dzwoni getin i obiecuje gruszki na wierzbie

Data: 2012-11-08 05:50:31
Autor: az.anonim
dzwoni getin i obiecuje gruszki na wierzbie
Dzwonią konsultanci GOL i umawiają na spotkanie w OpenFinance.

Oferta wyjsciowa: 7% na lokacie (hybryda lokaty i polisy, omawiana juz na tej grupie) na dowolny okres.

Co ciekawe: aby zachęcić konsultant "zdradził" że klientom udaje się wynegocjować 1 lub 2 punkty procentowe ponad standardową ofertę. Czyli nawet 9%! Oczywiście można to włożyć między bajki, ale jeśli ktoś był na takim spotkaniu fajnie jakby podzielił się wynikami negocjacji.

Ja będę we srodę i postaram się opisać efekt rozmów.

Data: 2012-11-08 06:12:49
Autor: adam.korbiela
dzwoni getin i obiecuje gruszki na wierzbie
Skonczylem wlasnie rozmowe z konsultantem i jestem umowiony na jutro, przez tel. powiedzial ze lokata (slowem nic o hybrydach), krotkoterminowe i dlugo (ponad 12 miesiecy).

Adam

Data: 2012-11-08 09:13:18
Autor: witek
adam.korbiela@gmail.com wrote:
Skonczylem wlasnie rozmowe z konsultantem i jestem umowiony na jutro, przez tel. powiedzial ze lokata (slowem nic o hybrydach), krotkoterminowe i dlugo (ponad 12 miesiecy).

Adam

napisz jak bardzo sie zawiodłes.

Data: 2012-11-08 17:39:11
Autor: Zbynek Ltd.
witek napisał(a) :
[...]

Hue, hue, hue.

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2012-11-08 23:15:49
Autor: RobertS
[...]

6,1% na 3 m-ce do 6,5% na 12 m-cy
poliso-lokata na 5,67% netto na 12 m-cy

jak chcesz coś więcej to musisz się zdecydować na produkty dodatkowe...

ps
gdzie się wybierasz na spotkanie? OF/HB czy cus innego?

RobertS

Data: 2012-11-08 23:44:00
Autor: adam.korbiela
[...]

Dzieki za szczegoly.
Mialem wybierac sie do OF, ale odwoluje spotkanie, szkoda czasu.

Adam

Data: 2012-11-16 00:58:42
Autor: az.anonim
dzwoni getin i obiecuje gruszki na wierzbie
To jeszcze opiszę jak wyglądało to u mnie. Przestawiona oferta: 7% na rok, niepełne 6.2% na pół roku przy braku zobowiązań dlugoterminowych w postaci długoterminowego planu oszczędzania. Czyli tak jak się spodziewałem, konsultantka telefoniczna świadomie wprowadziła w błąd. Satysfakcję miałem tylko taką, że nie dalem się na nic namówić a wręcz przeciwnie: zostawiłem konsultanta z rezygnacją prowadzenia rachunku w OpenOnline w ręku. Bo w sumie taki był mój główny cel wizyty :)

Data: 2012-11-16 22:59:42
Autor: RobertS
[...]

to spotkałeś się z konsultantem czy z doradcą?
komu dałeś ww. rezygnację?

RobertS

Data: 2012-11-16 23:30:08
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-11-16 22:59, RobertS pisze:

[...]

Uzupełniając zapytam: czyj podpis, jaką pieczątkę masz (przedpiśco Roberta S) na potwierdzeniu tej rezygnacji?

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-11-17 22:02:20
Autor: RobertS
[...]

no właśnie tego nie wiemy, czyżby konsultantka (przez tel.) przyjęła rezygnącję z konta?

RobertS

Data: 2012-11-17 15:46:29
Autor: az.anonim
W dniu sobota, 17 listopada 2012 22:02:20 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:

> Uzupełniając zapytam: czyj podpis, jaką pieczątkę masz (przedpiśco

> Roberta S) na potwierdzeniu tej rezygnacji?

no właśnie tego nie wiemy, czyżby konsultantka (przez tel.) przyjęła rezygnącję z konta?

Oj tam, oj tam. Chodziło oczywiście o doradcę...

A po jaką cholerę mi podpis/pieczątka? Ciężar gatunkowy wniosku nie wymagał tego, przynajmniej moim zdaniem. Jak nie zamkną, to za miesiąc znów ich nawiedzę, blisko mam.

Data: 2012-11-08 14:59:04
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-11-08 14:50, az.anonim pisze:
Dzwonią konsultanci GOL i umawiają na spotkanie w OpenFinance.

[...]

Ja będę we srodę i postaram się opisać efekt rozmów.

Cuszszsz... oni uważają "dymać, to my, ale nie nas", a my uważamy dokładnie tak samo. (Albo odwrotnie?)

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-11-08 15:34:23
Autor: pawlin
[...]

podobnie bylo z IB umawiali na spotakanie w sprawie lokaty idealnej plus a wciskali systematycznie oszczedzanie :D

Data: 2012-11-08 16:48:52
Autor: Herdak
Użytkownik "pawlin"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:509BC2EF.8050607@fromru.com...

[...]

Ja byłem ponad miesiąc temu. Poszedłem z ciekawości, bo nie nastawiałem się na jakiś większy sukces. Rozmowa trwała ponad godzinę. Obiecano mi o%owanie lokaty nawet na 7,75% na 6M, o ile zacznę systematycznie oszczędzać wpłacając regularnie, bądź nie pewną sumę (określoną kwotę rocznie), na co się nie zgodziłem. Nie miałem pełnego zaufania do OpenFinance jako do instytucji działającej na rzecz GetinBanku. W internecie jest dużo negatywnych opinii o OF, że lokaty nieodnawialne nie wracają od razu po ich zakończeniu, że trzeba interweniować, że konsultanci nachodzą klientów, wciskają pakiety, których klient nie potrzebuje itp. Ja z grzeczności wy3małem do końca rozmowy, po czym w mailu wyraziłem się sceptycznie nt. ewentualnej współpracy z OF. Mimo to poszedłem na drugie spotkanie po miesiącu i gdy o3małem ofertę 6,2% na 6M, czyli taką samą jaką oferował do niedawna Getin, definitywnie zrezygnowałem ze współpracy. Uważajcie więc podczas rozmów z OF, bądżcie nieufni i sceptyczni. Policzcie sobie w domu na kalkulatorze, czy skórka warta jest wyprawki.

Data: 2012-11-08 16:49:03
Autor: xbartx
Dnia Thu, 08 Nov 2012 15:34:23 +0100, pawlin napisał(a):

podobnie bylo z IB umawiali na spotakanie w sprawie lokaty idealnej plus
a wciskali systematycznie oszczedzanie :D

I dokładnie nic ponad to bym nie oczekiwał.

--
xbartx

dzwoni getin i obiecuje gruszki na wierzbie