dzwonek: stukanie, chrobotanie...

Data: 2013-01-18 19:54:09
Autor: ToMasz
dzwonek: stukanie, chrobotanie...
witam
dzisiaj usłyszałem dzwonek telefonu, zupełnie nie przypominający żadnego dźwięku dzwonka. Albo szybkie stukanie, albo chrobot jakiś, coś jak dziecko wzięło patyk w dłoń, przyłożyło do starodawnego płotu i biegło uderzając patykiem o sztachety. Tyle że dzwięk w telefonie był donośny, głęboki i niższy niż stukot patyków. Dobiegał z damskiej torebki więc na 99% nie został stworzony, wydłubany z czegoś, z jakiegoś utworu, sampla. Sądze ze to oryginał, być moze popularny, wiec pytam tutaj. Pomożecie znaleźć?
ToMasz
ps
to nie był dzięcioł a ni nocna sowa z czasów pierwszych sony eriksonów

Data: 2013-01-18 19:56:11
Autor: Pawel G.
dzwonek: stukanie, chrobotanie...
Witam,

W odpowiedzi na maila od ToMasz
z dnia: 2013-01-18 19:54:
[...]
Wziąć patyk, pobiec koło płotu i nagrać? Albo zepsuty głośnik miała. ;]

Paweł

Data: 2013-01-18 20:05:44
Autor: ToMasz
W dniu 18.01.2013 19:56, Pawel G. pisze:
[...]

gdzie ja taki płot znajdę jak mój dziadek miał 40 lat temu? Patyk to chyba w praktikerze kupie.....
:)

ToMasz

Data: 2013-01-18 20:31:59
Autor: Tomek
W dniu 2013-01-18 19:54, ToMasz pisze:
[...]

To był jeden długi dzwonek, czy krótki, powtarzany co 2-3 sekundy? Dało się wyczuć?

Data: 2013-01-18 21:01:18
Autor: ToMasz
W dniu 18.01.2013 20:31, Tomek pisze:
[...]

był przerywany spróbuje to wyjaśnić.

normalnie jest tak
dyn-dryn_________dryn-dryn_______d...

albo
drrrrryyyyyynnnn_______drrrrryyyyyynnnn_______

a utej kobiety byo tak:

Ja po pierwszym dzwonku słyszę że dzwoniło, ale zanim podniosę dupę i pójdę po telefon, już wszyscy słyszą gdzie, po co, do kogo.... Z drugiej strony cichego dzwonka nie usłyszę. przez długi czas miałem taki dzwonek w którym kobieta namiętnym głosem śpiewała dzyń Dzyń DZYŃ.... ale na tyle się przyzwyczaiłem ze przestałem nań reagować.

ToMasz

dzwonek: stukanie, chrobotanie...