze:
[...]

W sumie ciekawe co ona sądzi o wypadku i całej takiej sytuacji.
Bo znam trochę ludzi którzy uczestniczyli, czy nawet spowodowali dzwony (w przypadku jednej stłuczki to znam nawet obu uczestników, którzy się na wzajem nie znali) i jedna rzecz jest dla wszystkich wspólna - to nie była ich wina.

Data: 2010-07-09 09:00:22
Autor: Massai
dzwon TIRa i Meganki na DK6
Tomasz Pyra wrote:

Artur Miller pisze:
> [...]

dzwony (w przypadku jednej stłuczki to znam nawet obu uczestników,
którzy się na wzajem nie znali) i jedna rzecz jest dla wszystkich

Pierwsze słowa to były "jak by mi ustąpił to bym sie zmieściła". Potem
zaczęła trochę histeryzować, że ją zwolnią.

Zgrabna, ładna, tleniona blondzia, w eleganckim kostiumie, i kilogramem
tapety...

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-07-09 11:35:51
Autor: Artur Miller
dzwon TIRa i Meganki na DK6

Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał w wiadomości news:i16of6$dlq$1news.onet.pl...

[...]

a łeb pusty jak werbel ...

@

Data: 2010-07-08 14:46:31
Autor: J_K_K
dzwon TIRa i Meganki na DK6
Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał w wiadomości news:i14gk5$pn3$1news.onet.pl...
wyciągnęli, to potłuczona i podrapana - ale nic więcej. Szczęście w
nieszczęściu miała. A jechała naprawdę szybko.

Coś ostatnio pisali o coraz większej liczbie agresywnie
jeżdżących młodych kobiet.

A niezależnie od płci i przepisów - podwójna i niewidoczny zakręt
to dla wszystkich powinien być dogmat.

Pzdr

JKK

Data: 2010-07-13 01:27:17
Autor: Adam Płaszczyca
dzwon TIRa i Meganki na DK6
Dnia Thu, 8 Jul 2010 14:46:31 +0200, J_K_K napisał(a):

A niezależnie od płci i przepisów - podwójna i niewidoczny zakręt
to dla wszystkich powinien być dogmat.

Wiara w oznakowanie pozuiome w PL może doprowadzic do wypadków. Wole jechać
na widoczność. --
     ___________ (R)

Data: 2010-07-08 18:20:44
Autor: to
dzwon TIRa i Meganki na DK6
Rafał wrote:

Szok, sam mam małe dzieci, a niebawem wybieram się na wakacje, z roku na
rok coraz bardziej boje się jeździć samochodem, szczególnie z całą
rodziną.

To nie jeĹşdzij.

[...]

Może psychoanalityk by coś poradził na takie lęki?

Data: 2010-07-08 22:43:04
Autor: Papkin
dzwon TIRa i Meganki na DK6
to wrote:
Rafał wrote:

Szok, sam mam małe dzieci, a niebawem wybieram się na wakacje, z
roku na rok coraz bardziej boje się jeździć samochodem, szczególnie
z całą rodziną.

To nie jeĹşdzij.

Jak juz ma dzieci to aniolek i by im niebo na ziemi najlepiej zrobil. Pytanie czemu tym dzieciom zafundowal smiertelna chorobe przenoszona droga plciowa? Mam nadzieje ze zonie juz kupiles jakiegos SUV by dzieci mialy wieksze szanse jak wjedzie w auto jakis nacpany nastolatek w bok. W koncu masz dzieci to trzeba je chronic aby na starosc sie jeszcze przydaly ;-)

Data: 2010-07-08 23:10:05
Autor: DoQ
dzwon TIRa i Meganki na DK6
Papkin pisze:

[...]

On nie moze mieć dzieci.

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-07-09 04:33:02
Autor: mw
dzwon TIRa i Meganki na DK6
On 8 Lip, 22:43, "Papkin" <s...@spamerssux.net> wrote:
[...]
[...]
Znając popisy epistolarne "to" to on nigdy w lewo nie skręca więc nic
mu nie wjedzie w bok.

Data: 2010-07-09 18:40:18
Autor: to
dzwon TIRa i Meganki na DK6
mw wrote:

Znając popisy epistolarne "to" to on nigdy w lewo nie skręca więc nic mu
nie wjedzie w bok.

SAM JESTEŚ EPISTOLARNY.

Data: 2010-07-12 08:38:20
Autor: mw
dzwon TIRa i Meganki na DK6
On 9 Lip, 20:40, to <t...@abc.xyz> wrote:
mw wrote:
> Znając popisy epistolarne "to" to on nigdy w lewo nie skręca więc nic mu
> nie wjedzie w bok.

SAM JESTEŚ EPISTOLARNY.
Nie podskakuj bo to mi fiordy z ręki jadły

dzwon TIRa i Meganki na DK6