dzwoni windykacja Getin Noble Bank

Data: 2012-10-10 13:23:12
Autor: lery.IT
dzwoni windykacja Getin Noble Bank
Mam sobie konto oraz KK w OpenFinance Online - Getin Noble Bank. Od kilku miesięcy przestałem regularnie korzystać z tych produktów finansowych.

Od kilku dni dostaję smsy że mam zadłużenie, chociaż o niczym nie wiem, za pierwszym razem myślę: oddzwonię. Tam konsultant z windykacji mówi, że widnieje zadłużenie w kwocie 30zł, że uzgodniony termin spłaty już dawno minął itp. Koleś na moje pytania nie potrafił odpowiedzieć z czego wynika to zadłużenie, kiedy powstało, z jakiego tytułu, czy było wysyłane upomnienie itp. Nic nie mógł mi powiedzieć. Kurde ja nawet nie wiem na jakie konto miałbym zapłacić:)

Przejrzałem wyciągi kk i konta z pół roku wstecz - wszystko rozliczone, saldo na zero, a nawet mam teraz nadpłatę na kk.

a smsy przychodzą takie:
"Windykacja GETIN Noble Bank: Przypominamy o wyznaczonym dzisiejszym terminie spłaty zadłużenia"

"GETIN Noble Bank: Nie odnotowaliśmy wpłaty z 08.10.2012. Prosimy o pilne uregulowanie zadłużenia. W przeciwnym wypadku zostanie podjęta decyzja."

"Monitoring GETIN Noble Bank: Status na Państwa umowie - preterminowany. Prosimy o uregulowanie zadłużenia w dniu dzisiejszym. Tel. 32 604 3136"
 doradźcie co robić, olać ich? dzwonić i wyjaśniać? ps1. jedyne czego się obawiam to BIK, bo podobno trudno się wykreślić.
ps2. aż mnie korci zgłosić to gdzieś za próbę wyłudzenia.

Data: 2012-10-10 22:51:29
Autor: Robert Tomasik
dzwoni windykacja Getin Noble Bank

Jeśli w historii konta nie ma zadłużenia, a ktoś podający sie za przedstawiciela banku upiera sie, że jest, to ja bym podejrzewał próbę oszustwa.

Data: 2012-10-10 23:05:48
Autor: lery.IT
dzwoni windykacja Getin Noble Bank
W dniu środa, 10 października 2012 22:55:25 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:
U�ytkownik "lery.IT" <lery.it@gmail.com> napisa� w wiadomo�ci news:ebc19645-4f3f-4b0d-a4f5-85f8eedd526fgooglegroups.com...

Je�li w historii konta nie ma zad�u�enia, a kto� podaj�cy sie za przedstawiciela banku upiera sie, �e jest, to ja bym podejrzewa� pr�b� oszustwa.

kuźwa, przed chwilą znowu dzwonili, aż mnie nerw bierze, spuściłem ich na drzewo z prośbą aby przysłali wezwanie albo podali do sądu..

Data: 2012-10-11 09:41:08
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "lery.IT" <lery.it@gmail.com> napisał w wiadomości news:c3fc60f5-4090-45f3-8e52-7c76a2434718googlegroups.com...

kuźwa, przed chwilą znowu dzwonili, aż mnie nerw bierze, spuściłem ich na drzewo z prośbą aby przysłali wezwanie albo podali do sądu.

Bez sensu. Wpiszą do BIK i będziesz udowadniał, że nie jesteś żółwiem.

Data: 2012-10-11 14:39:57
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Wed, 10 Oct 2012 23:05:48 -0700 (PDT), lery.IT napisał(a):

kuźwa, przed chwilą znowu dzwonili, aż mnie nerw bierze, spuściłem ich na drzewo z prośbą aby przysłali wezwanie albo podali do sądu.

Wyślij im na piśmie, że kierujesz sprawę do prokuratury - próba wyłudzenia,
nękanie...

--
     ___________ (R)
 _______/ /_     GG: 3524356

Data: 2012-10-11 17:26:23
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w wiadomości news:c1.01.3XcsFp$1LJmike.oldfield.org.pl...
[...]

Nie nękanie, bo to bez sensu, tylko podszywanie sie pod nich. Jak pomyślą, ile razy będą musieli iść do Policji i to wyjaśniać, to zaraz sie zastaniowią, czy mają rację. Mnie chodzi o to, że tak, czy siak ktoś to wyjaśni urzędowo i wyda jakieś postanowienie. Postanowienie, któym zwsze będzie się można podeprzeć, gdyby za 10 lat nagle ktoś wyskoczył, że należy się 30 zł z odsetkami za ostatnie 15 lat. Przy okazji moze sie oczysięćie okazać, ze to jakiś wałek jest, choć zdroworozsądkowo raczej sądzę, że mają bajzel w papierach.

