[press] dzwon motocykla z autem :-(

Data: 2010-05-26 13:51:09
Autor: Cavallino
[press] dzwon motocykla z autem :-(
Użytkownik "Gabriel'Varius'" <gglab@USUN.TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:htivoj$n67$1news.onet.pl...
"Przy wjeździe na stację LPG w Prudniku doszło to mrożącego krew w żyłach wypadku. Samochód nie przepuścił motocyklisty, który miał pierwszeństwo - w efekcie ten uderzył w bok pojazdu i wyleciał jak z katapulty."
Nic sie na szczescie nikomu nie stalo

Kapelusze zaraz Ci napiszą, że winny motocyklista, bo na pewno jechał zbyt szybko.

Data: 2010-05-29 19:58:14
Autor: RoMan Mandziejewicz
[press] dzwon motocykla z autem :-(
Hello Cavallino,

[...]

Mnie o kapelusznictwo podejrzewać raczej nie można a twierdzę, że
motocyklista jechał zdecydowanie za szybko. Co i tak winy blaszanki
nie umniejsza.

--
Best regards,

Data: 2010-05-30 10:25:10
Autor: KJ Siła Słów
RoMan Mandziejewicz pisze:

Mnie o kapelusznictwo podejrzewać raczej nie można

Moezsz sie oceniac na malo/sredni/bardzo niekapelusz, za perspektywy motocykla i tak prawie stoisz w miejscu.

a twierdzę,

Na podstawie czego ?
A. niczego, wiem bo wiem
B. bo se popatrzylem na film 3 razy i wyszlo mi ze bylo szybko,
C. watek gasnie a ja w nim jeszcze nie zabralem glosu

I tak w ogole to jaki cel ma to stwierdzanie ?
A. bo masz klawiature i internet wiec masz prawo zabrac glos na dowolny temat ?
B bo kazdy watek o wypadku na tej liscie to taki quiz w ktorym kto chce to zglasza swoj "raport" co, jak, dlaczego ?
C. A w przyadku wypadkow z motocyklami koniecznie trzeba podac: ILE ZAPIERDALAL.

Ten ktory wymysli najglupszy ma +10 lansu na pl.misc.samochody

KJ

Data: 2010-05-30 08:33:35
Autor: Robert Rędziak
[press] dzwon motocykla z autem :-(
On Sun, 30 May 2010 10:25:10 +0200, KJ Siła Słów <KJ@noway.com>
wrote:

 D. Bo licencję na zapierdalanie ma RoMan w Lanosie :>

Ten ktory wymysli najglupszy ma +10 lansu na pl.misc.samochody

 Załapałem się chociaż na jeden?

 r.
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2010-05-30 11:22:13
Autor: RoMan Mandziejewicz
[press] dzwon motocykla z autem :-(
Hello Robert,

Sunday, May 30, 2010, 10:33:35 AM, you wrote:

 D. Bo licencję na zapierdalanie ma RoMan w Lanosie :>

I nigdy się tego nie wypieram. W odróżnieniu od motorcycków, którzy
zawsze w razie wypadku twierdzą, że jeżdżą z przepisową prędkością.

[...]

--
Best regards,

Data: 2010-05-30 10:01:40
Autor: Robert Rędziak
[press] dzwon motocykla z autem :-(
On Sun, 30 May 2010 11:22:13 +0200, RoMan Mandziejewicz
<roman@pik-net.pl> wrote:

[...]

 A tego, że niedobre TIR-y Ci zajeżdżały drogę?

Data: 2010-05-30 12:09:43
Autor: RoMan Mandziejewicz

Sunday, May 30, 2010, 12:01:40 PM, you wrote:

[...]

Skoro zajeżdżały, to dlaczego miałem pisać coś innego?

--
Best regards,

Data: 2010-05-30 10:54:31
Autor: Robert Rędziak
[press] dzwon motocykla z autem :-(
On Sun, 30 May 2010 12:09:43 +0200, RoMan Mandziejewicz
<roman@pik-net.pl> wrote:

 A tego, że niedobre TIR-y Ci zajeżdżały drogę?

Skoro zajeżdżały, to dlaczego miałem pisać coś innego?

 A gdybyś tak jeździł w zgodzie z przepisami, to zajeżdżając też
 by Cię wysyłały w zielone?

Data: 2010-05-30 13:01:19
Autor: Cavallino
<roman@pik-net.pl> wrote:

 A tego, że niedobre TIR-y Ci zajeżdżały drogę?

Skoro zajeżdżały, to dlaczego miałem pisać coś innego?

A gdybyś tak jeździł w zgodzie z przepisami, to zajeżdżając też
by Cię wysyłały w zielone?

A jakie to ma znaczenie?

Data: 2010-05-30 11:23:31
Autor: Robert Rędziak
[press] dzwon motocykla z autem :-(
On Sun, 30 May 2010 13:01:19 +0200, Cavallino
<cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote:

A jakie to ma znaczenie?

 Takie, że jak się zapierdala z pierwszą-podświetlną i narzeka,
 że TIR-y wymuszają i spychają w zielone, to się nie wytyka
 prędkości komuś, komu też ktoś wymusił.

 Inaczej to zajeżdża kalizmem.

