dzwonił wnuczek

Data: 2021-03-23 00:55:33
Autor: KJ BOSS
dzwonił wnuczek
Mialem tez kiedys ze 2 razy juz. Pobawilem sie z nimi chyba ze 3h na telefonie. Dzwonilo kilka osob. Jedna nawet z komisariiatu policji, bo nr wyswietlal sie ich na tel (kazali wczesniej sprawdzic w googlach do kogo nr naleze :D). Oczywiscie wiadomo, ze mozna caller ID zmienic. Mialem z nich polewke.. Kilka osob sie musial nagimansytowac i tlumaczyc, ale nie poddawali sie jak musieli 5 raz IBAN podawac do przelewu do Hong Kongu :D

Kazali ciagle byc na telefonie, nie moglem do nikogo dzwonic, do banku kazali isc i zrobic przelew miedzynarodowy i nic nie wspominac, ze to akcja policji, ze ciagle jestem obserwowany :D

Na koncu zaczlaem gadac na owsiaka, eLGePy i inne pierdoly jak trzaskoski i mielii mnie juz po dziurki w nosie, ale chcieli zarobi kilka tysiecy $$. Na koncu zasmialem sie, ze w wuja ich robie i chcialem zeby przez ten czas nie wyjeb*ali kogos innego. Stwierdzili tylko, ze tacy jak ja nigdy sie nie dorobia i beda biedni lol

dzwonił wnuczek