Data: 2012-10-11 21:12:31
Autor: RobertS
dzwoni windykacja Getin Noble Bank

kuźwa, przed chwilą znowu dzwonili, aż mnie nerw bierze, spuściłem ich na drzewo z prośbą aby przysłali wezwanie albo podali do sądu..

a skąd wiesz, że zadłużenie dotyczy KK? może masz konto w GO lub OO, a do niego papierowe wyciągi, za które naliczają się opłaty...po 6 miesiacach miałbyś 30 zł zadłużenia

lepiej wyjaśnij temat bo jak bedziesz wpisany do BIK do pozniej bedziesz mial problem z uzyskaniem kredytu

RobertS

Data: 2012-10-11 22:00:36
Autor: Robert Tomasik

[...]

Podpisuję sie obydwoma kończynami chwytnymi pod tą radą, tylko ma ona jedną słabą stronę. On już windykatorów pytał i nie wiedzieli. Co może jeszcze zrobić?

Data: 2012-10-11 13:36:50
Autor: Kris
W dniu czwartek, 11 października 2012 22:03:48 UTC+2 użytkownik Robert Tomasik napisał:

Podpisuję sie obydwoma kończynami chwytnymi pod tą radą, tylko ma ona jedną słabą stronę. On już windykatorów pytał i nie wiedzieli. Co może jeszcze zrobić?
Zapytać w Getin Noble Bank?

Data: 2012-10-11 22:58:16
Autor: RobertS
dzwoni windykacja Getin Noble Bank

Podpisuję sie obydwoma kończynami chwytnymi pod tą radą, tylko ma ona
jedną słabą stronę. On już windykatorów pytał i nie wiedzieli. Co może
jeszcze zrobić?

windykator NIE WIE czego dotyczy roszczenie, ma zapłacić 30 zł i już! niestety, ale wiem jak działają windykatorzy z GNB

skoro to nie kk to tylko ror i opłaty, ostatnio w GNB mają akcję ścigania za opłaty za prowadzenie konta...

pytanie: ma konto w GO lub OO czy też nie
RobertS

Data: 2012-10-18 16:26:12
Autor: lery.IT
W dniu czwartek, 11 października 2012 22:58:26 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:
> Podpisuj� sie obydwoma ko�czynami chwytnymi pod t� rad�, tylko ma ona

> jedn� s�ab� stron�. On ju� windykator�w pyta� i nie wiedzieli. Co mo�e

> jeszcze zrobiďż˝?

windykator NIE WIE czego dotyczy roszczenie, ma zap�aci� 30 z� i ju�! niestety, ale wiem jak dzia�aj� windykatorzy z GNB

skoro to nie kk to tylko ror i op�aty, ostatnio w GNB maj� akcj� �cigania za op�aty za prowadzenie konta...

pytanie: ma konto w GO lub OO czy teďż˝ nie

-- pozdrawiam

RobertS

Sprawa się trochę rozjaśniła, ale zajęło to sporo czasu.
Mam konto w OO - pisałem w pierwszym poście.

- miałem trzy rozmowy z konsultantami, jedna po drugiej, diagnoza pierwszego: jest to zadłużenie z tytułu wyciągów papierowych konta (ale ja mam elektr.), diagnoza drugiego: z tytułu wyciągów do karty kredytowej, diagnoza trzeciego: opłata za konto

- na pytanie dlaczego tych opłat nie ma na wyciągach, tylko po 3-4 miesiącach dzwoni od razu windykacja, nikt nie potrafił mi odpowiedzieć. Po prostu zadłużenie jest i koniec.

- po kilku dniach telefonów i próbie wyjaśniania pobrali sobie ową kwotę 30 zł, a ode mnie poszła reklamacja.

Jakby co, nadal czekam na odp.
Ale 'bordello bum bum' to mają tam niezłe.

Data: 2012-10-12 01:30:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
dzwoni windykacja Getin Noble Bank

"RobertS" k575n9$tb5$1@news.icpnet.pl

lepiej wyjaśnij temat bo jak bedziesz wpisany do BIK do pozniej bedziesz mial problem z uzyskaniem kredytu

Proponuje zdobycie twego numeru telefonu i nękanie Cię różnymi żądaniami. :)
Jeśli człowiek wie o tym, że jest czysty, IMO może spać spokojnie i lać na
windykatorów wiadomym płynem. ;) Kredyt i BIK? Jeśli ten człowiek jest mocny,
może nie tylko stracić, ale i zyskać -- może wynająć komara (krwiopijcę) do
sądzenia się z tym, kto pomawia i zażądać odszkodowania. A jeśli nie lubi
komarów -- może sam zacząć sprawę i ewentualnie podeprzeć się prawnikiem
w razie niedawania (złe słowo? -- chyba dobre) sobie rady. :)

Pomijam już fakt nieopłacalności kredytów, czy może raczej rzadkiej opłacalności.

Data: 2012-10-12 08:11:48
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 11.10.2012 21:12, RobertS pisze:

lepiej wyjaśnij temat bo jak bedziesz wpisany do BIK do pozniej bedziesz
mial problem z uzyskaniem kredytu

Wg moich zapisków jesteś mi winien 100zł.

Kiedy zrobisz przelew?

dzwoni windykacja Getin Noble Bank