dzwoni getin i obiecuje gruszki na wierzbie

Data: 2012-11-08 06:12:49
Autor: adam.korbiela
dzwoni getin i obiecuje gruszki na wierzbie
Skonczylem wlasnie rozmowe z konsultantem i jestem umowiony na jutro, przez tel. powiedzial ze lokata (slowem nic o hybrydach), krotkoterminowe i dlugo (ponad 12 miesiecy).

Adam

Data: 2012-11-08 09:13:18
Autor: witek
adam.korbiela@gmail.com wrote:
Skonczylem wlasnie rozmowe z konsultantem i jestem umowiony na jutro, przez tel. powiedzial ze lokata (slowem nic o hybrydach), krotkoterminowe i dlugo (ponad 12 miesiecy).

Adam

napisz jak bardzo sie zawiodłes.

Data: 2012-11-08 17:39:11
Autor: Zbynek Ltd.
witek napisał(a) :
[...]

Hue, hue, hue.

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2012-11-08 23:15:49
Autor: RobertS
[...]

6,1% na 3 m-ce do 6,5% na 12 m-cy
poliso-lokata na 5,67% netto na 12 m-cy

jak chcesz coś więcej to musisz się zdecydować na produkty dodatkowe...

ps
gdzie się wybierasz na spotkanie? OF/HB czy cus innego?

RobertS

Data: 2012-11-08 23:44:00
Autor: adam.korbiela
[...]

Dzieki za szczegoly.
Mialem wybierac sie do OF, ale odwoluje spotkanie, szkoda czasu.

Adam

Data: 2012-11-16 00:58:42
Autor: az.anonim
dzwoni getin i obiecuje gruszki na wierzbie
To jeszcze opiszę jak wyglądało to u mnie. Przestawiona oferta: 7% na rok, niepełne 6.2% na pół roku przy braku zobowiązań dlugoterminowych w postaci długoterminowego planu oszczędzania. Czyli tak jak się spodziewałem, konsultantka telefoniczna świadomie wprowadziła w błąd. Satysfakcję miałem tylko taką, że nie dalem się na nic namówić a wręcz przeciwnie: zostawiłem konsultanta z rezygnacją prowadzenia rachunku w OpenOnline w ręku. Bo w sumie taki był mój główny cel wizyty :)

Data: 2012-11-16 22:59:42
Autor: RobertS
[...]

to spotkałeś się z konsultantem czy z doradcą?
komu dałeś ww. rezygnację?

RobertS

Data: 2012-11-16 23:30:08
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-11-16 22:59, RobertS pisze:

[...]

Uzupełniając zapytam: czyj podpis, jaką pieczątkę masz (przedpiśco Roberta S) na potwierdzeniu tej rezygnacji?

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-11-17 22:02:20
Autor: RobertS
[...]

no właśnie tego nie wiemy, czyżby konsultantka (przez tel.) przyjęła rezygnącję z konta?

RobertS

Data: 2012-11-17 15:46:29
Autor: az.anonim
W dniu sobota, 17 listopada 2012 22:02:20 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:

> Uzupełniając zapytam: czyj podpis, jaką pieczątkę masz (przedpiśco

> Roberta S) na potwierdzeniu tej rezygnacji?

no właśnie tego nie wiemy, czyżby konsultantka (przez tel.) przyjęła rezygnącję z konta?

Oj tam, oj tam. Chodziło oczywiście o doradcę...

A po jaką cholerę mi podpis/pieczątka? Ciężar gatunkowy wniosku nie wymagał tego, przynajmniej moim zdaniem. Jak nie zamkną, to za miesiąc znów ich nawiedzę, blisko mam.

dzwoni getin i obiecuje gruszki na wierzbie