Data: 2010-05-30 18:37:33
Autor: Cavallino
Użytkownik "Robert Rędziak" <rekin@gm.wkurw.org> napisał w wiadomości news:slrni04ilj.ma.rekindrapak.wkurw.org...
[...]

Nie sposób się nie zgodzić, jeśli w tym kontekście pisałeś to pełna zgoda.

Data: 2010-05-30 13:07:29
Autor: RoMan Mandziejewicz

Sunday, May 30, 2010, 12:54:31 PM, you wrote:

 A tego, że niedobre TIR-y Ci zajeżdżały drogę?
Skoro zajeżdżały, to dlaczego miałem pisać coś innego?
 A gdybyś tak jeździł w zgodzie z przepisami, to zajeżdżając też
 by Cię wysyłały w zielone?

A to tylko mnie przepisy obowiązują? TIRmani nie mają żadnych
przepisów do przestrzegania? Ograniczenie prędkości nie jest jedynym
zapisem prawa o ruchu drogowym.

Co do wysyłania w zielone - jeszcze sobie na autostradzie krzywdy
zrobić nie dałem. Opony poniszczyłem i siwych włosów mi przybyło. Ale
są tacy, którzy mieli mniej szczęścia.

--
Best regards,

Data: 2010-05-30 11:19:36
Autor: Robert Rędziak
[press] dzwon motocykla z autem :-(
On Sun, 30 May 2010 13:07:29 +0200, RoMan Mandziejewicz
<roman@pik-net.pl> wrote:

A to tylko mnie przepisy obowiązują? TIRmani nie mają żadnych
przepisów do przestrzegania? Ograniczenie prędkości nie jest jedynym
zapisem prawa o ruchu drogowym.

 Ale tu była taka sprawa. To po co wstrząsasz powietrze, że
 moturzysta na pewno 50 nie jechał? Tak dla wyrażenia swej
 niechęci/pogardy (niepotrzebne skreślić) dla dwukółkowców?

Data: 2010-05-30 13:54:46
Autor: RoMan Mandziejewicz

Sunday, May 30, 2010, 1:19:36 PM, you wrote:

[...]

Stwierdzam niezbity fakt, że motocyklista nie jeszał przepisowo.
Podobnie jak stwierdzam niezbity fakt, że winny kolizji jest kierowca
blaszanki.

--
Best regards,

Data: 2010-05-30 16:31:59
Autor: KJ Siła Słów
[press] dzwon motocykla z autem :-(
RoMan Mandziejewicz pisze:

Stwierdzam niezbity fakt

Jedyny powod dla ktorego czasem zagladam tutaj to Ci pms-owi wszystkowiedzacy kierowcy.

Moglbym ich jeść łyżkami.
Do opon.

KJ

Data: 2010-05-30 16:56:27
Autor: J.F.
On Sun, 30 May 2010 10:54:31 +0000 (UTC),  Robert Rędziak wrote:
[...]

No powiedzmy - zmuszaly do ostrego hamowania.

Jesli chodzi o moje doswiadczenia to rzadko sie to zdarza, ale jednak
potrafi tirman droge zajechac. Barierka na A4 tez ciekawie pogieta -
na oko to czasem zajezdzaja droge i czemus ciezszemu ..

J.

Data: 2010-05-30 12:24:40
Autor: KJ Siła Słów
Robert Rędziak pisze:

 Załapałem się chociaż na jeden?

Nie wiem,
myslalem ze jest tu jakas tajna komisja co to podlicza
:-)

KJ

Data: 2010-05-30 11:20:30
Autor: RoMan Mandziejewicz
[press] dzwon motocykla z autem :-(
Hello KJ,

Sunday, May 30, 2010, 10:25:10 AM, you wrote:

Mnie o kapelusznictwo podejrzewać raczej nie można
Moezsz sie oceniac na malo/sredni/bardzo niekapelusz, za perspektywy
motocykla i tak prawie stoisz w miejscu.

ROTFL!

a twierdzę,
Na podstawie czego ?

Mam oczy i umiem liczyć.

[...]

Ten ktory wymysli najglupszy ma +10 lansu na pl.misc.samochody

No właśnie się strasznie wylansowałeś...

--
Best regards,

Data: 2010-05-30 11:02:14
Autor: Cavallino
Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisał w wiadomości news:
[...]

A generalnie chodziło o to ostatnie tylko.
To że jechał szybciej niż limit, to przyjąłem za pewnik, ale nie o to chodzilo.

Data: 2010-05-30 11:36:37
Autor: RoMan Mandziejewicz

Sunday, May 30, 2010, 11:02:14 AM, you wrote:

[...]

Ale dlaczego?

To że jechał szybciej niż limit, to przyjąłem za pewnik, ale nie o to chodzilo.

Ależ to jest jakaś okoliczność łagodząca. Sądząc po tempie manewru
blaszanki, doświadczony kierowca to nie był. Źle ocenił prędkość -
sądził, że ma mnóstwo czasu i się pomylił. Klasyczny błąd kapelusza.

Poza tym nie mogę zrozumieć, dlaczego motocyklista nie próbował go
ominąć - równie doświadczony? Ale tu mi się trudno wypowiadać, bo
ostatnio motorem jechałem z ćwerć wieku temu i doświadczenie mam
raczej marne :(

--
Best regards,

[press] dzwon motocykla z autem :-(